Ilmottaudun mukaan tähän valittajien kerhoon
Tää odotusaika on ihan perseestä näin suoraan sanottuna eikä oo mua varten ja raskausviikkoja ei oo vasta kun 17+4.Tällä hetkellä olo on ku ison rantapallon nielleellä, naamaki alkan kukkii ku kesanto pelto, ainakin siihe verrattuna mitä se yleensä on. Tuntuu et joka paikka leviää, käy v***taa kaikki hoikat ja kauniit ihmiset. Mikä niidenki tehtävä on maan päällä tällä hetkellä.
Väsyttää koko ajan enemmän ja vähemmän, ei jaksais tehdä mitää.
Ukkokin ottaa päähän niin paljon, et suunnittelen jo meneväni evakkoon toiseen huoneeseen, onneks on useampi makkari missä voi bunkata ja telkkareitaki löytyy toinen toiselta puolelta taloo ja toinen toiselta puolelta. Ja tuntuu myös et mun elämä on tällä hetkellä pilattu, etenki syytän tästä ukkoa (tietenki), joka pystyy käymään juhlimassa (joskaan en oo enää pitkiin aikoihin jaksanut moisesta välittää), voi mennä ja tulla miten haluaa. Ei tarvi muistuttaa rantautunutta valasta
Liikunta, mitä se on? Oon sitä kyllä harrastan rutkasti ennen tätä aikaa. Ja mitä nyt, kävelet koiran kanssa korttelin ympäri ja tuntuu et oot kävelly ainaki kymmenen kilometriä, kun olo alkaa muistuttamaa puoliteholla käyvää...jotakin, en edes keksi tolle korvike sanaa. No entäpä ratsastus, se mikä on tuottanut suurta nautintoa aiemmin ja päivittäin sitä tein, on kaikkea muuta. Onneks hevosen liikutuksen voi tehdä toisellakin tapaa ja käyttää muita tallilaisia hyväksi. V****taa silti kun pientä sikaa, koska olis kiva päästä vetää kunnon hikitreenit, mut ei keissi anna myöten, joten kävellään sitten vaan.
Ummetus ja pukamat, noi saa**nalliset vaivat, tarviiko niistä sen enempää....
Mielialan vaihtelut tai oikeestaan jatkuva v*tutus..eiks tän vaivan pitän tulla raskauden alkupuolella, mut ei niin ei...minä kärsin siitä nyt. Muutenki tempperamenttinen ihminen niin se potenssiin sata. Ja ukon olemassa olo lisää sitä vähintään tuhanteen. Itkua ei oo tullut kuin pariin kertaan, onneksi, nekin riitojen yhteydessä.
Ja se hehku...niin mikä? Missä vaiheessa sellasen pitäis tulla? Musta ainakaan tunnu yhtään hehkeeltä/seksikkäältä/hyvännäköiseltä...päinvastoin
Eilen kävi suunnattomasti ottamaan päähän kaupungissamme olleet syysmarkkinat, joissa olisin halunnut käydä. Miks saa**nassa pitää kaikkien eläkeläis käkkänöiden tulla samaan aikaan sinne kun mun. Autoa et saa mihinkään lähelle, kilometrin päästä en käy kävelee ja ukko jupisee repsikassa et "tossa olis ollu paikka ja tossa, mitä sä ajat kaikkien paikkojen ohi?" Huudan takas etten osaa mitää saa**nan taskuperuutusta ja enkä käy sitä edes opettelemaan
. Ajan naama norsun v:lla takas kotiin vi**tus käyrä maksimissaan ja markkinat jäi väliin. Katellaa ens vuonna uudestaa...ehkä.
Ainiin työt..onneksi alkaa tämän yön jälkeen kahden viikon loma..pitäis oikeesti lähtee etelän lämpöö, mut ei ole varaa.. Oon niin kypsä kääntelee ja vääntelee mammoi ja pappoi, minuu ei jaksa kiinnostaa niiden vaivat, entä yö aikaan vaeltavat dementikot/alzheimer potilaat tai muuten vaan sekasin kun seinäkello-ihmiset, käpy palaa kiinni samoin tein..Kehityskeskustelussa pomon kanssa mainitsi, että pitäis petrata tota herkkyyttä
..jep jep, haluuko se että mie sympatoin (toikaan ei oo ees mikään sana xD) kaikki potilaat, olen naama kun naantalin aurinko, samaistun potilaan voivotukseen ja toivon, että se menee ohi kädestä pitämällä. Sitä herkistymistä odotellessa, juuri nyt ei siihen pysty ei kykene. Onneksi se tietää tästä raskaudesta. Ja jottei kukaan nyt luule, et vihaan työtäni niin ei todellakaan ole niin. Tykkään tehdä tätä hommaa ja auttaa sairaita parantumaan niin pitkälle, kun meidän osaston rahkeet riittää, nyt on vaan menossa kausi jossa kaikki tekeminen, oleminen ja ihmiset vaan yksinkertasesti ottaa päähän. Toivon, et ton loman aikana saa uutta puhtia koneeseen. Onneksi työkaverit on niin timanttei, et ne vaan nauraa tälle mun tilalle ja eivät ota nokkiinsa.
Noh, ehkä tällä erää riitti oma vuodatus, kiitos tästä