Mun äiti oli todella onneissaan kuten odotinkin, eka lapsenlapsi hänelle. Miehen äiti oli sanonut kun mies kertoi hänelle, että hän oli vähän arvellutkin (aha :D) ja että ei sitten saa unohtaa ekaa lastaan (edellisestä liitosta). Miksi unohtaisi, ihmettelenpä vaan...
Oon nähnyt anopin nyt kerran sen jälkeen kun mieheni kertoi hänelle eikä hän sanonut mulle mitään. Oli kassillisen vauvanvaatteita saanut jostain ilmaiseksi niin ne nakkasi lähtiessämme mukaan. Olin vähän että aha.. Onneksi on oma äiti myötäelämässä ja tukena ja vilpittömän onnellinen ❤
Oon nähnyt anopin nyt kerran sen jälkeen kun mieheni kertoi hänelle eikä hän sanonut mulle mitään. Oli kassillisen vauvanvaatteita saanut jostain ilmaiseksi niin ne nakkasi lähtiessämme mukaan. Olin vähän että aha.. Onneksi on oma äiti myötäelämässä ja tukena ja vilpittömän onnellinen ❤
vaikee kuvitella että oma isä voi latoa tommosta päin naamaa... varmaan ne ajattelee että tää kaikki tapahtuu liian nopeesti ja että olis hyvä odottaa, mutta kerranhan täällä vaan eletään! Tänä vuonna mittarissa jo kuitenkin 26v :arghh: