Meillä oli eilen possun ulkofileepihvejä, lankkuperunoita ja pilkoin kurkkua ja punasta ja keltasta paprikaa.
Tänään on sit kinkkukiusausta, jonne laitan kinkkusuikaleiden ja peruna -sipuli sekotuksen lisäks salamisuikaleita :)
Sit vaan purkki kermaa perään. Varmaan sinne kantsii vähän suolaa ja pippuriiki laittaa...
Monet täällä syö paljon lohta... oon kyllä kade ku toi mun mies nostaa metelin, jos joku mainitseekin kalan. Ihan naurettavan lapsellista, jos mainitsen syöneeni vaikka just lohta, kun toinen on ollu poissa kotoa, niin heti "MITÄ?? Hyi helv... ootko hullu? Ei kala oo ruokaa!"
Ku en mä nyt oo toiselle ees tarjonnut, mutta tartteeko tolla tavalla rekoida... Lapselle tosi hyvä esimerkki, kun se syntyy. Juohan tuo ite kaljaa välillä, mitä en itse voi sietää, mutta en mä siitä meteliä nosta, ku ei mun tartte sitä juoda :D
Mut välillä on parasta ostaa valmistiskiltä töihin evääks lohta ja sit tehä kotona salaatti valmiiks kylkiäisiks
Mulla on muuten salaatin syönti lisääntynyt ihan mielettömästi! Siis tein kahtena päivänä sellsen todella ison salaatin ihan ruuan kans tarkotettu, mut söin itte sen vadin tyhjäks molempina kertoina D: Oon aina tykänny salaatista, mutta tää nyt on jo jotain ihan kummallista. Kellään muulla vastaavaa?