Missä kukin menee hankintalistassaan?

Teinpäs sitten ajan kulukseni tälläsen kuvasarjan meijän hankinnoista[:)]Isommista siis,kuvista puuttuu vaatteet yms..

meillä näyttäs olevan samanlainen henniv toi sitteri.. ja istuin kans hieman näyttäs.. [:)]

olis kyl ihana mennä ostaa kaikkee,mut täl hetkel mitä tarvitaa ni olis uus sohva [:D]

Heheh,se on vaan viime vuoden hankintoja[:D][:D] tuo on kyllä niin ärsyttävän kiinnostunut kaikesta että tunkee nenänsä joka paikkaan[:D]

Henniv, ihana sitteri! Mä niin rakastan vihreetä... Mistä ostit? (anihani?) Tosin saadaan kyllä miehen siskolta lainaan että ei varsinaisella ostoslistalla... 

Byhyyy, mä en meinaa millään löytää mistään mitään kivaa hoitoalustaa [:(] Siis sellaista minkä saisi laitettua pöydän päälle. Sitten kun löytyy joku kiva niin mitat on liian isot. En oikein tykkää jos se alusta tulis pöydän yli jonkun 5 senttiäkin[8|]

Netistä noita etsiessäni silmiin iski aivan ihana amme [:D] http://www.vauvanetti.fi/product_info.php?manufacturers_id=12&products_id=90&osCsid=8c6172a0f6fef1c41115a2b6a00b13f2

Ihana jotenkin ko on noi tassut ja kaikki. Mut en sitten tiedä kumpi olis parempi kun tuota --> http://www.pikkupiia.fi/tuote/37/354/ olin ajatellut hankkivani. Ei oikein kaupoista löydy kun punaista sinistä ja valkoista Ja tietenkin olen tekemässä vauvan huoneesta vihreäkeltaistaoranssia [:D]

Oletko summerwine meinannut ammeenjalkoja hommata? Pojalla ei niitä ollut ja mun selkä huusi niin hoosiannaa, muutaman ensimmäisen kuukauden, joka ikinen kylpyhetki. Sitten kun tuo oppi istumaan, niin mä huokaisin helpotuksesta!! Mutta suosittelisin ehdottomasti niitä. Noista ammeista ottaisin ehdottomasti ton tassullisen, jos sen niiden jalkojen päälle saa asennettua, ja kaiketi saakin.. Tuo tassu amme oli kyllä hieno!! [:)][:)]

Ajattelin että jos pitäisin sitä ammetta aina tollaisen pitkän siirrettävän saunan jakkaran päällä niin olisi vähän korkeammalla. Taitaisi just passelisti siihen sopia. En oikeastaan itse ollut edes tajunnut moista, mutta äitini kävi tuossa viikonlopulla ja asiasta sanoi että olisi hyvä olla vähän korkeammalla ettei selkä mene [8|] 

Meillä on ihan perus Orthex amme vihreänä, tietääkö kukaan saako niihin jalkoja? Olis varmaan ihan hirmu hyvät. Sit olen kans katsellu sellasta altaaseen laitettavaa tukea, jossa vauva könöttää. En nyt tiedä mikä sen nimi on..

Eilen Keskisiltä ostin meidän pojalle ensimmäisen muumituttipullon ja ensimmäisen tuttinarun [:)]

SItten ostin duudsoni bodyn,jossa lukee "täälä määrään minä"

Loput hankinnat ovatki juuri kaikkea pientä mitä vielä puuttuu.

Ihanan värinen Henniv tuo sitteri, oikein pirtsakka!

summerwinelle huutelen toukokuisista, että ihan Prismassa on perus Orthexin amme, tilavuus 50l eli on paljon isompikin kun noi vauvaliikkeiden ammeet(kattelin ite Baby Stylen ammetta, tilavuus ois ollu vaan 25l.). Värinä löytyi ihan läpinäkyvä lime joka oli mun mielestä ainakin tosi kiva! [:)] Tulppa pohjassakin, hinta tais olla n.16e! Kannattaa käydä kattoo!
Ja katoin, että Keski-Suomesta oot, jos ihan Jkl niin Seppälän Prismassa noita vihreitä ainaki oli. [;)]

Joo mä tiedän, oon prismalla töissä [:D] tai siis olin ennen lomaa. Mutta ihan tarkotuksella vähän kattellukki pienempää kun ei tonne meidän kylppäriin mahdu muutenkaan kaikkea mitä pitäis [8|]

Aa, ok. [;)] Meinasin linkittää BabyStylen sivuilta sen ammeen mitä itekin kattelin(kattelin myös tota tassuammetta), mutta siellä on joku huoltokatko. Mun mielestä se oli vielä halvempi kun toi Orthexin amme! Ja tosiaan se tilavuus oli muistaakseni sen 25 l, eli on sit pienempi! [:)] Kannattaa käydä kattoo!

Meillä puuttuu kans itkuhälyttimet - mistähän sais BabyComin hälyttimiä, joku kehui niitä jollain palstalla?

hoitopöydäks sopiva lipasto tulee myöhemmin, harkinnassa rintakumit, maidonkerääjät ja lisää tuttipulloja, mobile ja toinen lakanasetti. Siinä se alkais sit olla näin alkuun. [:)][:)]

Ja imetysliivit puuttuu.

Joku kehu niit aventin tuttipulloja... mistä niit saa? Kävin tänää kattoos seka prismasta että lastentarvikkeesta niin kummastakaan ei löytynyt. 

http://www.pikkupiia.fi/tuotteet/56/ruokailu/tuttipullot

Tuolta ainakin jos netin kautta haluaa hommata. Ja kun googleen kirjottaa avent tuttipullo niin tulee sata muutakin nettikauppaa[:D] En itsekkään ole nähnyt kaupoissa noita, paitsi että cittarissa näytti olevan aventin pullotutteja[:)] Hyvä tietää tuokin, kun tilaan netistä noi pullot niin tarvittaessa voi hakea cittarista noita uusia pullotutteja ettei tarttee kokoajan netistä tilailla niitäkin [:)]

babystyle liikkeessä näin niitä aventin pulloja..että jos sattuu asumaan sellasella paikkakunnalla jos on kyseinen liike..

kokeilin joo onneks googlaa, oli tosiaan halvempia tuolla babystylissa, en tosin katsonut millaisest toimituskulut pikkupiiassa olis ollu, tuol oli 6e. Laitoin nyt pari tilauksee, pakko yrittää "kaikki" ku haluisin imettää mahollisimman pitkää ja kuitenki voi tulla tilanne ettei oo mahollisuutta ku pullost joskus antaa, ni kait noi aventit sit ois parhaat. Mut sithän sen näkee miten asiat menee :) Jotenki iskostunu niin vahvasti ettei kannata mitää suunnitella etukätee ku asiat ei kuitenka mee niin, mut aina voi haaveilla ja toivoo..

Takaisin