Monennesta kierrosta tulit raskaaksi?

YK laskuissa kerkes jo mennä sekaisin, yritystä takana kuitenkin neljä vuotta reilusti ja lapsettomuushoidoissakin yritettiin tovi kunnes kävi liian rankaks ja otettiin taukoa niistä, nyt sit n. Vuos tauon alottamisen jälkeen ihan luomuna tuli vihdoin plussa :Heartred
 
Meillä tärppäsi neljännellä yrittämällä. Luulin ekojen yk:jen aikana tunnistavani ovulaation ja muut mahdolliset oireet, mutta ei tärpännyt.. Päätin sitten ottaa kokeiluun ovistikut, ihan vaan että tiedän kuinka hakusessa olin sen ovulaation kanssa ollut. Mulla ilmeisesti aika lopussa kiertoa ovulaatio ja jostain syystä kolmannen yrityskierron kohdalla kroppa huijasi mua, niin että menkat olivat 4 päivää myöhässä (normaalisti kierto tasan 27). Kierron heittokin varmaan lisäsi tarvetta tikuttaa seuraava ovis..:pompus:
 
Poistatin kuparikierukan kesäkuussa17, ja marraskuussa alkoi 8viikolla keskenmenoon johtanut raskaus. Tyhjennysvuoto oli luonnollinen eikä muita kuukautisia ehtinyt tulla ennen tätä toista plussaa. Luultavasti ovulaatio tuli kolme viikkoa tyhjennysvuodon jälkeen. Olin varautunut, että saattaa kestää paljon kauemmin. Eli oikeastaan ekasta kierrosta tämä lähti.
 
Nyt hävettää tunnustaa mutta meillä tämä raskaus tärppäsi ensimmäisestä kerrasta, ja yhdellä hyvin/huonosti ajoitetulla kerralla ilman ehkäisyä. Kolmas lapsi tulossa ja näillä meidän supersoluilla on pakko laittaa jommalta kummalta putket poikki tämän raskauden jälkeen :hilarious:

1. lapsi yk 1
2. lapsi ilman yritystä (kovasti toivottu kuitenkin) kun kierto ei ollut käynnistynyt
3. raskaus isännän toivoma ”vahinko” yhdestä hyvin/huonosti ajoitetusta kerrasta kun

Meilläkin 1., 2. Ja kolmas nappas heti ekasta kierrosta. Kolmas oli ektooppinen ja keskeytettiin. Nyt tätä neljättä on kesäkuusta tehty
 
Nyt hävettää tunnustaa mutta meillä tämä raskaus tärppäsi ensimmäisestä kerrasta, ja yhdellä hyvin/huonosti ajoitetulla kerralla ilman ehkäisyä. Kolmas lapsi tulossa ja näillä meidän supersoluilla on pakko laittaa jommalta kummalta putket poikki tämän raskauden jälkeen :hilarious:


1. lapsi yk 1
2. lapsi ilman yritystä (kovasti toivottu kuitenkin) kun kierto ei ollut käynnistynyt
3. raskaus isännän toivoma ”vahinko” yhdestä hyvin/huonosti ajoitetusta kerrasta kun


Meillä ihan sama tilanne nyt. Kaikki napannut YK2 ja jos tämä raskaus hyvin menee niin tällä tietoa jää viimeiseksi. Tai siis jokaisen kohdalla ollaan ajateltu, että tulee, jos on tullakseen. Ja aina sitä on jotenkin hiukka yllättynyt, kun onkin napannut niin nopeasti. Pitää vain olla onnellinen tästä.
 
Mulla esikoinen tuli heti kun pillerit lopetin, ekasta kierrosta. Toisesta vasta puhuttiin, ja hän päätti jo tulostaan. Nyt tämä kolmas ekasta kierrosta [emoji28]
 
Ekasta yrittämästä, tosin hormonaalinen ehkäisy ei oo ollut käytössä kahteen vuoteen. Heti pillereiden lopettamisen jälkeen ei olis onnistunutkaan, kroppa oli ihan sekaisin tosi pitkään!
 
Jos on nyt 8+2, niin millon hedelmöitys on tapahtunu noin? Mä ku en tajuu noit juttui :D
 
Tämä pieni kakkonen tarttui mukaan toisesta kierrosta, oikein positiivinen yllätys :Heartred:)
 
Mullakin oli keskenmeno marraskuussa. Joulukuussa oli hirveen kipeet menkat ja tammikuussa toiset (endoa epäilty), yllätys oli tämä toisesta kierrosta alkanut raskaus.
 
Minipillerien jälkeen yhdet menkat ja sit toisesta kierrosta napsahti :D samalla kaavalla meni esikoinen -12 vuonna, lasketussa ajassa kolmen päivän heitto :)
 
Ei tullut vielä ollenkaan menkkoja esikoisen jälkeen, oli iloinen yllätys että oltiinkin jo raskaana ennen kuin uskoimme sen mahdolliseksi. Esikoinen nyt siis 10kk.
 
Ekasta napsahti. Vaikka tiesin ajoituksen olevan kohdillaan, niin tuli kyllä vähän yllärinä.
 
Takaisin
Top