Mitä hankintoja olette tehneet jo vauvalle?

Mä ostin nyt käytettynä hyväkuntoiset gessleinin yhdistelmävaunut.
Ne tossa nyt odottelee keskellä työhuonetta, että pääsis miehen siskolle varastointiin. On niitä vähän aikaa tossa kiva hiplailla [:D]
Väri on ruskeen-harmaa, mies sano heti, ettei haluu mitään kukertavankikertäviä, joten värikin osui kohdalleen.
Ostettiin siis ihan tuntemattomalta. Hän olis myyny siinä samalla sateenvarjorattaat, mutta ei viittitty viel ostaa.
Kaupan päälle saatiin uudenveroiset, siniset huopikkaat kumipohjalla[:)] Tosin kokoa löytyy sen verran, et saadaan odotella pari vuotta ennen ku sopii Tikrulle, mutta sitten aikanaan.

Mä oon ajatellu ruveta käyttään ainakin osittain kestovaippoja (tosin mieli saattaa muuttua), mutta mä en ymmärrä niistä paljon mitään. Oon siis kyl lueskellu plajon niistä, mut ehkä pitäis nähdä livenä miten toimii ja minkälaisia mitkäkin vaihtoehdot on.

Taidan tästä mennä vähän keinuttelemaan vaunuja[:D]
 
ALKUPERÄINEN: Sartza
Mä oon ajatellu ruveta käyttään ainakin osittain kestovaippoja (tosin mieli saattaa muuttua), mutta mä en ymmärrä niistä paljon mitään. Oon siis kyl lueskellu plajon niistä, mut ehkä pitäis nähdä livenä miten toimii ja minkälaisia mitkäkin vaihtoehdot on.

Ainakin jos oot ostanut vaipat uutena, niin kannattaa pestä ne ensin useampaankin otteeseen...
Itse tein sen virheen että pesin vain kerran ja ihmettelin et mitä helkkaria, kaikki tulee läpi...[:D]


Ruohonjuuressa lauantaina tuli kestoja hypisteltyä. Ruskovillan silkkimyssy on jossain vaiheessa "pakko saada". Vielä jäi kauppaan.
 
Löysin Lindexiltä aivan ihanan keltaisen myssyn, jonka seuraksi oli pakko ostaa koko setti [:D]
Se olikin ensimmäinen vaateostos vaaville [:)] ja heti tuli tuttuja vastaan pilke silmäkulmassa kysellen onko lapsi tulossa?
Meillä on tällä viikolla muutto uuteen asuntoon. Kunhan ollaan asetuttu niin eiköhän mun sormet jo syyhyä laittaa vauvan hhuone valmiiksi. [:)]
 
Kävin eilen tosiaan ne vaunut katsomassa. Sovin ne kesällä ostavani. Mut niinku jo jossain toisessa osuudessa tuli kerrottua viimeöisestä unestani missä olin katselemassa uusia vaunuja, ihania vaunuja nii nyt olen asiaa koko päivän pohtinu. Tulokseen tähän olen tullut: Soitan huomenna sille myyjälle ja sanon et en haluakkaan niitä vaunuja. Toivottavasti ei suutu. Mut mä haluankin toisenlaiset. Mun alitajuntani kävi sen mulle viime yönä kertomas[:D]. Ku ite en meinannu muuten tajuta.[;)]
 
Meillä on hankittu hoitopöytä ja rattaat. Mentiin eilen isännän kanssa katsomaan rattaita, niin liikkeessä oli tälläiset yhtenä kappaleena

http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/00111-0905_lim_full.jpg

ja 10% alennuksella. Isäntä sitten päätti ostaa [:D]. Nyt meillä on sitten komeat vaunut :)
 
Juu musta crock keinonahka, ihanat [:)][:)][:)]. Voi että kun ovat ihanat [:D]. Kun kävimme katsomassa niitä "livenä" eivät muut kärryt tuntuneet enää miltään [:D]. Tulispä jo elokuu (sanoo Viljonkassa istuva pieni tyttö, joka ei ilmeisesti nukeilla ja myöhemmin vauvoilla ole tarpeeksi leikkinyt [:D][:D][:D]).
 
Joo, emmaljungat ostamatta vielä on, ukko toppuuttelee että ei vielä..PÖH!![:D]
Haluun ne!!!!!!![:D]

Katselin juuri noita mitä Viljonkakin,mutta päädyin vähän muuhun malliin
ja mustaan siis minäkin[:D]
 
No tulihan nuo [8|], mut onneksi ulkona oli kaunis ilma [:D][:D] ja isäntä oli antoisalla tuulella. Eli, kun me haluttiin vaunuihin Edgen runko-osan, joka on hieman kalliimpi kun Mondialissa vakiona oleva runko ja myös parempi (teleskooppi- ja heittoaisa), tili tämän rungon hintaero vielä päälle. Lopullinen hinta 10% alennusta mukaan lukien oli 800 euroa.

Nyt on pakko mennä kattoo "vauva tulossa" neloselta [:D]
 
Mä menin ja hylkäsin ne Brion vaunut lopullisesti. Vaihdoin täällä nii suosittuun Emmaljungaan: mallina xerox sport khaki. Sain 170eurolla. Olivat tosi hyvässä kunnossa ja käytössä olleet vain pari vuotta! Nyt olen tyytyväinen[:)].
 
