Mitä teillä syödään tänään?

Tänään taas grillaillaan :)

Grilliin menee kanafileitä (joihin mies teki itse hunaja-chili-marinadin),
perunasipuli-sekoitus mausteilla ja tuorejuustolla folionyytissä,
herkkusieniä joissa sisällä tuorejuustoa ja pekoni ympärillä,
halloum-juustoa.

Niin ja sit tietty vihersalaatti, punajuurisalaattia ja perunasalaattia.

Kasvispizzaa, taikinapohja on turpoamassa juuri. Päälle tulee tuoreita herkkusieniä, ananasta,kesäkurpitsaa, paprikaa, mozzarellaa, emmental ja goudaraastetta. Ja kaveriksi fetasalaattia.

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Tänään syödään pulled porkia (eli siis sitä nyhtöpossua :wink).
Yleensä ollaan tehty rosvopaistia pihalla hiekkamontussa, mutta nyt tehdään tuo siis ihan uunissa.
Kaveriksi lohkoperunoita, joihin mies teki kanssa jonkun ihanan marinadin, siinä taisi olla mm. rosmariinia.
Ja sit tietty vihersalaattia vielä kylkeen.
Syödään tosin vasta iltapäivällä kun vieraat tulee...

Illemmalla vielä loimutetaan lohta, nam! Siihen vielä sellainen hunaja-sweet chili -marinadi. Se loimulohi sentään tehdään pihamontussa :wink

WP_001179.jpg
Meillä syötiin tänään itse tehty hamppariateria.. pihvitkin tehtiin ihan itse ja vielä yhdessä. Oli kyllä hyvää ja masut tuli täyteen :)

Oon yksin kotona ja jääkaapissa oli vielä pari päivää sitten tehtyä persikkarahkapiirakkaa joten söin sitä aamupalaks, lounaaks ja välipalaks! Ehkä tässä pitäis harkita jotain oikeetakin ruokaa...

Mies grillas pihviä ja teki veneperunoita..lisukkeena salaattia, kurkkua, tomaattia, ananasta, porkkanaraastetta, raejuustoa ja kurkkumajoneesia..syötiin lämpösellä terassilla auringonpaaisteessa. :)

Tänään mies teki jauheliha-herkkusieni-pekoni -pihvihyrriä. Eli siis normi jauhelihapihvin massa, johon herkkkusieniä sekaan, ja siihen ympärille kääräisty pekonia. Nam :)

Meillä on tänään lihapullapäivä :) Tein taikinan jo eilen vetäytymään, ja niin ison satsin, että pitäisi riittää ruokaa pariksi päiväksi.

Tänään minä yksin syömässä (eka arkipäivä niin etten enää mene töihin!!!), taidan tehdä Chili con carnea ja riisiä. Taidan laittaa oikein kahtaa tai kolmea eri papuakin, nyt kun ei ole kukaan valittelemassa ettei niistä pidä :wink

Nöpönenä: ehkä vähän myöhästä, mutta kanakeittoa? :)

Meillä syötiin tänään perunaa ja kermaista lohikastiketta, pikkuporkkanoita, makeita maisseja ja suolakurkkua, sekä salaattia :)

tänää tehtiin lihakeittoo ja siitä riittää sitten huomisellekin ruuaks..tuli muute hyvää :)

Eilen syötiin keittoa, mutta Kviini - ei kanakeittoa, juustokeittoa. Tänään itse syönyt jo hirssipuuroa, illalla kanttarellikastiketta ja perunamuusia.

Takaisin