Missä sairaalassa synnytätte?

4 ekaa synnytystä TAYS:ssa ja sinne haikailen edelleen, sielä sai synnyttää turvallisin mielin, jos jotain sattuu kaikki hoito heti saatavilla. muut missä oisin saanu synnyttää siirto ois kuitenkin tehty hädän hetkellä taysiin niin hyvä mieli oli olla sielä jo valmiiksi. mutta viides taitaa syntyä SATKS:ssa vaikka hädän hetkellä siirto käy turkuun asti :sad001 joten taidanpa shoppailla tampereella h hetken lähestyes :D
 
Hauska nähdä sattuuko joku samaan aikaan synnyttämään! :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Hyvinkään sairaala. Neljästä jo olemassa lapsessa 3 syntynyt siellä. Esikoinen syntyi kätilöopistolla Helsingissä.
 
Mä en oikeen Jorvia suosittele, tieten ihana kätilö oli synnytyksessä minun siskon kaverin äiti. Mutta lapsivuodeaika ei sujunu niin hyvin, tyttöni sai tulehduksen ja sit muuttui mun mielestä hoitohenkilökunta tympeäksi ja ilkeäksi.
 
K-HKS on meidän paikka. Esikoinenkin syntyi siellä, ja ihan hyvät muistot jäänyt :) Matkaa kotoa sinne 75,5km.
 
HUS ja kättäri. Vaihtoehtojahan olisi mutta lienee paras vaihtoehto tuo. Lohja olisi varmaan lähin, mutta jos vaikka jotain sattuu tms... kättärillä lienee paras apu lähellä.

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 
Naukunen:
Mulla ois kanssa Lohja lähin. Neuvolassa sitä suositeltiin, mut oon kanssa miettiny et mitä jos jotain sattuu, Lohja ei taida olla siihen paras vaihtoehto!?!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä synnytetään Seinäjoen Keskussairaalassa :)

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä asun Lohjalla mutta en meinannut synnyttää täällä. Edelliset syntynyt Naistenklinikalla ja siellä oli molemmilla kerroilla ihana ja osaava henkilökunta joten sinne haluaisin taas :)
 
Kaks ekaa syntyneet Hyvinkään sairaalassa, joka oli mukava paikka. Seuraava syntyy muuton vuoksi Etelä-Karjalan keskussairaalas.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ilmeisesti Mikkelin keskussairaalassa. Täältä Pieksämäeltä on sinne n 80km. Hieman pelottaa tuo pitkähkö matka!
 
Kättärille olemme menossa tälläkin kertaa. Alunperin valinta Kätilöopiston ja Naisteklinikan välillä tehtiin sen mukaan, että Kätilöopistolle on helpompi mennä. :)
 
Kättärillä kans :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Voiko sen valita missä paikassa synnyttää? Itse olen espoolainen ja en haluaisi synnyttää jorvissa vaan kätilöopiston sairaalassa. Laskettu aika on 3.1.2015.
 
Takaisin
Top