Montako raskaustestiä teit?

Pistän Ninspe hieman paremmaksi... :D Tein niitä jotakin 15, kun en yksinkertaisesti voinut uskoa, että ekalla yrittämällä oli muka tärpännyt ja että tosiaan olin raskaana. :D Ehkä vähempikin olisi riittänyt asian varmistamiseksi...
emoticon
 
sitä minäkin mietin että kuinka monta euroa meni roskiin, 2 testiä olis ollut varmaan ihan riittävä mutta kun pakko oli tarkkailla sitä viivaa:D:D
 
4, ensimmäiset kaksi näytti negatiivista, mutta olin ihan varma että oon raskaana niin tein viikon päästä toiset kaksi, ne näyttiki sitte positiivista. :)
 
Mä en millään ollut uskoa tulosta tällä kolmannella kerralla...  Seitsemän testiä taisin tehdä kaikenkaikkiaan.  Aiemmissa raskauksissa uskoin ekaa testiä jo :D
 
2 testiä. En uskonut ensimmäistä vaikka viivat oli niin himputin punaset ku olla ja voi niin piti hakea digitaalinen :)
 
Kaksi olen tehnyt tähän mennessä. Vielä ajattelin sen digin hommata ja tehdä, että tulee asia konkreettisemmaksi.
 
Yksi positiivinen testi riitti, mutta se piti puolenkymmentä kertaa käydä kaivamassa sieltä roskiksesta ja tarkistaa, että olihan siinä oikeasti kaksi viivaa :D
 
Tein kolme ja sit vielä viimiseks sen missä viikkonäyttö. Viikkonäytön jälkeen vasta uskoin vaikka selvät oireet oli jo :)
 
Taisin tehdä kaksi tai kolme. Vaikka siinä vaiheessa olin jo jossain viikolla seitsemän, en vaan meinannut uskoa. :)
 
Mä tein vaan yhen, koska siihen tuli heti kontrolliviivaakin vahvempi viiva niin en raaskinu käyttää sen enempää rahaa. Oli kyllä niin epäuskonen fiilis että otin siitä testistä kuvan puhelimeen, tarkistin testin roskiksesta monta kertaa sen päivän aikana ja sen kuvan puhelimesta vielä useemmin monta viikkoa testin jälkeenkin. Olin ihan varma että olin nähny vaan tosi todentuntusta unta. Uskoin olevani raskaana vasta 12+0 kun näin np-ultrassa että mun mahassa tosiaan on joku, josta on kasvamassa ihan oikee ihminen. Sitä ennen en pystyny vaan luottaan siihen että oon raskaana kun ei yhtään tuntunu siltä. Ei ees ollu mitään vaivoja!
 
3 kpl.

Ekana päivänä tein kaksi peräkkäin, ja
kolmannen tein muutaman päivän päästä uudestaan.

Olisi se yksikin vaan riittänyt, viivat oli kyllä jo siinä todella selkeät!
 
Tein "vain" kaksi, molemmissa oli haaleat viivat (tehty 1-3pv menkkojen myöhästymisestä) mutta uskoin kuitenkin :wink Tarkistamassa käytiin ultrassa yksityisellä rv 7.
 
Tein heti menkkojen pois jäätyä 2 parin päivän välillä, molemmissa oli haamujenhaamut.. Tiesin kuitenkin, että on tärpännyt, koska yrittämisen aikana tein monet monet testit ja ikinä ei tullut haamuakaan näkyviin. Tein vielä 3n testin parin viikon päästä ja viiva oli todella vahva silloin jo..
 
Takaisin
Top