Oletteko syöneet mozzarellaa? Ohjeissa sanotaan että pastöroitu on ok, mutta en tiedä kuinka yleistä pastöroimaton mozzarella on. Siis jos sitä on tarjolla jossain niin että ei pääse pakkausselosteita tarkistamaan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oletteko syöneet mozzarellaa? Ohjeissa sanotaan että pastöroitu on ok, mutta en tiedä kuinka yleistä pastöroimaton mozzarella on. Siis jos sitä on tarjolla jossain niin että ei pääse pakkausselosteita tarkistamaan...
Aloin itse muokata ruokavaliota siinä vaiheessa kun aloimme suunnitella että yritämme lasta. Kyllä olin järkyttynyt kun aina toitotetaan, että äitien tulee syödä monipuolisesti yms. Sit kun aloin tutkia listaa mitä saa ja mitä ei saa syödä niin kyllä tuli olo että KAIKKI on kiellettyä huoh.....
Onneksi tein tätä totuttelua jo suunnittelu vaiheesta asti kosk akyllä olisi nyt niiin vaikeaa luopua paljosta kerralla! Mutta kahvi, huoh siitä en vaan kykene luopumaan mutta pannullinen kahvia on onneksi jo historiaa pitkän opettelun ja taistelun lopputuloksena :) kaksi kuppia kahvia, joskus valitettavasti vaan himo kasvaa liian suureksi. Teetä on pakko lipitellä, tiedän että on kyllä vielä paljon kofeiinimäärän pienentämisessä :/
Fazerin salta katten (huom ainoatstaan 70g pussi!!!) On sitten syötävää kun ei sisällä lakritsiuutetta (eli ei glykyrritsiiniä)
Muut pakkauskoot sitten taas sisältävät, missä ei ole musta mitään järkeä...
Mä hamstrasin näitä sallittuja salta katteneita kolme pussillista kun löysin niitä yhdestä kaupasta. Yks pussi on jäljelläTästä oli muuten Facebookin yhdessä ryhmässä juttua, että nykyisin olis kaikki Salta Kattenit ok, mutta mä laitan tästä vielä Fazulle viestiä, kun olen kuullut ton saman, että vaan 70g pussi olis ok
Kysyin just eilen Fazerilta ni ainoastaan toi 70g on okEli 70g ja 140g pussi ok, mutta aski ja irtokarkit ei. Mä käyn kyllä kanssa hamstraamassa pari pussia. Mulla on yleensä vielä verenpaineetkin vähän turhan alhaiset, niin ei haittaa pikkuisen napostella salmiakkia
Kysyin just eilen Fazerilta ni ainoastaan toi 70g on ok
Ihanaa kun jaksatte selvittää, kiitos Tietää sitten mihin turvautua, jos ylitsepääsemätön himo iskeeOho, onpa outo, kun näin eilen toisen kirjallisen vastauksen, että myös 140g ok. Ja itseasiassa Fazerin sivujen mukaan näissä kahdessa samat ainesosat. Nyt alkoi sen verran kiinnostaa, että laitan itse viestiä. Saavat kyllä luvan korjata nettisivunsa, jos siellä virhe.
Mä en löytänyt noita Prismasta enkä salesta, mut k-marketista löytyi. Samoin kuin se TV mix mini suolainen löytyi k-marketista. Eli voi olla ettei kuulu s-ryhmän valikoimaan?Mä en vaan löydä noita salmiakkeja kaupasta!
Voisko olla et esim. Salta katteneja myydään vaan k-kaupoissa? S-kaupoista ei löydy
Tänäänkin salmiakin himoissani koitin etsiä.
Mä en löytänyt noita Prismasta enkä salesta, mut k-marketista löytyi. Samoin kuin se TV mix mini suolainen löytyi k-marketista. Eli voi olla ettei kuulu s-ryhmän valikoimaan?