Missä kukin menee hankintalistassaan?

Osaisinkohan säätää tänne meidän apinat.. tuli vähän isona, mut olkoon[:)] reunapehmuste ois nyt tarkotus tulla limen vihreestä kankaasta, eiköhän nää apinat saa nyt riittää[:D]

AnAnAtS
mikä pinnasänky teillä on? näyttää siltä mikä meillekin sopisi. onko väri mustanruske?

Ihan älyttömän kivannäköisiä nuo aappa tekstiilit[:)] voi kun saatais mekin jo se meidän pinnasänky tänne kotio,olis kiva päästä jo laittamaan nurkkausta pienelle[:)]

Pinnis on tämä http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=1001&valikoimaid=9 ja väri chocolate.

ihan vaan mielenkiinnosta kysyn saako tota appa-kangasta ihan perus kangaskaupasta?vai mist..

En tiedä kangaskaupasta, itse tilasin finlaysonilta, ja noi verhot on tehty ihan vaan aappa pussilakanoista, mitä taas myy fanlaysonia jälleenmyyvät tavismarketit. Samaa kangasta muuten, mutta kudontatiheys on vähän eri tossa kankaassa kuin pussilakanoissa.

Näyttävät apinat teillä [:)] Nyt pitäis alottaa uus aihe mitä kelläkin on vielä hankkimatta.
Meiltä puuttuu ainakin
- pinnasänky, siihen patja ja petari sekä mobile
- imetystyyny (+rintapumppu)
- pyykkikori vauvan vaatteille

Uskon että leluja ja kirjoja saadaan sitten sukulaisilta kun vauva syntyy... Ja mun äiti lupas hommata sitterin. Jalallinen kylpyamme pitäis tulla veljeni avopuolisolta ihan virosta asti kun on sieltä kotosin, mutta käy siellä vasta kesäkuussa!

meiltä puuttuu:

Amme
Sitteri
Itkuhälytin
Rintapumppu

että ihan hyvällä mallilla on[:)]

varmasti tavaraa tulee sukulaisilta,ja paljon kun vauva syntyy[:D]

Meitä puuttuu vielä:
- "itkuhälytin", joka meidän tapauksessa on radiopuhelin. Tätä pihaa kun on sen verran paljon, että jos olen tuolla perimmässä nurkassa, niin tavallisesta itkuhälyttimestä loppuu kantavuus.
- rintapumpun ajattelin hankkia vasta kun sitä tarvitsen, eli saatetaan poiketa kaupassa kotiutumismatkalla [;)]
- pinnasängystä uupuu vielä maalikerros ja siihen sopivan patjan saan lauantaina (sekin piti teettää, kun oli ihan hämärän kokoinen, 57 cm x 108 cm)
- niin ja se äitiyspakkaus myös uupuu vielä... mut siihen taitaa vielä mennäkin joku tovi, kun vasta eilen jätin hakemukset *pitää sormia ristissä ja toivoo saavansa 2010 pakkauksen*

Eli meilläkin alkaa kaikki olla melko valmista [:)]
Ja varmasti nuo sukulaiset tuovat monenlaista, Papukaija kun on molemmille suvuille ensimmäinen lapsenlapsi.

Täällä alkaa olemaan kaikki kasassa[:)] Rintapumppu ja imetystyyny on sellasia, jotka haluaisin,mutta hommaan ne vaavin synnyttyä jos koen tarvitsevani. Nyt voi enää huokasta ja "nauttia" loppuraskaudesta! <3

ihan kadena kattelen noita valmiita huoneita ja nurkkauksia[:D]
meillä on vielä kaikki puolivalmista. jotenkin sitä halusi jo vuoden alusta rueta jotain ostelemaan mutta sitten ajatteli kumminkin että liian aikasta, että kerkeää sitten keväämmälläkin. ja nyt sitten on kamala stressi päällä siitäkin kun niin paljon vielä hankkimatta kaikkee ja vähän ois kamalaa jos vauveli haluis syntyä aiemmin niin sille ei olis vielä edes sänkyä eikä mitään [:D] mutta kalliimmat ostokset on sentäs jo hankittu, yhdistelmävaunut ja turvakaukalo joka on sillä jalustalla oleva. noitten lisäks oon sitten ostellu vaatteita kun ei sitä äippäpakettia tullu otettua. hoitopöytänä käytän sellasta isoa,leveää ja sopivan korkeeta telkkutasoa, pieni säästö [:D] muutama päivä sitten huomasin suomi-soffan mainoksessa kivan hoitopöydän joka ois maksanu vaan 49eur. mutta saa luvan olla nyt kun ei aiemmin löytyny. sänky ja pieni kaappi on sitten tilattu ja tulossa ja näiden tietojen mukaan saadaan ne vasta toukokuun lopulla[:(]

