Missä kukin menee hankintalistassaan?

hani: Riksun kirppari on ihan syvältä. Hyvinkäällä oli joku isompi, en ole ite käynyt, mutta siellä kuvittelisin jotain löytyvänkin. Siellä öö.. (ja meikähän tuntee hyvinkäätä todella hyvin).. no laitakaupungilla kuitenkin [:D]
Ite käyn kirpparilla Hollolassa ja Lahdessa, löytyy useampi todella hyvä. Lahdesta jopa yksi, mikä erikoistunut täysin lapsiin ja odottaviin äiteihin. Eli sieltä löytyy mammavaatteista polkupyöriin, kaikkea siltä väliltä. Suosittelen [:)]

meillä onkin lahden reissu edessä joten kerrohan missä siellä se lapsi/mammakirppis on? [:)]
riksun kirpparit todellakin on ihan kauheita.. oulusta muuttaneena järkytys oli melkoinen... siellä kun on isoja hyvin hoidettuja kirppareita joissa ihmiset on henk.koht. myymässä HYVÄÄ tavaraa... ne oli tosi kivoja. itekki olin pari kertaa myymässä.. mukavaa lauantai/sunnuntaipäivän viettoa.[:)] pöytävuokratkin oulussa oli paljon halvemmat kuin täällä. ja tuntuu että riksun noissa itsepalvelu (vai mitä ihmeitä ne nyt sitten onkaan[:'(]) kirppiksillä se tavara on tosi huonoa..

Kuopiostakin löytyy kirpari, joka on erikoistunu myymään lastenvaatteita ja tarvikkeita. Kirpparin nimi taisi olla PikkuVanha Nurkka. Sieltä olen tehnyt itse muutamia ihania löytöjä. [:)] Siellä tuleekin aina pyörähettyä kun kuopion seudulla liikkuu.. Toinen mistä toisinaan olen tehnyt löytöjä on Tavarameri kirppis myös kuopiossa.
Ennen ei ole tullu kovinkaan usein kirppareilla pyörittyä, mutta nyt jostain on sellanenkin innostus tullu. Sieltä kun löytää tosi hyväkuntoisia vaatteita ja äkkiähän ne menee pieneksi kun vauva kasvaa, nii ei kaiken tarvii aina uusinta uutta olla.[:)]
Meillä olis vielä paljon hankittavaa pinnasänky, hoitopöytä, turvakaukalo, rattaat, ym.. Odottelen vaan et löytys isompi asunto niin vois sit sinne suoraan ostella nuita tavaroita, ettei tarviis ees takasi roudata tavaroita, onneks tässä on vielä aikaa tehdä hankintoja.
Olenkin painottunu nyt tuohon vaatepuolen "keruuseen" nehän ei paina mitään[:D] ja jossain kun näkee esim. oikein söpön potkupuvun nii vaikee sitä on olla ostamatta sitä.[:D]

Jep, olen huomannut saman. Riksussa en kyllä ole toviin käynytkään, just sen takia, että kirpparit täynnä silkkaa romua ja törkeillä hinnoilla. No tietysti se on niin arpapeliä, sattuuko just sillä kertaa mitään löytymään, kun sinne on menossa. Mutta itse käyn lähes kerran viikossa pyörähtämässä milloin missäkin, ja jos en muutamaan kertaan mitään tartu käteen, niin kyllä se paikasta jotain kertoo.
Se lastentavarakirppari on nimeltään Viikari, löytyy tosta kirppareiden listasta, minkä laitan sulle linkkinä. Tarkkaa osoitetta ei ole, mutta löydät sen kyllä. Rauhankatu on lyhyt, ja tuo sijaitsee yhdessä sen kulmassa. Näet sen kyllä, urheilukaupan vieressä [:)] Tuo on pieni, mutta tosiaan erikoistunut vain ja ainoastaan lapsiin ja odottaviin äiteihin. Toinen hyvä, mikä sijaitsee myös ihan Lahden keskustassa, on Femmatori. Löytyy myös tosta listasta.

