Miten kertoa/kerroit raskaudesta muille?

Niin joo ja itsehän oon 4lapsisesta perheestä, esikoinen ja ainoa jolla lapsia. Eikä mun pitäny hankkia kuin 2 lasta vielä suureen ääneen manannu ku oon niin ”nuori” etten saa piuhoja poikki. Kumma juttu ku tuli uus mies kuvioihin lapsettomana ni mieli muuttui.

Kerroin juuri eilen mun pikkusiskolle, kun oli pakko. :) Ollaan niin läheisiä, että vaikka meniskin kesken ni hänelle ei olis siitä vaikea kertoa.

Töissä en tiedä koska pitäisi pomolle kertoa. Mulla on määräaikainen sopimus joulukuun loppuun ja jatkosta en vielä tiedä. Mulla on fyysisesti aika rento työ, mutta silloin tällöin teen myös siivousvuoroja, jotka on sitten vähän rankempia.

Miäkin oikein suureen ääneen kahden lapsen jälkeen sanoin, että ei enää. :grin Tässä sen nyt sitten huomaa, ettei kannattais koskaan sanoa "ei koskaan". :hilarious:

Kai sit np ultran jälkeen. En kyl yhtään muista kui ollaan aiemmin kerrottu. Jod ultrakyvaa näyttäd

Mä kerroin eilen hyvälle ystävälle, siskolle melkein heti plussaulsen jälkeen ja molempien vanhemmille viime viikonloppuna. Vanhempien luona keitettiin kahvit ja olin tehnyt joulutorttuja. Kesken kahvittelun kaivoin sitten laukusta lahjapaketin, jonka kerroin olevan pieni tuominen vanhemmille. Paketista paljastui "Kirja isovanhemmille". Isäni tuijotti sitä pitkään ja luki kirjan nimenkin ääneen, muttei silti meinannut tajuta asiaa... :hilarious: Äiti tajusi sitten nopeammin ja syöksyi halaamaan ja onnittelemaan, ja tajusihan se isäkin sitten lopulta ja oli tosi iloinen meidän puolesta :Heartred Nyt rv 8+5.

Me just pudotettiin pommi mun koulusta, ja kihertelin jo mielessäni kun pian kerrotaan vielä pommi raskaudesta. Uskon senkin tulevan puskista kaikille kuten koulun. Ajattelin tehdä pojille paidat, missä esikoisella selässä BB 17 ja kuopuksella BB 19. Katsotaan ketkä tajuavat. Varmaan kuvilla lähetetään ellei käydä kylässä.

Mä lipsautin tyttärelle asiasta, ny saa jännätä osaako se pitää salaisuuden. Seku o äitiinsä tullu eli kova puhumaan.

Me ollaan ny avokin kaverin luona ja se oli eilen arvannu että mä oon paksuna. Ollaan menos viihteelle ja ku oli kuskista ollu puhetta ja sit tuli ilmi et mä ajan ni arvas. Alunperin munhan piti myös juopotella.

Me ollaan ny avokin kaverin luona ja se oli eilen arvannu että mä oon paksuna. Ollaan menos viihteelle ja ku oli kuskista ollu puhetta ja sit tuli ilmi et mä ajan ni arvas. Alunperin munhan piti myös juopotella.
Tuo on just niin paha. Viimeksi, kun odotin, oltiin miesten sukulaisten kanssa laivalla ja koitin miehelle vaivihkaa selvittää, että ottaa alkottoman drinkin mulle (vähän niinko huijaukseks). Onnistui muuten, mutta miehen sisko hoksasi. :hilarious:

Me tehtiin miehen kanssa testi eilen yhdessä. Ei kerrota myt toistaiseksi muille. Haluaisin kertoa vasta nt-ultran jälkeen. Mies on kyllä hölösuu, joten saa nähdä :D

Avokin lähimmät tietää, samoin mun vanhemmat. Turvotus on tääläki niin kova ettei pysyny salassa. Mun vanhemmat ei oikein tienny miten reagoida, niille tää oli shokki. Kuitenki vanhemmat muksut on jo 12&10 ni eivät tainneet odottaa ns iltatähteä.

Mies ehdotti, että laitettaisiin vihje joulukorttikuvaan. Täytyy miettiä minkälainen vihje laitettaisiin ja sitten olisi kyllä pakko käydä ennakkoon siellä perhe-arten ultrassa, koska nt-ultra on vasta joskus ennen joulua :D

Me ei olla kerrottu vielä kenellekkään, itse kerroin parhaalle kaverille heti plussattua (heillä myös yritys päällä) mutta muille ei olla kerrottu eikä vielä kerrota, josko jouluna sitten kertois jollain kivalla tavalla kun kerennyt nt-ultrassakin käydä ja saada varmistuksen että siellä oikeasti on ihmisen alku kasvamassa ja kaikki hyvin:grin

Tuli muuten mieleen, että mehän tosiaan vietetään joulu meillä ja ultrakuvanhan voisi laittaa joulukuusen koristeeksi :D

Me kailotettiin ekasta raskaudesta heti alussa aivan kaikille onnessamme, no sehän päätyi km, että ei olis pitänyt. Esikoisen raskaudesta ties vaan ihan muutama läheisin ja julki tulin sit rakenneultran jälkeen Facebookissa. Nyt tästä raskaudesta tietää mun vanhemmat ja muutama läheisin ystävä. Ehkä sit taas samaan tyyliin julki rakenneultran jälkeen facessa, mut ehkä olis hauska laittaa esikoisesta kuva vaikka isoveli paidassa tms. :)

Me ilmoitettiin kuopuksesta somessa kuvalla, jossa isoveljellä oli body, jossa luki "I'm going to be a bigbrother". Siinä oli myös kaksi pingviiniä, vähän isompi ja pienempi ja ne piti toisiaan kädestä kiinni :) Tämän raskauden julkistan somessa todennäköisesti rakenneultran jälkeen ja siihenkin on jo idea valmiina. Meidän molemmilla pojilla on olemassa bodyt joissa lukee heidän syntymävuosi. Ajattelin, että seisotaan poikien kanssa rivissä ja esikoinen pitää käsissään bodya jossa lukee Born 2012, kuopus siinä vieressä sitten Born 2013 bodya ja itse siinä rivin viimeisenä mahan päällä sitten bodya jossa lukee Born 2019 :Heartred Innolla jo odottelen, että koska H&M:lle tulee noita vuoden 2019 bodyja myyntiin, kun vielä ei ole näkynyt.

Takaisin