Mitä teillä syödään tänään?

Tänään listalta löyty makaronilaatikkoa. Pikkumies sai perunaa ja parsakaalia, illalla vois saada "jälkkärinä" mango-päärynäsosettaå
 
Kanaa (josta isäntä ei edes tykkää ... :D), riisiä ja kurkku-tomaatti-juuro-rypälesalaattia.
 
Kirjolohi kiusausta ja salaattia. Kaikki meni ja enemmänkin ois menny jos oisin tehny :) huomenna sitten jos tekis lasagnea.
 
Lounaaksi tomaatti-vuohenjuustokeittoa, illalla perjantain kunniaksi ja alkuillan remonttirehkimisen palkaksi pizzaa! :)
 
Itse tehty ihan perinteinen lasagne... Oon kuolannu sen perään jo monta päivää.
 
Kinkkukiusaus oli lounaalla. Oi kun kehtais itekin tehdä perinteisen lasagnen alusta loppuun. Se olis niin parasta. Välillä teen valmiista dolmion- purkeista lasagnen. Sekin on ihan hyvää, tulee nopeasti, mut on aika hintavaa.
 
Tänään syödään itsetehtyä pitsaa! Jotain uutta kiinnostaisi täytteiden osalta kokeilla ja haluaisinkin kuulla teiltä muilta, mikä on hyvää spesiaalia pitsaa? :)
Mä oon kans metsästänyt täydellistä pizza-systeemiä, sekun toisinaan onnistuu, joskus ei:confused:.
Pohjaan ainakin oliiviöljyä ja suolaa mukaan!
nyt on täytteiden osalta tullut siihen tulokseen että ketsuppia ja oliiviöljyä ristiinrastiin pohjalle ja juustoraasteet siihen päälle (mielellään montaa erilajia)- sitten on aikasama mitä loput on:)! jämälihoja/kaloja oon käyttänyt. viimeksi savustetun peuranpalan silppusin, hyvää oli myös lammas-kaalipadan jämälihat. siis kaikki maukas murea menee. "jämäruokaahan" se alunperin on.
 
Kokeilin jenkkireseptiä: Hash Browns (perunaa) ja pulled beef, kurkkua ja paprikaa vihreänä lautasella :) Oli hyvää :)
 
Päivälliseksi mantelikalaa ja perunoita. Iltapalaksi tuli väsättyä Bulled beef piirakka eilisistä naudan sisäfilee pihveistä :)
 
Eilen gambialainen chickendomoda riisin kera (Siis kanaa maapähkinäkastikkeessa jossa sattumina myös porkkanan paloja, perunaa, kaalia jne.) Sitä tuli syötyä 3:na päivänä...
Nyt pari päivää eväänä italianpataa hiukan modifioituna.
 
Tänään on pizzaperjantai ja teen iha alusta loppuun asti ite :) poitsu on saanut jo kukkakaali-parsakaalisosetta, bataattisosetta ja kuningatarpilttiä. Illalla taidetaan koittaa ekaa kertaa puuroa :)
 
Tänään mies halusi laittaa jotain mättöruokaa itse ? No nyt meillä uunissa paistumassa uunipellillinen ranskalaisia,nakkeja ja lihapullia :)
Tosi terveellistä! Mutta jos nyt viikonlopun kunniaksi sitte...
 
Takaisin
Top