Missä kukin menee hankintalistassaan?

Jep, pandat kyseessä. Tilasin koko panda-setin mutta patjoja ei saanut ja peite+tyyny sekä sijauspatja loppunut varastosta kokonaan eikä saa lisää niin sain niistä rahat takasin.
Pinnareunus ja noi petivaatteet sentään tuli, kattelinkin että toi pussilakana sopii koonsa puolesta hyvin äitiyspakkuksessa tulevaan peitteeseen. Kun toi meiän ite ostama ikeasta on isompi ja luinkin näin jälkeenpäin netistä ettei sitä ees suositella alle 1-vuotiaalle.

Tässä ajankuluksi otin kuvia meidän hepun kaapista[:D]  Ompas "poikamainen" kaappi vaikkei oo kyllä tietoo kumpi tulee[:-][:D][:D]
Kaikki vaatteet ollaan ostettu käytettynä[8|] Koska ollaan ajateltu että miksi ostaa 10 eurolla yhden bodyn kaupasta kun samalla hinnalla saa kirpparilta melkein kymmenen bodya,Ja on ollut onneks niin hyvä tuuri että on löytynytkin hyviä vaatteita aina kun oon kirppareilla käyny,ei oo nukkasia eikä mitään,ehkä kerran kaksi ollut päälläMut sukat yms.tälläset meinaan ostaa uutena..Ja muutenkaan ei niitä bodeja ehdi kauaa päällä pitämään kun vaavi kasvaa ulos..Panostaa sitten isommalle uusiin vaatteisiin[:)][:)]Ja kuluttaa se vaatteissa säästetty raha muuhun kivaan! [;)][:D]
Sitten oon tehnyt tuollaista tilkkupeittoa,sänkyyn tai vaunuihin tai muuten vaan jos vaavi loikoilee vaikka lattialla[:)]Jos tuolta meidän kissojen juoksemiselta uskaltaa lasta lattialle laittaakaan[:@] Taas juoksevat höyrypäänä ympäri kämppää,aargh[:@][:D]
Ja sitten tilailin netistä kangasvärejä viikolla ja pääsin nyt niitä testaamaan, Teen noita tassun jälkiä kiertämään reunapehmustetta.tuli kyllä yllättävän kivan näköinen,vaikka ite sanonkin[:D][:D]

HenniV: Onpas ihania vaatteita ja iki ihana pinnasängyn suojus [:)] Pitääpä kuvailla tänne kun noi vaatteet ynm. Kuivuu :)

Tässä on kuvaa meidän tyttelin kaapista [:)] Osa näistä tavaroista/vaatteista löytää kyllä tiensä lipastoon jahka ukko saa sen hoitotason tehtyä siihen päälle! Tänään saapui postiin myös tilaamani verhot vauvan huoneeseen täytynee sit laittaa kuva niistä kun oon ne saanu laitettua [:)]

Mitä mieltä olette muut tästä kastepuvusta? Me olemme sen saaneet ja olen vähän kahden vaiheilla että kastetaanko meidän tyttö sitten tässä vai sellaisessa perinteisemmässä kastepuvussa.. [:-]

Nuori äiti,Vautsi[:)]Ihanan näköinen kastemekko! Vaikka onkin erilainen,mutta missä se on määritelty millainen kastemekon tulisi olla..[:)]kyllä minä voisin tuollaiseen tytön kastepäivänä pukea[:)]

Meille tulee suvussa kiertänyt kastemekko,saa vain nähdä kummanväriset nauhat siihen saa laittaa[:)][:)]

Minusta toi kastepuku on tosi nätti [:)] Jos itellä ois tollanen kaapissa niin kyllä laittaisin sen tytölle päälle.
Meillä myös miehen suvussa kiertänyt kastemekko ja sitten taas meidän suvun kastemalja mitä käytetään.

