Mitäs sitten kun psyyke väsyy?????

:D Ehkä me jaellaan meidän lusikoita lapsille yms. Joskus voi lentää myös lusikka nurkkaan. :grin
 
Pakko voida joskus nauraa näillekin asioille, vaikka ne oikeasti tosi vakavia onkin. :grin:rolleyes: Energia-mittayksikkö kuulostaa mielenkiintoiselta. Mä taidan kyllä hahmottaa asian paremmin lusikoina.
 
Aivan ihana tuo lusikkateoria! Olen yrittänyt kuvata itseäni, että olen matalaenerginen, vastakohta olisi sähköjänis mutta tuo lusikkateoria on kyllä paras!

Nyt on lusikat loppu. Istun sohvalla ja kauhea nälkä! Mies ehkä pelastaa minut kun saa lapsen nukkumaan
 
Mitä muille täällä kuuluu?

Itsellä jatkuu arki aivan yhtä (epä)tasaisena kuin tässä viimeaikoina on ollut. Lapsen hiihtolomalla alkoi voima loppua ja pakko myöntää että olen iloinen, kun hän on taas päiväkodissa. Tässä on jonkin aikaa vauvakuume jyllännyt kovana. Sekin osaa olla raskas tunne, kun se lyö kovaa yli. Mutta toisaalta ehkä se että jaksan ahdistua vauvakuumeesta tarkoittaa sitä että olen mennyt hieman eteenpäin. Välillä tuntuu hieman epätoivoiselta että pääseekö täältä kuopasta ylös ollenkaan, kun tuntuu ettei etene ollenkaan.
 
Löysinpäs tämän ketjun. Onpa tämä hiljennyt. :sad001 Mitä kuuluu? Mä unohdin koko foorumin joksikin aikaa ja muistin nyt kun aloitettiin toisen lapsen yritys. Voin tosi paljon paremmin kuin silloin kun viimeksi kävin juttelemassa. Terapia ja toipuminen kyllä vielä jatkuu.
 
Löysinpäs tämän ketjun. Onpa tämä hiljennyt. :sad001 Mitä kuuluu? Mä unohdin koko foorumin joksikin aikaa ja muistin nyt kun aloitettiin toisen lapsen yritys. Voin tosi paljon paremmin kuin silloin kun viimeksi kävin juttelemassa. Terapia ja toipuminen kyllä vielä jatkuu.

Mukava kuulla että voit paremmin. :) Minäkin olen toipunut hurjasti. Viime viestissäni tässä ketjussa kerroin uupuneeni hiihtolomasta. Nyt olen jaksanut paljon paremmin hänen kesälomallaan, joka on koko heinäkuun mittainen. Ehkäisy ollaan ajateltu jättää pois syksyllä, jos lääkäri antaa lääkkeiden puolesta luvan. No ainakin jos ei tule mitään romahdusta. Varmaan terapia taas vähän väsyttää jatkuessaan, kun terapeuttikin on nyt lomalla.
 
Takaisin
Top