Montako raskaustestiä teit?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kolme - kaikki digitaalisia viikkonäyttöisiä, koska olin tilannut niitä kolmen pakkauksen :) Tein ensimmäisen sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, toisen parin päivän päästä ja vielä kolmannen viikon päästä. Aina tuli sama tulos, ja "pregnant 1-2 weeks" ilmestyi näyttöön melkein saman tien tikkuun pissaamisen jälkeen.

Ekasta raskaudesta tein 4 tai 5. Nyt olen tehnyt 3 testiä ja taidan nyt uskoa :p kahteen ekaan tuli selkeät viivat ja tähän viimeiseen tuli plus-merkki heti kun tikku kastui.

Ekasta yhden testin kotona, toisen veritestin labrassa :')

Tästä tein yhden kotona, "roskistesti", onneksi tsekkasin tuloksen ja näin sen haalean viivan.
Toisen testin tein muutaman päivän päästä - sain vahvemman viivan, kolmannen viikolla 5 +, digitestin.
Sitten kävin vielä varhaisultrassa, koska oireet olivat niin lieviä :D Huh, mitä stressiä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

tein testin sinä päivänä kun kuukautiset piti alkaa, eivätpä ne alkaneetkaan. sitten tein joka viikko samanapäivän seuraavat 3 viikkoa clear blue- testin, jossa digi näyttö,että näin hormoonin kehityksen ja näyttön tuli viikko viikon jälkeen raskaan 1-2vk, raskaana 3-4vk)
Eli yhteensä 4 testiä.

Mä tein kanssa 4 testiä muutaman päivän sisällä. En meinannut uskoa koko juttua! Viimeisenä tein digitaalisen testin, jossa se luki ihan selvällä suomenkielellä :wink ja yksityiselle rv 7 ultraan vahvistamaan asia :)

Aaahh.. mä oon tehny jo kuus... :D en voi uskoa vaan tätä.. vaikka oksentelenkin JOKA päivä.. huomenna tulee 9rv täyteen. Kyllä se sitten todeksi muuttuu kun ultrassa näkyy (toivon mukaan) ♡

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Mä en tehnyt kun yhden testin sit ku oli kuukautiset pari päivää myöhässä. Selkee plussa tuli heti. Tiesin jo ennen testiä et raskaana ollaan, joten tuon tein vaan varmistukseks. :)

Kaksi. Kun oli semmoiset oireet, että olin melko varma raskaudesta. Kun menin ultran niin siinä rupesi epäilyttämään, että mitä jos tä onkin valeraskaus, mutta silloin ei vissi raskaustesti näytä plussa.

Kolme, vaikka tiesinkin olevani raskaana, niin en meinannut uskoa sitä. Ekan tein sinä päivänä kun kuukautisten piti alkaa, mutta viiva oli niin haalea, etten itsekään kunnolla nähnyt sitä. Toisen tein parin päivän päästä ja silloinkin viiva oli vielä haalea, mutta nyt jo selkeämpi kuin eka. Kolmannen tein kuudentena päivänä ja silloin vihdoin sain kaksi vahvaa viivaa ja uskoin lopultakin olevani raskaana! :-)

Kolme, eka haalea, sit selvempi ja sit tumma. Oli aika uskoa. <3 nyt jo 19+6 menossa ja vieläkin välillä vaikea uskoa tähän ihmeeseen ;)

Taisin tehdä neljä.. Ekan tein pari päivää ennen menkkoja ja se oli nega. Viikon päästä sain haamun, jota en ollut sitten uskoa ja piti tehdä vielä pari lisää :p

Mä tein viisi yhteensä. Kaksi ensimmäistä oli niin haaleita plussia, niin eihän niihin nyt voinut luottaa?! Kun tuli ihan selkeää plussaa näkyviin, niin olihan sekin vielä muutamalla ylimääräisellä testillä vahvistettava ennekun pystyi uskomaan todeksi:grin

Taisin tehdä 6 testiä, joista kaksi oli negatiivisia, mutta olin jo kyllä hedelmöittynyt.

Kysyin ekassa ultrassa, kun laskettiin laskettua aikaa, että milloin olin tullut raskaaksi, niin alle viikossa e-pillereiden lopettamisesta :)

Sitten kun tuli se positiivinen niin oli sen jälkeen pakko tehdä uudestaan. Sitten tein vielä uudestaan, koska aloin kärsimään alussa kovista kivusta ja verisestä vuodoista eikä mua otettu tutkittavaksi, niin lohdutin mieltäni tekemällä testin uudelleen :)

Ihan yhden testin tein, kun oli kuitenkin menkat myöhässä, pahaa oloa ja rintojen aristusta :D

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin