Mitä teillä syödään tänään?

Broileri-pasta-paistosta.

Fusilli-pasta keitetään.
Pannulla paistetaan broileri-suikaleet ja sipuli, lisätään kasviksia (esim. parsakaali & kukkakaali & porkkana), maustetaan. Lisätään kuutioitua säilyke-persikkaa ja ruokakermaa, keitellään hetki.
Vuokaan laitetaan pasta ja juustoraastetta, sekä sitten broitsu-kasvis-ruokakerma -sekoitus, sekoitetaan kaikki keskenään. Päälle vielä juustoraastetta. Uuni 225, paistetaan n. 15-20 min.
 
Mahtava ketju!!!

Meillä syödään tänään pöllöö ja riisiä. Eli broileria! Ihan suikaleita, kunnon curry-chili-maustaminen, wokkivivannekset ja kookosmaito päälle. Ennen maustamista 1v8kk tytön satsi sivuun ja syö siis samaa ruokaa mut vähemmän maustettuna.

Muutenkin meillä tyttö syö joka päivä samaa ruokaa muun perheen kanssa.
 
Bbq-Nöyhtäpossua kahden täysjyvä sämpylän (itse tehdyt) välissä.lisukkeina tomaattia,salaattia,majoneesia,ketsuppia,suolakurkkua,cheddar-juustoa.
Vaikka itse sanonkin, niin oli törkeän hyvää!! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Lämmin kanasalaatti oli tänään vuorossa! Huomenna uunilohi ja perunamuusi sekä vihreä salaatti :)
 
Tänään tein jauhelihakeittoa ison kattilallisen, sitä syödäänkin varmaan pari päivää.
Ja osan voisin pakastaakin sitten sitä aikaa ajatellen, kun tulevan vauvan kanssa kaksin jään kotiin :rolleyes:
 
Kana-pastavuokaa. Sekaan vaan kaikkea mitä kaapista löytyy (herkkusieniä,ananasta,sipulia,paprikaa,kesäkurpitsaa) joukkoon vaan ruokakerma kananmunalla ja vähän juustoraastetta ja koko setti uuniin. Helppoa ja hyvää.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
oli uutta pottuu,sillii ja vaihtarina pippuribroisku kastiketta plus salaatit.
Päätettiin että torstaina on tacotorstai ja perjantaina pizzaperjantai.
ti ja ke on laatikkoruokaa,todennäköisesti kinkkukiusausta.Jälkkäreistä ei ole tietoa.Tänää jälkkärinä oli ihan vaan jädee.
Iltapalaks valmistuu uuniriisipuuro.
 
Eilen syötiin perunamuusia ja jauhelihapihvejä,
ja jälkkäriks mutakakkua mansikkasurvoksen ja kermavaahdon kera :)
 
Muokattu viimeksi:
tyttö syö seuraavat pari päivää perunamuusia (itse tehty) ja nakkikastiketta, minä syön muuten samaa (paitsi nakkikastiketta), mutta käytän juhannukselta jääneen vegemakkarani ja teen uunimakkaraa.
 
Takaisin
Top