Montako raskaustestiä teit?

Tän vaavin kohdalla 0 testiä kun oli ihan arvattavissa ja pikkuhiljaa oireistakin huomasin :D
 
Yhden! Maanantaiaamun huutonaurut vessan lattialla ennen töihin lähtöä :happy: Ikimuistoinen ja vähän höntti hetki.
 
Kaks tein. Yksi ois mulle riittänyt,mut mies oli sitä mieltä että toinen on pakko tehdä,eka voi näyttää väärää positiivista! :grin No ostin sit paketin missä oli kaks liuskaa ja tein seuraavana aamuna toisen. Viiva oli tummempi kun ekassa ja mies kysy että miks en tehnyt sitä toistakin :grin No usko se sit :wink
 
Mä tein 3
Yhden tein väärin et se epäonnistu. (Tikku testi)
Toinen oli nega (digi)
Kolmas oli muutaman päivän päästä haaleat viivat.(tikku)

Rahaa meni kun ei jaksanu odottaa niihin varmoihin päiviin. Muutama kuukaus ennen kun tuli varhainen keskenmeno.
 
3 testiä tein, heti alkuun perustestin johon kaksi viivaa ilmestyi ja samana päivänä digitaalisen raskaustestin jossa luki raskaana 1-2 vk. Myöhemmin osin mielenkiinnosta tein kolmannen testin joka oli myös digitaalinen jolloin näytöllä luki +3 vk. Useamman testin halusin tehdä vaikka yksikin olisi riittänyt kun tuntui uskomattomalta 1 1/2 vuoden yrittämisen jälkeen vauvaonni :)
 
Itse ostin 3 testiä. Ekassa oli yksi viiva jolloin odotin vielä viikkoja ja tein uudelleen. Testi näytti kahta tummaa viivaa jolloin hypin järkytyksestä ja onnellisuudesta joten tein sitten vielä yhden... siinäkin kaksi vahvaa viivaa. Nyt rv 13+5
 
Ei tainnut kuusi testiä riittää :D innokkaana testailin jo ennen menkkoja, tuloksena hailakoita haamuja. Ja plussa piti vielä varmistaa ainakin kahteen kertaan. On se niin ihanaa nähdä ne kaksi viivaa siinä tikussa :Heartred sitä ei monesti elämässään koe.
 
Lopullinen määrä oli neljä. Ei sitä vain voinut uskoa! Elämäni ensimmäisen raskaustestin tein ja se näytti plussaa - virhehän sen oli oltava! :D Ja sitten ei voinut vain uskoa ja olihan se digikin tehtävä kun oletuksena oli 3+ :)
 
Tein kaksi, ensin perustikkutestin ja sitten digitestin, jotta näin suurinpiirtein millä viikoilla olen menossa. Kierto on pitkä ja epäsäännöllinen, niin hedelmöittymishetki ei ollut arvioitavissa muuten.
 
Esikoisen kohdalla tein yhden digin ja se riitti. :)

Kakkosta yritetään nyt ja tein tässä kuussa ainakin 6 testiä kun menkat myöhästy viikon. :D
 
Kaksi, ensin tavallinen apteekin testi näytti viivat ja siitä juosten apteekkiin hakemaan digitestiä :D kyllä se vähän vatsan pohjalla kutkutti kun siinäkin luki Raskaana:D
 
Tein kaikenkaikkiaan viisi ja sitten aloin uskomaan, että ehkä tässä oikeesti raskaana ollaan. :D
 
Kaks testiä, koska eka ei toiminut kunnolla (väri ei lähtenyt heti leviämään vaan piti vähän avittaa..) enkä sitten luottanu lopputulokseen vaikka kaks viivaa tuli. Toisen tein, em. syystä ja myös siksi kun niitä nyt toinen oli kaapissa ja aattelin ettei sille enää hetkeen tulis tarvetta, niin sama vaikka käyttää pois. Tälle toisellekin kävi kuten ekalle, eli väri ei lähtenyt leviämään mutta avustuksella siihen sitten tuplaviivat tuli.. :D sitten olikin jo menkat viikon myöhässä ja olin varma asiasta.
 
Siis mähän menin apteekkiin ostamaan vaan allergialääkettä :grin Tuli siinä sitte mieleen että ku oon (taas) vähän myöhässä ni ostan tommosen testinki. Olihan se melkoista kun tuli 7 vuoden yrittämisen jälkeen positiivinen tulos ekaa kertaa :joyful: Sitte kävin ostamassa vielä digitestin. Piti päästä näkemään se teksti "Raskaana" :smug:
 
Kaiken sen pahan olon jälkeen ja menkkojen myöhästelyn päätin sit kipittää apteekkiin ja ostin kaksi digitaallista testiä. Toisen tein heti ja se näytti että raskaana ja toisen ein aamulla ja tulos oli sama. Se riitti mulle :D en tarvinnut lisä testejä uskoakseni.
 
Takaisin
Top