Tässä kopio blogistani, mua auttanut nää niin paljon ettei oireita oo juurikaan ollut, ei ainakaan pahoja (siis paniikki)
Jotain kummallista on minullekin kuitenkin tapahtunut, sillä voin taas mainiosti, ja on kulunut kai jo kohta pari viikkoa siitä, kun viimeksi koin kummallisia oireita. Jiihaa. Keinojani joiden ansioksi lasken tämän ovat ihan perinteinen hieronta, joka avaa lihaksiin ja kehoon kertynyttä jännitystä, ja samalla, perustuen teoriaan lihasmuistista jne, puhdistaa niitä asioita pois, jotka sinne ovat kertyneet. Toisekseen vyöhyketerapia. Tämä hoitomuoto vetää minua puoleensa kovasti viisaudellaan, olenhan tätä itsekin opiskellut kolme tasoa aikoinaan. Vyöhyketerapiassa käsitellään hoitomuodossa tunnettujen pisteiden kautta tiettyjä osia kehossa, stimuloiden tai tasapainottaen, riippuen tarpeesta. Ja miten nämä sitten ovat auttaneet minua. No, minähän olen oppinut keräämään kropalla stressin, ja jännityn jäykäksi kalikaksi helposti kun tulee tiukkoja paikkoja tai vaikka vain pahaa mieltä. Pahalle mielelle olen myös aina ollut herkkä, ja jo lapsesta saakka saanut fyysisiä tuntemuksia kehoon tunnetilojen vaihtelusta. Tyypillisin on ollut pahan mielen taikka pettymyksen "raapaisu" ihan kuin sydämessä. Niin että se joka sanoo ettei sydän voi mennä rikki sydänsurussa, ei tiedä mitään
Joten siis kun olen saanut taakaan hierontaa, kropan pitkään jatkuneet kiristykset alkavat hellittää, ja PYSTYN ITSE auttaa kehoani rentoutumaan. Saan aina vain harvemmin itseäni kiinni hartiat korvissa jäykistelemästä, ja kun huomaan,saan nopeasti itseni laskettua alas, ja päästettyä irti pingotuksesta. Tämä on ollut itse itseään hoitava hoitomuoto minulle, ja minä tiesin, että se tulee auttamaan minua! Kyllä ihminen tietää, kunhan vain ihmisellä on ajatuksissa tilaa ajatella rauhassa, ja kuulla.