Mua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tema
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa, täällä uusi odottaja kirjoittelee. :)
Musta tuntuu kans että mun mielestä pojalle sopivamman näköiset vaatteet on kauheen voimakkaan tai tumman värisiä, tytöille pinkit ja muut punasävyiset ei tunnu niin tunkkaisen värisiltä. Ja jotenkin tyttöjen vaatteet tuntuu paljon söpömmiltä. Jos meille tulee poika, niin luultavasti suosin vaatteissa enemmän vihreää, oranssia ja vaaleanruskeaa.

Ostin mä ruskea- ja harmaaraidallisia bodyjä, kuviollisen collegepuvun, ja muutamat sukat, eli jotain sentään. :)
Vaatteitahan löytyy vaikka kuinka paljon, mutta mulla hinta on aika ratkaiseva tekijä. Henkkamaukkabudjetilla mennään. Kirppiksiä täytyy käydä kiertelemässä.

Jos on fb:ssä niin mesolalle on oma fb kirppis josta vatteita saa halvemmalla kuin ostamalla uusia. Ja kunto on ollut hyvää, mainita erikseen jos vaatetta ovat kärsineet, on tahroja tms.

Voit itkupotkuraivarit sentään. Mä olen kahden viikon sisään saanut semmoset kolme kertaa aikaseks ihan pienistä asioista. Väsymys ja pitkät työputket rupee tekee tehtävänsä näiden hormoonien rinnalla..

Ei tästä tuu v*akaan tästä hommasta :/ Nuorimmainen riehui kahteen asti kun annoin sille vahingossa tavallista pinaattikeittoa eilen ja sille käy vaan laktoositon... No, jätin sen lopulta nukahtamaan itsekseen (tai isännän kanssa, se nukkuu meidän makkarissa) kun en enää jaksanut sitä sängyn laidan potkimista kuunnella. Tulin siis sohvalle nukkumaan. Vähän aikaa torkahdinkin, mut heräsin kun alkoi paikat puutumaan. Koetin mennä sänkyyn, mutta edelleenkään siellä ei voi nukkua kun nyt kuorsaa isäntä :( Sen oli niin ku pakko tuossa viikonloppuna vesisateessa kaivaa koko päivä kantoja meidän pihasta ja flunssanhan se sai. Idiootti! Et taas oon täällä sohvalla. Joo, varmaan jaksankin päivän parin tunnin unilla :( :( tai tässä vaiheessa se pari tuntia lienee vielä toiveajattelua sekin kun se oli jotain vajaa tunti mitä tuossa vasta torkuin.

Kyllä ärsyttää vähän joka asia melkein joka päivä. Itteäkin ärsyttää tämä kyrpiintynyt mieliala :D

Sama täällä. Ärsyttää, raivostuttaa jne. kaikki. Ja sitten ärsyttää se, että on tällainen raskausraivo vähän väliä päällä. Huoh.

No niin, ompa kiva! Mies ei sitten saanutkaan lomarahoja. Tulevat vasta 20.7. Eli menee sitten puolet lomasta ilman rahaa! No siis kyllä tuolla normitilillä kituutetaan se puolet lomasta niin kuin on kituutettu tähänkin asti koko mun hoitovapaan ajan, mutta ois se nyt ollut kiva kun olis voinut tehdäkin jotain (muutakin kuin maksaa laskut), käydä jossain... No edes tuossa reilu 60 km päässä ilmaisesta Miljoonativolissa :'D Mut ei sitten käydä ennen 20. päivää kun ei oo rahaa tankata autoa kun laskut maksaa ja ruokaa ostaa...

Blackpanther, toi on NIIN ärsyttävää. Luulisi, ettei olisi liian suuri vaiva edes tiedottaa asiasta ennakkoon, ettei sit tulisi yllätyksenä. Meilläkin oli tullut lomapalkan maksuun muutoksia, mutta niistä ei jälleen kerran tiedotettu mitään. Siinähän sit ihmettelin pientä palkkaani. Todella veemäistä! :angry5

Tema, teilläkin... :/ Ja tuo on kyllä niin huono ihan kaikessa tiedottamisessa tuo firma, missä mies on töissä.

Meillä ihan sama ongelma: Mistään ei kerrota, ennen kuin joku kysyy, ja silloinkin pitkin hampain. Satoja ihmisiä työskentelee tässä yrityksessä.Sitä voisi kuvitella, että yhdellä tiedotteella pääsisi helpommalla kuin kertomalla jokaiselle työntekijälle saman asian erikseen. No, mitäs minä mistään tiedän... Ehkä ketään muuta ei sit vaan kiinnosta esim. omat palkka-asiat.

Mä niin toivon, että tuo mies saa niin kamalan krapulan, että se on vielä 100-vuotiaana dementikkonakin se asia minkä se muistaa! Ja sit mä toivon, että vanhemmat lapset riitelee keskenään koko päivän ja pitää mahdollisimman paljon ääntä ja että pienimmällä olis myös oikeen ränkkäilypäivä. Ihan siis tuon oman kultamurun iloksi, joka potee sitä kaikkien aikojen krapulaa.

