Ostin sen apteekin testipaketin missä oli 2 testiä ja ne tein. 5+4 oli menkkojen mukaan viikot sillon kun plussasin. Ekaan testiin ilmesty tosi nopeesti tosi vahva viiva. Kerta testejä oli kaks niin piti tehä se toinen seuraavana päivänä varmuuden vuoks :D
Mulla todettiin heinäkuussa kohdunulkonen, menkkoja ei ehtinyt välissä tulla kun elokuussa näytti sitten toisen kerran plussaa. En millään meinannut uskoa että muutamassa viikossa plussaa näytti, joten kyllä varmaan ekan viikon aikana meni 4testiä ja sitten muutaman viikon päästä taas pari :D Tänään viikkoja ihanat 20+2❤
Tein ekan testin ku menkat myöhässä 10 päivää (joskus aiemminkin olivat muutaman päivän olleet myöhässä niin en heti hätiköiny).. Mies oli kuitenki ihan vakuuttunut että oon raskaana heti ku menkat myöhässä.. Oli kuulemma niin selkeät oireet.. :D Eka testissä kaks viivaa jo minuutin sisään.. Uskomaton fiilis.. Oli pakko kuitenkin vielä tehä digi tavallisen lisäksi muutama päivä plussatestin jälkeen.. Jostain syystä sitä uskoin paremmin :D
Tais olla yhteensä 4 Eka oli epäselvä tulos... Ihme poikittainen viiva testissä (wtf?). Seuraavana aamuna samasta virtsasta sekä normalin että digitestin. Ja vielä noin viikon päästä toisen digitestin että olis viikot kasvanu... Ja sitte ihan paniikissa ku e ollu mutta vielä tässä raskaana ollaan.
Heh, hannasin testaamista niin kauan, että 2 testiä puolen viikon välein riitti. Ei ollut epäilystäkään enää siinä vaiheessa, etteikö tulos olisi ollut plussa :)
Mulla oli jo oireet selvät ja viikkojaki jo 6 joten uskoin kahdesta testistä, toinen illalla ja toinen aamulla ja kumpaankin samantien viivat. Mies usko vasta kun ultrattiin :D
4 eri merkkistä, joista 1 digitaalinen viikkonäytöllä -ja tämän jälkeen vaadin vielä terveyskeskuksesta lähetteen labratestiin. Kaikki näytti samaa positiivista
1 testin tein 5+5 kun oli selkeitä oireita ja menkkoja ei kuulunut ikäänkuin varmuuden vuoks että menkat taas sieltä alkais niin ku aina ennenkin..Oli kyllä niin ihana ylläri nähä plussa meillä siis meni 5 ja puoli vuotta ennen tätä plussaa joka on ensimmäinen plussa koko aikana nyt meillä on menossa 21+3 huomenna on rakenne ultra päästään näkemään pikkuinen