Mitä olette ottaneet mukaan synnärille? Onko jotain yllättävää, jota tarvitaan mutta moni ei ehkä tajua pakata mukaan?
Mulla oli liikaa tavaraa: muistiinpanovälineitä, liikaa vaatteita, kosmetiikkaa ja hygieniatuotteita laidasta laitaan. Oikeesti tarvitsin vain laturin ja puhelimen, hiusharjan, hammasharjan ja tahnan, herkut ja imetysteen ja vaatteet kotiutumista varten. Omat kunnon sukat olisi ollut paremmat kuin sairaalan.
Mulla oli liikaa tavaraa: muistiinpanovälineitä, liikaa vaatteita, kosmetiikkaa ja hygieniatuotteita laidasta laitaan. Oikeesti tarvitsin vain laturin ja puhelimen, hiusharjan, hammasharjan ja tahnan, herkut ja imetysteen ja vaatteet kotiutumista varten. Omat kunnon sukat olisi ollut paremmat kuin sairaalan.
Niin ja toki turvakaukalo ja neuvolakortti + omat henkkarit. Pyyhe oli kassin päällä varuilta, koska liikuimme taksilla. Lapsivedet tihkuivat matkalla synnärille, joten istuin sitten pyyhkeen päällä, etten pilaa taksin penkkejä. Hyvä näin, auto selvisi ilman vahinkoja.
Ehkä olisi tullut enemmän tietoa, jos synnytyshetkellä olisi ollut riski että käy pahasti. Mulla meni vedet kotona suihkussa ja sen toki kerroin kätilölle puhelimessa mutta ei mitään sen kummempia komplikaatioita ole onneksi tullut.
muotoisessa yksiössään tänäänkin keinui.