mies tuossa just kehuskelikin kavereilleen että nyt on kaikki isommat ja kalliimmat hommattu, että ei niin tee kipeetä lompakolle ostaa enää kaikkee pientä. ei taida raasu tajuta miten paljon noista "kaikista pienistä" kertyy. [:D]

summerwine millai se hoitopöytä suomisoffal oli? en oo mainosta nähny.. pitää katella jos jostaa löytys mainos, tai vaiks netist. ku pähkäilen edellee mitä sen hoitopöydän kaa tekis. Voipi olla et tulee vaa sängyn päälle laitettava taso, mut pitäs kuitenki joku lipasto ostaa ni samalha menis sit sellai mis on irrotettava hoitotaso, esim...

http://www.suomisoffa.fi/tuotteet/titi_nalle_tuotteet/titi_nalle_hoitotaso.php

tuossa onkin suora linkki. mä just ton tyylistä halusin (paitsi parempi tietty jos ois vetolaatikoilla) mut joka paikassa hinnat oli reilun satasen niin ajateltiin että pärjätään ilman. tietty näitä kankaisia ja kasaan taittuvia ois saanu jollain 40 eurolla mutta sellaista en ainakaan tahtonut.

tuo hintahan on 49€ tuo pelkkä hoitotaso? toi lipasto sen tason alla makso sitten 149€, eli jos tuon kokonaisuuden haluaa niin yhteishinta 198€...? Vai onko mun ymmärryksessä vaan jotain vikaa? [:D]

siinä lehdessä olevassa mainoksessa ei ainakaan edes lukenut tuota pientä pränttiä lipaston hinnasta joten mä ainakin tajusin niin että koko hommeli 49 eur, mutta tiedä sitten [:D]

no kyllä tuo 49€ on meikänkin mielestään pelkkä tuo taso. Ja no Soffan mainokset on kyllä enemmän ja vähemmän harhaanjohtavia. Oletteko kattoneen löytyskö esim. huuto.netistä mitään sopivaa? Siellä noita yleensä on aika paljonkin myytävänä, eikä todellakaan ole kalliita. Halvimmillaan selviää alle kympillä..

oon kyl selaillu huutonetin läpi useempaa otteesee, ja pari tosi edullist ja hyvää ois olluki. mut oon sit aina jänistäny niitten kaa, ku kattelin et postikulut/matkahuolto tulis aika kalliiks, eikä sit taas oo autoo mil hakee.. ja ne lipastot sun muut tasot on aina ollu jossaa utsjokikevol, ei lähelläkää omaa paikkakuntaa.. :S mut ehkä viel sattuu vastaa joku vähä lähempää :)

ALKUPERÄINEN: Just_Pam

AnAnAtS: Mitäs me Aappafanit [;)]! Multa löytyy Aappa -tyyny ja -makuupussi sekä 3m kangasta joista olen jo aloittanut pinnasängynsuojusten ompelemisen. Kankaasta tulee vielä jotain nukkumisjuttuja lisää [:D]. Ja apinamobile on mullakin ostoslistalla kun sellaisen viime kuussa Baby Oz:lla bongasin [;)].

Me ollaan hurahdettu apinoihin ja mohomaha sammakoihin, hih [:D]!

Äitiyspakkauksessahan oli taas lisää mulle sammakoita [:D] Ruokalappu.
Eipä ollut tossa -10 vuoden paketissa aappa-makuupussia vaikka siitäkin jotain juttua oli levinnyt... Mistä lie sekin huhu saanut alkunsa.

Takaisin