Monennesta kierrosta tulit raskaaksi?

Raskauduin yk 7:sta. Esikoisen syntymästä meni 8 kk, että menkat alkoi, koko ajan on kyllä ollut toinen lapsi toiveissa ja yrityksessä.

Esikoista yritettiin päälle 2 vuotta, ja lapsettomuushoidoilla (hormonit) lopulta aarre meille saatiin. Tämä toinen ihanuus on saanut alkunsa ihan luomuna, vaikka esikoista (1 v. 3 kk imetänkin).

Aika huikeaa, että on lähes sama laskettu aikakin kuin esikoisella. En olis ikinä uskonut, että meille voidaan suoda näin paljon onnea, että toinenkin lapsi on tulossa. Olo on todella kiitollinen ja onnellinen, vaikka samalla vähän jo jännittää, meneehän kaikki hyvin ja onhan lapsi terve yms. :Heartred
 
Meillä tärppäsi yk 9. Ja en vieläkään ole sisäistänyt asiaa :oops:
 
.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla tää on neljös raskaus. Kolme ekaa tärppäs heti, kolmas pakeni vatsaonteloon ja keskeytettiin. Keskeytyksen takia piti pitää taukoa yrityksessä mutta mielestäni nyt sitten 6kiertoa sen jälkeen yritettiin ennenkun nyt tärppäs
 
Yk 3, kun aloitin laskemaan lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Kkm siis 11/17.
 
Yk 9 tärppäs mut aikaa meni yli vuosi kun kierto on pitkä ja pari kk jäi välistä sairastelun vuoksi. Kyllä on epätodellinen olo
 
Reilu kaksi vuotta oltiin sillä ajatuksella, että tulee, jos on tullakseen. Sitä ennen ehkäisyä ei ollut puoleentoista vuoteen. Alkoi näyttää jo siltä, että ei tule ollenkaan (mulla ikää kohta 36 ja miehellä 42). Sitten alkoivatkin ennen kokemattomat vatsakivut ja testiin piirtyi ensimmäistä kertaa kaksi viivaa :Heartred
 
Meillä oli aikamoinen ylläri tää viime viikon plussaaminen. En osaa sanoa monenmesta kierrosta tuli koska meillä on tilanne se että mies söi lääkärin määräämää testosteronia ja lokakuun lopussa ei ollut siittiöissä mitään elämää. Lääkitys vaihdettiin omaa tuotantoa potkuvaan hcg:hen ja lääkärin mukaan piti kestää 6kk-2vuotta ennenkö sienne alkaa elämää tulemaan ja sitten sielä yrittäminen päälle. Mutta hups aika tasan 3kk lääkityksen aloituksesta ja menkkoja ei tullutkaan Että joskus elämä yllättää❤️ Nyt pitäis 3viikkoa vielä jaksaa et päästään lapsettomuuspolille varhaisultraan ❤️
 
Tää raskaus alkoi tasan kolme vuotta siitä, kun oon pillerit lopettanu. 2km takana joten kaikki sormet ja varpaat ristissä tän suhteen, mutta toisaalta mulla on ekaa kertaa raskaana ollessa tosi rauhallinen ja seesteinen olo, kun taas kauhee "kiire" on ollu varata neuvolat ja muut noissa aiemmissa ja sellanen olo että äkkiä ennen kun... Vaikee selittää. Mut nyt on tosi hyvä fiilis tästä! Kolme vuotta yritetty, josko nyt saataisiin vauva syliin asti :Heartred
 
Nyt hävettää tunnustaa mutta meillä tämä raskaus tärppäsi ensimmäisestä kerrasta, ja yhdellä hyvin/huonosti ajoitetulla kerralla ilman ehkäisyä. Kolmas lapsi tulossa ja näillä meidän supersoluilla on pakko laittaa jommalta kummalta putket poikki tämän raskauden jälkeen :hilarious:

1. lapsi yk 1
2. lapsi ilman yritystä (kovasti toivottu kuitenkin) kun kierto ei ollut käynnistynyt
3. raskaus isännän toivoma ”vahinko” yhdestä hyvin/huonosti ajoitetusta kerrasta kun
 
Älä icequeen häpeä yhtään! Onnellinen saat olla! :) Teillä sopii geenit mainiosti yhteen todistettavasti. :D
 
No näin on :hilarious: mutta nyt oon varma että tämän jälkeen ei anneta supersoluille enää mahdollisuutta lisääntyä...
 
IceQueen, hienoa että teillä lapset tullut ilman suurempia ponnisteluja :grin Ei sitä tartte hävetä!
 
Takaisin
Top