http://vuolanne.net/kirpputorit  Laita tohon tietysti paikkakunnaks Lahti [:D]

Jännä.. mulla ei tuo tästä sivulta heti linkkinä toimi, mutta kun kopioi ton osotteen toiseen välilehteen, niin sitten kyllä toimii.. [8|]

Seuraavaksi olis pinnis+hoitopöytä hankinta listalla. Pitäis vaan saada päätettyä brio two:n ja troll frejan välillä. Brion satsin sais vähän halvemmalla, mutta freja vaikuttais vähän tukevammalta ja pohjan saa säädettyä 3:n eri tasoon, kun taas briossa 2:n. Periaatteessa kuitenkin toi 2 tasoakin kai riittäis.Teen taas kärpäsestä härkäsen, kummat valitsin, joten jos jollain on noista malleista kokemuksia niin kertoilkaa:) Pinnikseen tahdon kuitenkin säädettävän laidan ja pohjan, ja kummastakin ne löytyy, mutta mitäs muuta noissa tulis ottaa huomioon... Onko sälepohja parempi kuin vaneri, vai toisinpäin, tai onko sillä mitään väliä[:D] 

Kuopion Pikku Vanha Nurkka on kyllä hyvä, vauvan ja lasten vaatteisiin erikoistunut liike! Itse tein sieltä tänään aikamoisia löytöjä. Siis aivan uudenveroisia ja nykyaikaisia (kaupoista löytyy milteis samanlaisia) "uniriepuleluja", nalleja, palapelejä ja kirjoja 2-4e/kpl. Itse en ota äitiyspakkausta ja harmittaa kun jää se makuupussi puuttumaan, mutta tuolta löysin myös aivan uudenveroisen Finlaysonin makuupussin alle kolmen euron! Harmittamaan jäi, kun ei tullut napattua mukaan vähänkäytettyä imetystyynyä 15e (kaupoissa uutena 40-60e). Kauniita HM:n, KappAhlin ja Zaran kesämekkoja 3-5 euroa kappale ymym.

Olen innoissani, koska olen ostanut paljon tavaraa uutena. Pidän itseäni aika nirsona, joten en ole edes vaivautunut kirppareille. Onneksi eksyin tänään vanhingossa kyseiseen puotiin. En olisi uskonut että hyvää tavaraa löytyisi niin halvalla!

Uutena ostettujen tavaroiden lista:
- pinnasänky
- mobile pinnasänkyyn
- peitto ja tyyny
- lakanasetti kertaa 2
- lasten huopia
- lattialle köllöttely/viihdyke-alusta sekä vatsallaanolotyyny
- kestovaippoja
- koreja tarvikkeille ja leluille
- kynsisakset
- purulelu
- sukkia
- hattuja
- vaatteita PALJON koosta 50 kokoon 80
- hiekkaleluja
- parikymmentä kirjaa vauvalle ja vähän isommalle
- hoitoalusta
- tuttipullo

Sovellettua ja saatua:
- hoitopöytä (vanhasta keittiönpöydästä)
- turvakaukalo
- leluja
- pinnasängyn verho (ompelen itse vanhasta marimekon kankaasta)
- perhosmobile hoitopöydän päälle (itse tein)
- tilkkutäkki (itse teen)
- imetysliivejä
- rintapumppu

Käytettynä ostettua:
-  kestovaippoja
-  leluja
-  makuupussi
-  soittonalle

Tällä hetkellä hankintalistalla:
- Emmaljungen yhdistelmävaunut valkoisella keinonahkapäällysteellä noin 850e
- sitteri
- itkuhälytin
- imetystyyny
- kantoliina

Vannaa en ajatellut hankkia, koska meidän pesuhuoneeseen ei mahdu! Ajattelin pestä vauvaa meidän lavuaarissa, joka on TOSI iso neliönmuotoinen. Muilla kokemuksia??

