Neuvola oli sitä mieltä että kannattaa lopettaa, oma äiti myös. Mitta tiedän että suvussa on niitä, yks läheinen (tai siis ei läheistä sukua mutta mulle läheinen) sukulainen ainaki joka on itekki imettäny+odottanu et hän ainaki ymmärtää. Toki ei vielä tiedä, mutta joulun jälkeen sitten :) Aikasemmin sillon ku äiti on saanu lapsia nii on nii vahvasti neuvottu lopettaan imetys heti ku alkaa oottaan, nykyään se paremmin sallitaanki. Äitillä on 1,5v ikäerolla muutama, hän on aina lopettanutiltuaan raskaaksi.. Kyllä mää 1-vuotiaana oon valmis vierottaan kokonaan, ainaki nyt tuntuu siltä, en aijo tandemimettää, poika 1v3kk kun tämä syntyy.. Yövierotus on täysin mun oma päätös jaksamiseni takia.
Tää palsta on kiva ku täällä on muitaki jotka imettää vielä, samoin huhtikuisten fb-ryhmäs on muutama jotka odottaa jo kakkosta ja heistäkin joku on jatkanut imetystä.
Tänään maisteltiin korviketta nokkamukista josta se ei kyllä kelvannu, lasista hörppäs, että jos tuntuu joulun aikaan siltä että poika ei tartte tissiä nii on mitä antaa. Toivotaan että hän kestää korviketta (ei oo ikinä saanu). Vaikka en mää vielä oo valmis oikeesti vierottaan, pidän vaikka aamumaidon pojalla, hän on nii pieni vielä ja onpahan äitin perrään ku äitiltä saa mammaa. Äitin vauva, siitä tullee nii iso jossei se ennää roiku tissillä :')