Ärsyttää ihmiset jotka kertovat turhan kärkkäästi omia mielipiteitään asioista jotka eivät heille kuulu! Olin liikenteessä ystäväni kanssa joka halusi nähdä vaunut jotka todennäköisesti valitaan, näytillä oli sen väriset jotka haluaisin, niin ensimmäinen kommentti oli että et sitten ota ainakaan tuon värisiä!! o_O muutenkin meinas hermo mennä kun mitä tahansa vauva tavaraa hypistelin niin katto mua kun hullua!:sad001

Tiedän NaLi tunteen, tekisi mieli sanoa, että kuka sun mielipidettä kysyi :mad: Samoin myös mun isällä on joku tarve olla aina neuvomassa (mun mielestä kritisoimassa) esim. miten rempataab meidän kotia ja miten mun mies ei ole osannut sahata listoja jiiriin. meidän koti ja ollaan vaikka laittamatta listat, jos niin halutaan. Samoin ärsyttää (nyt kun vauhtiin pääsin :D), niin mun äitini, että en saisi edes kauppakassia kantaa. Kyllä mä itse tiedän mikä tuntuu pahalta ja missä mun rajat menee, vaikka hyväähän se vaan tarkoittaa..

Annin_eka meidän isällä on samainen tapa ja yleensä aina mulla on tapana siivota viimisen päälle ettei vaan tule sanomista. Sitten vaan lopetin sen ja sen sijaan että olisin pyyhkinyt pölyt ja imuroinut niin sanoin isälleni että "ei sitten sanaakaan siitä että on paskaista tai saat viettää loput vierailusta ulkona, tämä on meidän koti enkä minäkään teille tule arvioimaan että kuinka paljon pölyä telkkarin päällä on tai onko hyllyt seinällä suorassa. Se ei vaan ole kohteliasta. En nyt vaan ole jaksanut siivota" Kyllä siinä isän leuka loksahti auki ja taisi vähän loukkaantuakin, mutta ei ole sen jälkeen enää ollut yhtä paha asian suhteen :D

SiniApila hah meijän iskä on ollu samanlainen. :D sanoinki ettei meille tarvii tulla jos häiritsee tai siivoo ite jos kovastiki sotku vaivaa.
Nyt meillä kyl välimatkaa tullu päälle 200km ni enää ei valita ku käy niin harvoin muutenki. :grin

Olin aamupäivän lapsen kanssa puistossa. Siellä n. 3-4v. tyttö leikki pikkuveljensä kanssa. Poika putosi potkuauton kyydistä, ja isä säntäsi repimään tyttöä saparosta. Kyllä pisti vihaksi, kun iso mies repii pikkutyttöä hiuksista. Tyttö ei edes ollut tehnyt mitään, itse se poika sieltä auton selästä putosi. Karjaisin miehelle: "Lopeta!". Tyttö-parka meni penkille itkemään, ja isä jäi lohduttamaan poikaa, joka ei edes itkenyt. Välillä vaan huusi tytölle ja sätti tätä lisää. Kävin vielä sanomassa isälle, että näin koko tilanteen, eikä tyttö tehnyt mitään. Mies totesi vaan, että aina se on sen syy.

Samalla reissulla tyttö sai huudot myös esim. siitä kun pikkuveli söi hiekkaa ja siitä kun pikkuveli kiipesi keinuun. Jäi itselle ihan kamala fiilis.

Mitä tässä tilanteessa oiken olisi pitänyt tehdä? Mies ja poika käy samassa puistossa usein, tyttöä en ole ennen nähnyt. En ole ennen kiinnittänyt miehen käytökseen huomiota.

Tema, tollanen on paha tilanne, ei tiedä kuinka paljon voi puuttua tilanteeseen. :( Mutta jos mies yleensä on vain pojan kanssa puistossa ehkä tyttö ei ollut isosisko vaan joku tuttavan lapsi jota mies hoiti? Toivotaan ainakin ettei ole isosisko, tytön takia. Mä näin vähän samankaltaisen tilanteen pari viikkoa sitten ja se on välillä vaivannut mua jälkikäteenkin. Oltiin isoisäni synttäreillä mökillä ja juhliin tuli mukaan sukulaisnainen kahden n 4-6v poikansa kanssa (yh) ja yhden n 2v tytön kanssa. Hän kertoi hoitavansa tyttöä kaverin puolesta kun tämä kaveri on viikon etelänmatkalla! Tyttö itki vähän väliä ja oli selvästi peloissaa ventovieraassa ympäristössä. Tämä hoitaja-äiti komenteli vain tyttöä olemaan hiljaa ja lopettamaan valittaminen ja harvoin otti syliin. Kävi tyttöä niin sääliks. :( Mutta millainen äiti jättää lapsensa tuollaiselle kaverille VIIKOKSI hoitoon kun lähtee ite lomamatkalle?!

Kyllä se isä oli, mutta olisko sitten etäisä. Pitää tarkkailla tilannetta.

Takaisin