No HUH-HUH...sanon minä...me ei olla ostettu mitään!!!!!!!!!!!!
Ajattelin kun jään kesä lomalle n. kuukauden päästä, että sitten rupeasin ostamaan tarvikkeita.. Jotenkin tuntuu hullulta ostaa vaatteita, kun ei edes tiedä minkä kokoinen tulokas on tulossa, varsinkin kun ostaa kasan pieniä vaatteita.... Nooh jokainen tavallaan[:D]

Mulla kanssa suurin osa kamoista hankittu. Johtuen kylläkin siitä, että kuukauden päästä mä en todellakaan lähde enää mihinkään kauppoihin noita vauvan juttuja hakemaan. Tuun olemaan suoraan sanottuna ihan paskana.. En todellakaan ole luotu olemaan raskaana, saatika synnyttämään. Ja toisaalta, jakautuu niistä kamoista tulevat kustannukset useammalle kuukaudelle.
Ja toisaalta tuo, että nyt kolmas muksu tulossa, niin osaa noiden tavaroidenkin suhteen miettiä, että mitä kaikkea mä tulen ihan oikeesti tarvitsemaan ja mitä en. No tuota.. noi hiekkalelut jää kyllä vasta kesään 2011 [:D] Ja noista vaatteista.. suurin osa vauvoista, ellet synnytä ennenaikaisesti tms., käyttävät aluksi 50cm vaatteita. Tai niin kuin ite oon tehnyt, jättänyt tuon koon kokonaan väliin ja ostanut 56cm ja 60cm vaatteita. Niillä pärjää hyvin ensimmäiset 3 kk [:)]

Me ollaan hankittu:
- pinnasänky + patja + petari + lakanoita (ompelen itse isoista valkoisista lakanoista, jotka löysin jonkun mummon kirpparipöydästä, sitä sellaista vanhan ajan kunnon kapiokangasta [:)]), pinnasängyn reunus on hommattu, pitäis vaan päällystää se paremmalla kankaalla
- Rattaat normi liikkumiseen + parvekevaunut 10e
- vaatteita koolta 56-62
- amme + ammeen jalat
- hoitopöytään pehmuste (hoitopöytänähän toimii pyykinpesukone)
- jotain leluja, lähinnä helistimiä
- lelukaari
- leikkimatto
- sitteri
- turvakaukalo
- tuttipulloja
- rintapumppu

(ja nämä kaikki löydetty siis käytettyinä)

Äitiyspakkaus, josta sitten kaikkea enemmän ja vähemmän hyödyllistä

Lainataan:
- rintareppu
- koliikkikeinu

Ostetaan:
- rasvat, talkit, öljyt ja muut tökötit, lääkkeitä
- vaippoja (en kestoile, olen liian laiska)
- sideharsoja ja pari huppupyyhettä
- korviketta
- liivinsuojia
- rintakumit
- imetysliivit
- tuttipulloille kuivausteline
- huopa
- mobile + jotain muita pehmoja, kunhan huone on rempattu

ja tossahan on samalla hanille sitä toivottua listaa.. [:D][:D] Melko karsittu sellainen, hankin vain sellaista, mitä oikeasti tulen tarvitsemaan. Toki vieläkin suppeammalla pääsee alkuun.

Myö tehtiin tänään tulevan isukin kanssa ikean reissu ja mukaan tarttu kaikennäköistä, enimmäkseen vaaville! Pinnasänky, patja, peitto, tyyny, aluslakana x 2, pussilakanasetti, lamppu ja lampaan talja. [:D] Laitan kuvan myös tuosta minun vaarin tekemästä kehdosta, joka siirtyi suvussa nyt sitten meille! Itse olen ihan raskastunut tuohon kehtoon. Se niin kaunis ja on sillä jonkun verran tunnearvoakin kun se on suvussa kulkenut.. [:)] Hiemanhan tuo vaavin huone on vielä keskeneräinen, mutta täytyy ottaa sitten kuva koko huoneesta kun on valmis!