Nuori äiti, teillä on ainakin tosi paljon vaatteita valmiina odottamassa. Mihin kokoon asti noita löytyy?

mohomaha: Tuossa kuvassa kokoja 50-68.. Noi vaatteet tossa kuvan 3. hyllyllä alhaalta päin on 50-56 kokosia kaikki :) paljon ollaan myös saatu vaatteita ja suuremmat on vielä pahvilaatikossa varastossa [:D]

Kyllä mäkin luulen että kallistun tuohon vähän erikoisempaan kastepukuun.. Molemmat olis saatavilla ja siinä perinteisessä on kastettu enemmän meidän sukua kun tässä erikoisemmassa.. Mutta kun mun mielestä on vaan niin kaunis tää vähän erikoisempi puku [:D]

Nuori äiti: Teillä oli ainakin paljon kaikkea ihanaa jo odottamassa [:)] Paniikki iskee kun katselee et muuthan on ostanu jo vaikka mitä [:D] Hei muuten minkä kokoisiksi olette noi kuvat pienentäneet? Täällä on kuvattu nyt pikku veikan hyllyt ja sormi suussa yritän kuvan käsittely ohjelmaa käyttää [:D]

Voi että kun ihanan näköisiä kuvia kaappien sisällöstä[:)][:)] Ja Ihanan näköinen tuollanen tyttömäinen kaappi. :D Kun on tottunu ite siihen, että vauvan vaatekaappi sisältää enimmäkseen vihreää ja sinistä [:D]
Sama juttu mulla. Tulee sellainen paniikki olo, että hitsi, en ole ostanu edes vielä sitä ja sitä. [:D] Vaikka meilläkin ihan kiitettävästi on jo vauvalle kaikkea. Oikeastaan meillä kaikki muut on paitsi :
-punkka
-potta
-rasvat
-syöttötuoli
-tuttipullot
-lisää tuttia
-itkuhälyttimet
-leluja yms.[:D]

Mutta noistakin suurin osa on sellaisia, joita ei vielä edes tarvita[:)] Että ei ehkä niin suurta paniikkia kannata ottaa =D
Sitä vain tahtoo omalle ensimmäiselle lapselleen ostaa kaiken mahdollisen[:)] Ja että vauvalla olisi kaikkea mahdollista.[:)] Joista suurin osa on turhaakin ;D

Meillä ollaan hyvässä mallilla ostoslistassa vaikka hankittavaa vielä on. Jokaiselta ostosreisulta tarttuu pienelle jotain. Juuri laskin että 100 bodya on nyt ainakin ostettu. Täällä hukutaan jo vaavin vaatteisiin.

Hommattu:
-Hauckin yhdistelmät
-Hauckin turvakaukalo + jalusta
-vauvakeinu
-rutkasti vaatteita 50-80
-leluja
-vauvan kirjoja
-hoitotuotteita
-tutteja
-äitiyspakkaus

Hommaamatta:
-pinnis + siihen patjat, lakanat yms. (sadeko dalmacija mustanruskea 179e)
-hoitopöytä (geuther hoitopöytä mustanruskea 139e)
-amme
-syöttötuoli
-itkuhälytin
ja paljon muuta pientä tavaraa

Jos joku sattuisi tietämään mistä saisi mustanruskea väriä olevia kalusteita esim. pinnis, hoitopöytä, lipasto sillä niitä en löydä muuta kun nuo yllämainitut. Ikeasta on meidän "aikuisten" makkarin kalusteet hankittu, mutta pikkusille ei ole mitään mustan ruskeana.

miten saan tuollasen lilypie laskurin kirjoituksiini? Nyt meneillään 29+4

Virginia: Sen tarkemmin en osaa neuvoa kun että itse laitan kuvan kooksi about 500x500 pikseliä.. mut tuo PhotoFiltre kuvankäsittelyohjelma jota käytän niin sitten suhteuttaa sen koon niin ettei se itse kuva muutu sellaseks epäsopusuhtaiseks.. Onkohan tarpeeks EPÄymmärretysti kirjoitettu [:D]

