Miten tarkkaan noudatatte ruokasuosituksia raskausaikana?

Saatan syödä jokusen salmiakin tai lakin,.mut muuten aika hyvin. Kahvia toki juon normaalisti.🤭
 
Noudatan kyllä kuuliaisesti. Muutaman lakritsin voisin syödä jos olisi tarjolla jossain.
 
Oon pyrkinyt noudattamaan. Hautajaisissa söin voileipäkakkua tajuamatta yhtään voisiko siellä olla jotain kiellettyä lihaa tai kalaa. No hyvää oli ja kerran oksensin seuraavana yönä. Ei ole ollut ainakaan tietoisesti mitään ongelmia 😩
 
Muuten kohtalaisen tarkasti mitä huonovointisuudelta saa syötyä, mutta salmiakkia muutamia silloin tällöin pakko saada vaikka aikaisemmin ei ole ollut oikeen mieleen.
 
No ekat viikot vedin metukkaa hulluna, mutta sit selvis neuvolassa, et on kiellettyjen listalla nii siihen loppu. 😅
 
Oon pyrkinyt syömään virallisten ohjeiden mukaisesti, mutta ihan alkuraskaudessa oli jäätävä sushi himot. Jolloin söin "viimeisen" aterian, yritin kyllä valita kasvis ja paistettua lohta, jotta ei olisi niin paha 😅🍣
 
Ai että ostin chorizosiivuja kaupasta, kun teki ihan pirusti niitä mieli. Kaupan pihalla tajusin, että ovat ilmakuivattuja 😭 Mies ne söi ja minä kuolasin vieressä 😶
 
Takaisin
Top