Hui, mitä listoja teillä jo on[&:]
Me ei olla hankittu vielä juuri mitään. Vaunut ostin eilen ja vaatteita on pari laatikkoa,mutta muut vielä uupuvat[:D]noo,jospa tässä vielä neljässä kk:ssa ehtii tarpeelliset tavarat hankkia[:)]

Kiva lueskella mitä kaikkea muut olette jo hakkineet.
Me ollaan hankittu turvakaukalo autoon (sen ostin heti joulun jälkeen kun myivät viime vuoden värejä halvalla [:)]) ja niiden kanssa yhteensopivat matkarattaat (käytettynä huutonetistä). Vastaavanlaisen kokoonpanon oli joku muukin ostanut ja laittanut siitä myös kuvan. Yhdistelmärattaita ei olla vielä hankittu, malli ja nyt myös värikin on jo päätetty.
Kirppareita olen myöskin jonkun verran kierrellyt ja ihan mahtavia löytöjä tehnyt, lähinnä vaatteita. Ehdoton lempparini on Marks & Spencerin ruudullinen sortsihaalari, hintaakin vaan 1€[:D]. Nyt viikolla ajattelin käydä Turussa Manhattanilla katsastamassa lastentarvike kirpparin (jonka nimeä en muista, ihana muistamattomuus), kaveri sitä kovasti kehui. Sanoi että siellä oli myös myynnissä äitiysvaatteita.
Kaverilta saan hoitopöydän ja lupasi lainaan myös rintarepun. Sukulaiset ovat "kieltäneet" minua ostamasta, kun hekin kuulemma haluavat ostaa papukaijalle vaatetta ja muuta tarpeellista [:D].

Itselleni olen ostanut muutamat mammaverkkarit, kun tuo maha on niin alhaalla, ettei omia ole voinut käyttää... ja rintaliivejä ihan liikaa. Kuppikoko on jo tähän mennessä kasvanut kolmella ja rinnanympäryskin yhdellä koolla. Joku voisi olla kateellinen, mutta kun normaalistikin kuppikoko on D...

Nuori äiti, tuo sinun kehtosi on todella kaunis

Pitää itsekkin laittaa oma lista tänne vaikka on todella lyhyt.

Ostettu:
*Pinnasänky+patja
*Hoitopöytä+Hoitoalusta
*Äitiyspakkaus
*Muutama body ( Oli pakko saada vaikka esikoisesta on jäljellä niin paljon tavaraa [:)] )

Ostamatta:
*Turvakaukalo
*Sitteri
*Aappa-Lakanat (Nyt vaan pitää kyllä saada [:D] )
*Rasvat,vaipat,tutteja,tuttipulloja ja korviketta ( Jäävät varmaan kevääseen hankinnat mutta ihanaa katsella jo nyt kaikkea tarpeellista)

Jos millään malttaisin sinne kevääseen. [:D]

Nuori äiti, on kyllä aivan ihanan näköistä teillä ja tulevalla vauvalla! Kehto on todella kaunis.

Me käytiin tänään jumbon h&m:ssä vauvanvaateostoksilla ja ikeassa sitten tarvikeostoksilla, joten pääsen nyt listaamaan:

- vaatteita
*50 7kpl:n bodysetti, 2 myssyä, body+housut
*56 housut 2kpl, yhteenkuuluvat housut&huppari, 6 osan setti: body, t-paita, unihaalari, myssy, ruokalappu, puolipotkuhousut
*62 farkut, 6 osan setti: body, t-paita, unihaalari, myssy, ruokalappu, puolipotkuhousut
*68 fleece-housut ja -takki, ulkotakki
*13/15 sukkia 9kpl

- patjansuojus, 2kpl muotoonommeltuja lakanoita, tyyny, peitto, tyynyliina ja pussilakana
- pyykinpesukoneen päälle pehmuste ja siihen pari suojusta
- pyykinpesukoneen viereen sellanen katosta roikkuva "sammakkotasku" juttu mihin voi sit laittaa vaikka muutaman vaipan ja jotain pyllypyyhkeitä ja rasvoja
- pieniä pyyhkeitä esim. pyllylle 10kpl
- matto esim. lattialle
- huopa