Kaikki hohkaa Emmaljungasta ja Briosta.. Valitettavasti mun lompakko ei ainakaan niihin pysty!

Joten kysynkin, Onko tietoa muista merkeistä? hyviksi koetuista vaunuista jotka ei maksa tuhatta euroa [&:]
 
No esimerki ksi vauvamaailman sivuilla on paljon yhdistelmävaunuja hyvännäköisiä, heittoaisalla isoilla renkailla ja isolla tavaratilalla ja myynti hinta n.300e
Esim. merkki Pireus Lux ? Onko kokemuksi kenelläkään?
 
Josefina toukokuisista sen verran huikkaan, että vaunula.fi löytyy myös halvempia vaunuja, ja kun itse niistä kokemuksia googlettelin, niin ihan oli työntelijät tyytyväisiä! Ja värejä löytyy yllinkyllin! [:)]
Mikäli luottokortti löytyy, suosittelen myös kattomaan Saksasta vaunuja! Keskusteluja löytyy googlettamalla, monia luotettavaksi havaittuja sivuja tai sitten ihan Saksan Ebay.
Meille tulee Saksasta Gessleinin M3:set, postikuluineen meille Suomeen 380e, kun samat maksaa täällä liikkeessä 655e!
 
ALKUPERÄINEN: Miu82

Lastentarvikkeessa olisi nyt Emmaljunga combit 595 uutena..
Kannattaisi ehkä niitä käydä tutkimassa jos on vielä vaunut ostamatta WINK WINK [;)]


Me kävimme viime viikolla ostamassa emmaljungan classicit tuolta [:D]
 
Ostettiin sitten vaunut...[:)]
Sellaiset Emmaljungan Duo edge Combit, c-crypto pink chekit..
IHANAA nyt ne on hankittu, mutta haetaan joskus keväällä vaikka ne sais jo maanantaina sieltä
...kiva että ne säilöö niitä kun ilmoitetaan koska sitten haetaan..
Ihan kivasti sitten mies makso ne ..ois
kuulema antanut mun ostaa ne 2 viikonpäästä,
ja olisin saanut valita ihan mitkä haluan...

Mut joo noi on passelit ja vähän enemmänkin

Voi hitsi,nyt ne tärkeimmät sitten on,sänky hoitopöytä, turvakaukalo & vaunut.!!
Vain pikku tyttö puuttuu vielä...sitä odotellessa...

Laitan joskus kuvaa kun niitä viitsii pystytellä
ja hakea  vaunut kun vielä ei oo tilaa pitää.
On monenmoista pienemmän ja isomman synttärijuhlaa pidettavänä joten,
joku toimiva järjestys pidettävä kesäkuun puoliväliin asti.
 
Me ostetaan ginessa kanssa nuo emmaljungan duo edge combit luultavasti tolla clasic chrome rungolla.. Mies sano että jos tulokas on tyttö niin voidaan ottaa noi pink check ja jos poika niin sit brown check tai toi dark beige!! Tosin kyllä mun mielestä ton pink checkin voi ihan hyvin ottaa vaikka poika ois tulossa koska tossa on tota pinkkiä kumminki niin vähän eri asia jos vaunut ois kokonaan pinkit [:)]

Tällä hetkellä vaaville on hankittuna vaan pelkkiä vaatteita kolme potkupukua, puklurättejä, pienet tossut ja tumput, sit tuleva iso-mummu oli ostanu vaaville bodyn, sekä tätini tekemät tumput jotka teki sillon ku äitini odotti iso-siskoani ja sit kiertänyt meijät kaikki siskokset ja nyt meijän vaavilla [:)] Puolet noistakin hankinnoista on tuleva innokas mummi ostanut [:D] hoitopöytä, vaunut, pinnis, turvakaukalon hommaamme vasta vähän myöhemmin sitten kun olemme muuttaneet..
 
Oonko mä jotenkin jäljessä, kun en oo ostanu vielä muuta kun sairasturvavakuutuksen vauvalle? Kun mietin mikä mua ilahduttaa eniten; tietenkin se, että kun kersa huutaa korvatulehdustaan niin ei tarvise lähteä terveyskeskukseen jonottamaan vaan voin kävellä suoraan yksityiselle ja koko sairauden kulut 50€.
 
Me käytiin katsomassa Quinnyn Freestyle-kolmipyöräisiävaunuja, joihin ihastuttiin kovasti. Nyt sitten mietitään ja pähkitään, ostetaanko tai tilataanko ne netistä. Pitäis ehkä vielä kertaalleen käydä niitä katsastamassa. Jos jollakulla on Quinnyn vaunuista kokemusta, niin kertokaahan.

Hankintoja ei olla vielä muuten tehty kuin yksi potkupuku. Ensi viikolla tiistaina toivottavasti saisi tietää, kumpi tulee ja että kaikki on kunnossa, niin uskaltais jo alkaa tehdä enemmän hankintoja [:)]
 
tiedättekö yhtään mammalaiset että onko mitään nettisivua josta sais tilattua sen verhotelineen pinnasänkyyn? kun en oikein tiedä mikä se oikea nimi sille hökötykselle on niin en osaa edes etsiä! [:D]
 
Pähkylä Et oo yhtään jäljessä..Ite oottelen ainakin rakenneultraan ennenkuin lähden "luvan" kanssa ostoksille..[8D]
 
Takaisin
Top