Ja jann: tuolla Yleinen sana on vapaa on topicci Ticker-testi.. siellä taitaa olla ohjeita ton laskurin lisäämiseen [:)]

jann: Osoitteessa lilypie.com voit tehdä mieleisesi laskurin, sen jälkeen valitset
Forum signatures: PseudoHTML, UBBCode and BB Code.
Sen jälkeen kopioit sen koodin, jonka pitää alkaa "[url=http://lilypie.com][img]http://lbdf"... jne. ja liität allekirjoituskohtaan, näin minä sain toimimaan :)

Voisin nyt itsekin kertoilla hankinnoista, kun vihdoin sain itseni tänne rekisteröityä :)

Kaikki suurimmat hankinnat on oikeastaan tehty; vaatteita, petivatteita ym. olen saanut todella paljon, joten niitä ei tarvitse itse ostella. Enää olisi siis jäljellä vain pienten jokapäiväisten tavaroiden hankkimista, kuten vaipat, puhdistuspyyhkeet yms.

Ensi viikolla pitäisi lähteä Ikeaan ostamaan laatikostoja vauvan vaatteita varten. Meinaan myös käydä tapettikaupoilla, että pääsen vihdoin remointoimaan prinsessan huonetta ja laittamaan sitä valmiiksi. Kuvaa laitan kun saan huoneen valmiiksi :)

Olen miettinyt verhosysteemiä pinnasänkyyn, mutta verhot ovat todella kalliita kaupoissa. Onko kukaan tehnyt itse?

Voi että [:)] Mä kans tänään järjestin vauvan vaatteet koko järjestykseen, ja huomasin,että meidän vauvalla on kaikista vähiten niitä pienimpiä vaatteita. :o täytyy siis mennä niitä ostamaan. [:)]

Meidän pinnasängyn päällä on verho, mutta se on toki ostettu, eikä ollut kallis, tai meillä on kaksi verhoa, erilaista. . toinen maksoi 49.90e ja toinen maksoi vain 12 euroa. =)

Halvin mihin itse törmäsin kauppoja kierellessä oli 50e.. Mielestäni aika kallis :/ Ajattelin vielä kokeilla, jos saisin äitini raahattua kauppaan ja innostumaan ompelusta :D

Olis itsekin ihana päästä hipelöimään ja järjestelemään jo vaatteita, mutta joudun odottamaan vielä siihen asti että remontti on valmis.

Se verhohan on tajuttoman yksinkertanen ommella?? Ite en ole mikään hirveen näppärä käsistäni, mutta tuon nyt sentään osaan tehdä. Jostain kirjastosta, tai no miks ei googlettamallikin voi löytyä jonkinlaisia kaavoja, miten tuollainen pitäis väsätä. Luultavasti halvimmillaan pääsee kuitenkin, jos ostaa tuonkin kirpparilta. No tietysti kirppariostosten mätsääminen onkin sitten taitolaji, jos nimittäin haluu että kaikki lakanat ja muut sopii keskenään [:D]

Tossa kuva meitin likan sängystä. Ihan vielä ei kaikki valmista ole, mutta lähellä, niin lähellä mennään [:)]

Juu eli kämppä huuta ikeaa [:D][:D] Ostin ikeasta sitä barnslig-kangasta ja siitä väsäsin verhot, tuon pinnasuojuksen, parit lakanat sekä tyynyliinat. Mielestäni pääsin melko halvalla. Tekstiilit maksoi yhteensä noin 50e, sänky 40e, mobile ja tuo ikean punainen verkko kori yht 10e, matto huutonetistä 2e sekä samasta paikasta nuo seinätarrat 20e.

Meillä pojan huone on sisustettu myös barslig kankaalla, mutta sillä sini-vihreällä.

Meillä on ylimääränen huone, joka on koirien käytössä. Täällä kaikilla tuntuu olevan niin jo vauvoille omat huoneet valmiina, mutta meillä vauva nukkuu samassa makkarissa ehkä jouluun asti ainakin. Ei olla luotu ajatustakaan että tehtäis vauvalle mitään omaa huonetta...

No niin jos nyt onnistuisi. Suurin osa vaatteista on ÄP vaatteita vielä. Ala hyllyllä on toi nalle pinna sängyn suojus. Oli vain 3€ kirpparilla [:)]

Takaisin