Tänään haettiin brio happy kombi yhdistelmät matkahuollosta ja paketista kaupanpäällisenä löytyi myös dr.browns BPA-vapaa tuttipullo 120ml
Turvakaukalo ostettiin tossa jo aikasemmin käytettynä
Hobby Hallista tilattiin panda-pinnasängynsuoja ja panda-petivaatteet

Eli nyt on hommaamatta vie pinnasänky + patja, tuttipulloja, leluja, amme, rintapumppu, sitteri, vaipat, liivinsuojia.... Vaatteita saadaan miehen kaverin vauvalta ja aivan varmasti sukulaisilta [:D]

Nyt on viikonloppuna tullut tehtyä hankintoja oikein urakalla [:)][:)]
Ostettiin huuto.netistä vaunut,jotka haettiin eilen, Ikeassa käytiin ostoksilla ja lastentavarakirppareilla!

Eli jos kanssa listailis mitä ollaan ostettu nyt tähän mennessä:

* Brion kombit 220€, ja TOOSI hyvänäköiset ja kuntoiset!! Ei kaduta yhtään ettei tullut ostettua uutena[:)][:)]
* rintareppu (melkein kun uusi 8€)
* pinnasänkyyn reunasuoja ikeasta (ajattelin koristella itse kun ei valmiina löydy mieleistä[:)]kävin vaklaamassa toukokuisten puolella, ja sieltä sen idean sain)
* Pesukoneen päälle hoitoalusta ja siihen pari päällistä
* Peitto ja pussilakana
* vaatteita löysin hurjan paljon lastentavarakirppareilta[:)][:)] bodeja,potkareita,yhdet lappuhaalarit,housuja,paitoja ja pari puuvillahattua [:)] eikä tullut hinnaksi kun ehkä enintään parikymppiä..
Kotona oottaakin vaatteita sitten laatikollinen lisää[:D][:D] mutta kaikki hankittu kirpparilta,joten ei oo älyttömästi rahaa niihin kulunut vaikka vaatteet ovat kuin uusia!!
* Amme
* Ompelin itse sellaisen tilkkupeiton naperolle

Vielä on kuitenkin tavaraa hankkimatta: Sänky,patja,lakanat,turvakaukalo,sitteri,vaipat,tutit,tuttipullot,itkuhälytin,rintapumppu yms..[:)][:)]

Heippa!:) ihanaa laittaa vauvalle tavaroita, pajon tullut hankittua jo. [:)] tosin paljon on kaikkea pientä mitä pitää vielä hankkia. Laitan tähän listaa siitä mitä on jo hankittu, ja mitä uskoisin että vielä hankitaan, laittakaa kommenttia jos huomaatte listassa jotain mitä ei tarvitse hankkia, kun itse en esikoista odottaessa voi kaikesta olla aivan varma. tirppana , jossain oppaassa joka saatiin neuvolasta luki, että vauvalle pitäisi aina olla oma pesuastia, kun bakteerit yms. kasvaa niin helposti astioissa joita käytetään myös muuhun/joita aikuiset käyttävät. En sitten tiedä riittääkö, jos peset altaan aina huolella ennen kylvetystä.

On jo hankittu:
*pinnasänky ja patja + 2 pinnasuojusta + uudinverho ja sille tanko, muutama lakana+pussilakanoita + mobile
*Emmaljungan yhdistelmävaunut (käytetyt, ompelija verhoilee uudelleen)
*turvakaukalo
*Hoitopöytä + alusta
*vaatteita paaljon..[:D] (en voi vastustaa pieniä bodyjä, potkareita tai myssyjä)
* 2 sellaista "huopaa", toinen puuvillasta kudottu ja toinen fleece mihin ihan pieni vauva kiedotaan (ei aavistustakaan nimestä [:D] )
* leikki/makuualusta jossa menee sellainen kaari missä roikkuu leluja
*sitteri
*itkuhälytin
*muutama nalle ja helistin
*tuttipulloja + rintapumppu (saatiin minun siskolta)
*Kantoreppu
*äitiyspakkaus tulee varmaan ihan lähipäivinä.
*pyllypyyhkeitä

