Miten tarkkaan noudatatte ruokasuosituksia raskausaikana?

Hitto mua ärsytti eilen ku pitkästä.aikaa ostin karkkia ja irtokarkkeja ja pääsin kotia.ja piti leffa alottaa ni tajusin et oon ostanu melkee kaikki mustia karkkeja :hilarious:
Tyydyin sitte syömää popkorneja.. pää ei meinaa mukautua tähän olotilaan..
 
Voi apua. Mä oon ollut ihan mielissään siitä että salta kattenit on sallittuja. Oon sitte ostanu niitä pieniä rasioita ja luullut että ne on samaa tavaraa mitä pusseissa. Mutta niissä onkin lakritsi uutetta. Jää nyt kauppaan kyllä. Oon syöny tänäänkin puolikkaan rasian :sad001
Mut positiivista on nyt se, että se tv-mix mini suolainen pussi on sallittua myös :rolleyes:
Mulla on mennyt ihan ohi tv-mix! Jihuu!
 
Nyt oon pari kertaa lipsunu tosta salmiakki kiellosta. Eilen ostin jos bis bis lakin kun teki niin mahdottomasti mieli.
 
Tuo salmiakki himo on mullakin valtava. Välillä sorrun syömään muutaman karkin, mutta ei se auta kuin hetken. Sanoin jo miehelle, että synnärille lähtee mukaan sata pussia salmiakkia Beaming Face With Smiling Eyes
 
Salmiakkihimo täälläkin. Kokeilin eilen tota TV Mix Mini Suolainen -pussia ja ai että, tykkäsin! Salta kattenit laitoin myös ostoslistalle ja ehkä kokeilen Namituvan salmiakkia myös. Muistan vieläkin, miten taivaallisen hyvältä salmiakki maistui synnärillä viime kerralla. Ja ekat sushit! En malta odottaa.
 
Täällä myös pahin on mustien karkkien himo, se on oikeastaan ainut rajoite itselle, kun alkoa tai sushia tms en normaalistikkaan käytä
 
Koittanut mennä suositusten mukaan. Salmiakkia oon muutaman namin syönyt ja vähän myös rommirusina jätskiäkin..
 
Aika tarkkaan pystynyt noudattamaan, välillä tulee kyllä mielitekoja suolaiseen :)
 
Alkoholia tai tupakkatuotteita en ole käyttänyt raskausaikana ollenkaan
 
Meillä luki myös listassa raaka tomaatti, joka aiheutti meillä hämmennystä. Ilmeisesti tarkoittaa kuitenkin tälläistä vihreää versiota
 
Kala tuottaa ongelmia nyt kun taas maistuu. Eilen oli lämminsavulohta vakuumissa ja vaikka oli siis se paistettu ni ei ollu mitää hajua saako sitä.sitte syödä. Sovelsin ja tein siitä sitte sopan jota keittelin sen verta että ainakin pöpöt kuolee jos niitö on
 
Kala tuottaa ongelmia nyt kun taas maistuu. Eilen oli lämminsavulohta vakuumissa ja vaikka oli siis se paistettu ni ei ollu mitää hajua saako sitä.sitte syödä. Sovelsin ja tein siitä sitte sopan jota keittelin sen verta että ainakin pöpöt kuolee jos niitö on

Olen myös kokenut noi vakuumipakatut hankaliksi ja jättänyt syömättä tai kypsentänyt huolella. Periaatteessa läminsavulohi on käsittääkseni ok, mutta jostain syystä itelläkin on olo, että pitkään säilyvät ei ehkä. Ja kai lämminsavulohessakin on matalassa lämmössä kypsennettäviä, niin itse kuumentaessa voi olla varma kypsyydestä. :)
 
Takaisin
Top