Monennesta kierrosta tulit raskaaksi?

Leijonaemo-

Tietävä tietäjä
Lokamammat 2018
Maalisäidit 2020
Maaliskuiset 2022
Heinäkuiset 2024
Meillä tärppäsi yllättäen yk2:sta.
 
Meillä yk 5 :)
Tuntui,että tuokin oli jo todella pitkä aika kun kaikki ympärillä raskautui heti..
 
Täällä yk9. Vähän katkerana lukee nuita missä kestänyt 1-6kk kun itsellä loppu jo usko koko touhuun ja ärsytti jokainen raskausilmoitus :grin Kaverikin tuli vahingossa raskaaksi niin kyllähän sekin ärsytti sen 5 päivää ennen kun itse plussasin :grin
 
Kumiankka, ei hätää, täällä kesti vielä pitempään. Yrityskierroissa en ihan ole pysynyt laskuissa, mutta vähän reilu vuosi meni eli n. yk 13. Toki yk 2 ja yk 11 (?) tuli plussat, mutta vain hetkeksi. Nyt taas jännittää.
 
Meillä oiskohan tuo yk 15?

Muoks. Pakko oli tarkistaa, se olikin vasta yk 18 mistä tärppäs :eek:
 
Muokattu viimeksi:
No me jätettiin kortsut pois tossa loppukesästä, mutta sit tuli syistä x ja y parin kuukauden tauko yrittämiseen... Mut muutama kuukausi nyt ainakin ehdittiin yrittää ennen plussaa. Ekan kohdalla meni reilu vuosi.
 
ei ny ollu yritystä, mut ekasta kierrosta nappas, ei kerinny tulla ees oikeita menkkoja pilsujen jälkeen (tyhjennysvuoto tuli kyllä ja samaten ovis)
 
Meillä tärppäs yk 10, jotenki helpottavaa lukee että täällä on muitaki joilla on kestäny pitkään.
 
mä olin ennen esikoista melkein 10v ilman ehkäisyä, kolme keskenmenoo tuli sinä aikana. lasten välissä on 2v3kk, eikä ollu ehkäisyä siinäkään. tällä perusteella en siis jahkaillu sekuntiakaan kun aloin miettiin et johtuuko mun tunnevammat pillereistä, vaan lopetin ne samantien. ei käyny mielessäkään et kuukauden päästä olisin pissimässä tikkuun... mut elämä VOI yllättää! :Heartred
 
Meillä meni puolisen vuotta tärppiin. Ja siis ehkäisyä ei oo edellisen synnytyksen (12/2016) jälkeen käytössäkään. :)
 
Yk 2. Ekalla kerralla missattiin ovulaatio kun luotettiin siihen about kierron puolväliin, tokassa kiinnostuin tekemään ekaa kertaa ovistestejä et bongais sen mut olin ilmeisesti myöhässä kun ei vahvaa viivaa saatu.. olin varma et ei onnistu mut toisin kävi:Heartred ovulaation ajankohdasta ei siis mitään hajua.. kierto ollu 25 päivää ja ovistestejä tein kp 12-16.
 
Mä tuun kirjotteleen tänne nyt vaikka sain tänään aamulla niin hailakan haamun että siihen ei oo vielä luottamista mutta mieskin sen näki kyllä. Mutta tosiaan joulukuussa laitoin ehkäsyrenkaan ja sit toisen kohdalla otin kesken pois 9.1 ja en nyt tiedä toivotaanko turhia vai oisko voinu olla ovulaatio ja että olisin nyt raskaana olis siis mun neljäs, aikaisemmista oon tullut kyllä helposti raskaaksi ja oviksen merkkejä mun mielestä ollu kyllä tossa mutta voi olla että toivotaan vaan liikaa miehen kanssa vauvaa.
 
Me aloitettiin ensimmäisen lapsen yritys huhtikuussa 2017. Ollaan ihan terveitä ja liikunnallisia ihmisiä molemmat, hyvät elämäntavat yms. Mulla ikää 29 ja miehellä 37. Ajateltiin siis tyhmänä, että ei kauan menisi tärppiin. Kyllä siinä alko kieltämättä vähän jo ihmettelemään,kun yrityskertoja alkoi olla jo useampia. Kaksi viimeisintä kiertoa kerkesin sitten tikuttelemaan digiovistestillä ja toisesta kierrosta tärppäsi. Siinä mukana myös ekaa kertaa se ihmeellinen greippimehu, en tiedä voiko olla merkitystä :)

Laskujen mukaan siis yk 9 tärppäsi ja toki tiedän, että ei ole oikeasti mikään superpitkä aika mutta siltä se tuntui.
 
Itse yritin tikuttaa ovista kolme kiertoa, enkä koskaan saanut sitä tikkuun. Ehdin jo miettiä onko jokin vikana, mutta yk3 sitten tärppäsi :)
 
Yk3 taisi olla. Tähän nyt vaikutti niin moni asia, mutta luulen että tärppiin kohdallani iso vaikutin oli riittävä unen saanti.
 
Yk 2. Oletettuna oviksena ei peitto heilunut eikä sen jälkeen koska koko perhe kävi hiton moisen mahataudin läpi mut ilmeisesti ovis aiemmin koska plussa
 
Ekasta yrityksestä, pienoisena yllätyksenä. Ollaan kummatkin pienessä shokissa, koska olimme varautuneet usean kuukauden yrittämiseen.
 
Muokattu viimeksi:
Kolmet kunnon menkat ehti olla esikoisen jäljiltä. Ekat kaksi ylipitkällä kiertovälillä eli haki vielä. Vikat oli 28 päivää ja sen mukaan laskin oviksen et olis siihen 28:n asettunut nyt. Ja niin tais olla :) Mä siis kans imetän edelleen. Menkat alkoi kun lopetin yöimetykset ja palasin töihin jolloin välit piteni selvästi. Tää oli myös eka kierto jossa seksiä oli tavoitteellisesti, kun ei sillä pari kertaa kuussa-rentoilulla napannut kerran :D
 
Takaisin
Top