Persikka
Satasella mukana keskusteluissa
Mä oon nyt kattonut valmiiksi vauvan kotiinlähtövaatteet pussukkaan turvakaukalon päälle (kun ei tässä tiedä koska lähtö tulee) niin, että mies osaa ne siitä sitten mukaansa ottaa kun meitä tulee hakemaan. Laitoin sinne bodyn, sukkikset, neulehaalarin, pienen peiton, ohuemman ja paksumman myssyn ja kolmet eri tumput ja sukat, jotka on eri paksuisia
eli näillä mennään. On sitten vara vähän sään mukaan kattoa paljonko pukee. Toki jos lähtö tuleekin paljon aikaisemmin niin täytyy miehen etsiä sitten vielä yks kerros jotain lämmintä tuohon päälle.
Vähän aiheen vierestä mutta käytättekö te äidit sairaalassa omia vai sairaalan vaatteita?
Mulla oli viimeksi vaan se sairaalan järkyttävä "mekko" mutta ihan hyväkin kun meidän vauva pulautteli niin paljon, että niitä meni monet päivässä. Nyt kyllä ajattelin ottaa mukaan omat legginssit tms kun viimeksi jotenkin kaipasin housuja. Kaippa se tuli siitä kun oli joutunut olemaan ilman alaosaa "kaiken kansan" nähtävillä niin tarvitsi jotain suojaa
Vähän aiheen vierestä mutta käytättekö te äidit sairaalassa omia vai sairaalan vaatteita?
Mulla oli viimeksi vaan se sairaalan järkyttävä "mekko" mutta ihan hyväkin kun meidän vauva pulautteli niin paljon, että niitä meni monet päivässä. Nyt kyllä ajattelin ottaa mukaan omat legginssit tms kun viimeksi jotenkin kaipasin housuja. Kaippa se tuli siitä kun oli joutunut olemaan ilman alaosaa "kaiken kansan" nähtävillä niin tarvitsi jotain suojaa