Meinasin eilen heittää tottumuksesta lakupussin kaupassa hihnalle. Ne on siinä aina tyrkyllä ja mun suurin paheeni. Varmasti muutama kielletty salmiakki/lakritsi tulee herkuteltua tässäkin raskaudesta. Niitä kun nyt on melkein joka karkkipussissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jatkuva muistutus herkusta mitä ei saa syödäJuustojen kanssa saattaa tulla eniten vaikeuksia, mutta koitan huolehtia ettei nyt tule ainakaan mässäiltyä kiellettyjen kanssa. Salmiakki ja lakritsi olivat kieltolistalla mulle yllätyksiä. Sattumalta olin valinnut tänne nimimerkiksi salmiakin, mutta aion jättää ne silti nauttimatta. :)
Mä plussasin myöhään ja oon kyllä syönyt nyt tosi paljon kaikkea kiellettyä raakaa kalaa, mätiä, paljon salmiakkia... pahin tietty alkoholi. Olen kolmesti juonut yhden saunajuoman. En siis joo ole kännejä ottanut, mutta kyllä on huono omatunto noistakin.
Mulla oli kans edellisessä raskaudessa radi, varmaan tulee siis nytkin. Kyllä meinaan otti päähän kun sokerit meni yli aina kun söi jotain hiilaripitoista, mutta karkista ja suklaasta ei. Oli useinkin sormi suussa että mitä ihmettä pitäisi syödä. Onneksi vauva oli ihan normikokoinen 3,5 kiloa.
Älä turhaan murehdi. Aika harvinaista että Suomessa raa'asta kalasta mitään saisi ja alkoholi määräkin on todella pieni.
No näinhän se on, että monet suositukset on vain hätävarjelun liitoittelua, ja näin varhain ei vielä omasta verenkierrosta mikään alkiolle siirry. On kyllä silti syvään iskostettu nämä suositukset, kun heti tulee kauhea morkkis
Kuplivan kuumaksi kypsennettynä voi aurajuustoa syödä, pelätyt bakteerit kuolee kuumassa!Oon tosi tarkka. Jos en jotain tiedä,niin googletan. Mies pari pari kertaa ihmetellyt ääneen et mitä mä enää voin syödä,kun kaikki tuntuu olevan kielletyllä listalla. Aurajuustosta luopuminen on kaikkein pahin! Oon aina tunkenu sitä joka ruokaan. Saisikohan sitä edes kypsennettynä syödä? Hmm..
Valion aura tuorejuusto on turvallista syödä raskaana. Valiolla erikseen sivu missä kerrotaan mitkä niiden juustot turvallisia raskaana.Oon tosi tarkka. Jos en jotain tiedä,niin googletan. Mies pari pari kertaa ihmetellyt ääneen et mitä mä enää voin syödä,kun kaikki tuntuu olevan kielletyllä listalla. Aurajuustosta luopuminen on kaikkein pahin! Oon aina tunkenu sitä joka ruokaan. Saisikohan sitä edes kypsennettynä syödä? Hmm..
OkeiValion aura tuorejuusto on turvallista syödä raskaana. Valiolla erikseen sivu missä kerrotaan mitkä niiden juustot turvallisia raskaana.