Missä sairaalassa synnytätte?

Shenni

Jostain jotain jo tietävä
Viimeks synnytin K-Sks mut nykyään saa päättää meneekö sinne vai tayssiin :) Tayssi kyllä houkuttas ku siel on ammeita ja saa ilokaasua. Ja se potilashotelli! Onko joku synnyttäny tayssissa? Ois kiva kuulla kokemuksia :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä mennään synnyttämään Keskisuomen keskussairaalaan... eli Ksks.. siellä synnytin esikonkin. Harmittaa kun siellä ei ole tarjolla ammeita, perhehuoneita tms.. :sad001

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
:/ se on kyllä tosi harmi, oon onnekas kun on mahdollisuus valita nyt myös tays :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Kys Kuopion yliopistollisessa sairaalassa. Kauhea pelko vain on kun on kotoota sairaalalle 80km
 
Mäkin esikon synnytin K-Sks:ssa ja tokan KYSillä, kolmas syntyy luultavasti kans KYSillä. :grin
 
TYKS kutsuu täällä, siellä putkahti esikoinenkin maailmaan. :)
 
Meil on K-Sks matkaa 58km ja tayssii 92km :) Mut kelle tyttö viedään hoitoon synnytyksen ajaks niin asuu tampereel :)
 
Esikoinen tuli maailmaan ihanassa kehutussa VAS:ssa, jonne pitkänmatkalaisetkin suuntasivat synnyttämään vain siks että oli niin kehuttu paikka, tai oli hyviä kokemuksia. Ja kokemukset ovat mullakin siitä paikasta ihanat! Tuntui että jokainen kätilö ois ollu paikalla pelkästään mua ja meitä varten! ♥ Valitettavasti suuret päättäjät lakkkuttivat synnytysmahdollisuuden siellä. Eli Tays.

MUOKS! Yritän ajatella positiivisesti: omalla äidillä on sairaalaan matkaa 120km sijasta 40km! ♥ Plus että toi hotelli kuulostaa niin ihanalta, joskus Vauva-lehdestä siitä luin.
 
Oon kyllä kiitollinen, että asutaan täällä 'etelässä'. TAYS on parin km päässä. Idässä asuvilla ystävillä on kuitenkin se yli 100km lähimpään sairaalaan ja Lapissa asuvia ystäviä en ees haluu aatella kun tulee niin syyllinen olo! Saa onneksi olla ihan viimeseen asti kotona :) Tayssistakin oon kyllä kuullu pahoja synnytyskokemuksia, mutta en usko, että Suomessa on yhtään huonoa sairaalaa.
 
Joo ei auta kyllä valittaa, kun meilläkin sairaalalle matkaa kanssa se pari kilsaa. Joillakin ne matkat tosiaan on ihan kauheen pitkiä!!
 
Khks ois synnäri paikka tälläkin kertaa :)
 
Tays kutsuu täälläkin ja siihen on tuollainen 15km/5min onneks vain :) Kuulut ja nähnyt vauvojen teho-osaston toimintaa ja hyväksi todennut mutta ohan noita huonojakin juttuja kuultu. Ei auta kuin toivoa parasta omalle kohalle :)

Toisaalt ollaan varmaan menossa jouluksi taas kerran pohjosiin miehen porukoille niin pitää varautua siihen että Oys kutsuu, johon on sitten 160km matkaa. Onneks on tuol ukko ratissa ja kunnon auto alla niin ei tarvitse ainakaan miettiä että tarvitsisi ambulanssilla mennä oli keli ja tie mikä tahansa :D
 
Khks ois meidänkin synnäripaikka, jossa on kaksi edellistäkin maailmaan tulleet :) Nyt vaan matkaa on 40 kilometriä enemmän kuin edellisellä kerralla, mut molemmat synnytykset ovat kestäneet melkein 24 tuntia, joten eiköhän sitä hyvin sairaalaan tälläkin kertaa ehdi :)
 
K-S keskussairaalaan matka vie, kun asutaan ihan 10-15min päässä :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
oysissa käydään.. Meillä on valinnan mahdollisuutena joko oulaskangas oulaisissa tai oys.. Molempiin sama matka eli noin 80km.. Oysissa käytiin viimeksi ja tyytyväinen olin, joten sinne taas =)
 
Takaisin
Top