Pitäisi hankkia vielä:
*vaipparoskis (tiivis ja poljillinen, ei varmaan hankita kuitenkaan sitä mikä käärii vaipat muoviin)
* vauvalle oma pyykkikori
*Muutama tutti, imetysliivit, rintaliivien suojia
*Amme
*Vaippoja + puhdistuspyyhkeitä
*Bebanthen voidetta, sinkkivoidetta, kylpyöljyä, talkkia
*Liberon kertakäyttöisiä hoitopöydän suojia (Kun itse en halua käyttää pyyhkeitä suojana ja pyykätä niitä sitten)
*Nenän puhdistaja ja suolaliuosta
*äidinmaidon korvike hätävaraksi kaapiin (aion kyllä imettää, mutta todellakin hätävara on hyvä olla.[:)] )
*panadolia varastoon (on kuulemma hyvä olla jos särkee synnytyksen jäljilta paikkoja, ei tarvi sitten hätäillä)
*harsoja

Ja mitähän muuta.. onneksi kaikki loputhankinnat on tuollaisia pieniä, mitä on kiva lähteä ostamaan aina kun on vähän aikaa ja napata ostoskärryyn vaikka ihan kauppareissulla. [:)] näihin tähänastisiin hankintoihinkin on rahaa mennyt, ja vaihdettiin vauvan takia minun auto farmariin. Nyt sitten helppo liikkua vaunujen kanssa.[:)] Tuntuu mahtavalta hankkia tavaroita vauvalle ja rakentaa pientä pesää, mieskin innoissaan mukana touhussa ja se tuntuu tietenkin myös mahtavalta![:)]

On siinä oma pikkusormensa mikä kietoo ympärille [:D] Vauvalle kaikkea valmiiksi..
Mä liityin tohon vau´kirjaan ja sain sen tervetuliaispaketin eilen postissa. Voi että miten ihana kirja toi "Kirja sinusta" on! Siinä on ajateltu ihan kaikkea, kun kanteenkin on valittavissa vaal.sin tai vaal.pun taustapaperi. Ja jos ottaa pois kokonaan niin on sitten valkoinenkin tausta [:D] Toki sit voi ite ostaa jonkun kivemmankin jos haluaa. Ja sitten kun siinä on ristiäisten ja ekan synttärin kohalla tehty "tasku" johon vois laittaa vaikka onnittelukortit talteen. Eikä muutenkaan oo sellasta "turhaa" juttua ettei jaksais kirjotella. Ja kun kirja käsittelee ensimmäisen vuoden niin ei tuu sellasta että jossai vaiheessa se vaan jää täyttämättä, niinkun äitilläni jäi kun mun oma kirja oli koko 6 vuoden kirja [:D]

Täällä käytiin eilen kaupungissa vähän ostoksilla ihan extempporee ja mukaan tarttu vauvalle jotain tottakai [:D] ostin 2/pkt ohuita kesähousuja vaikka bodyn päälle laitettavaks ja sit mukaan tarttu ihastuttava nallepuh peite h&m:ltä. Kävin myös kangaskaupassa, josta ostin vauvan lämpöpussukka tarpeet. Löysin aivan ihanaa beessi nalle kangasta siihen, joka on sopivan neutraali väri ja käy tytölle että pojalle. Meinasin siis itse väsätä samanlaisen pussukan joka tulisi äitiyspakkauksessa, koska itse en ota sitä pakkausta, olen kai vähän nirso siinä suhteessa kun en kelpuuta niitä vaatteita. [:D] Se pussukka olisi ollut varmaan ainut minkä siitä olisin halunnut/tarvinnut.
Huomasin tuolla kangaskaupassa käydessäni myös toisen aivan ihanan kankaan, mutta jätin sen kuitenkin sinne, koska en tienny mitä siitä tekisi. Kotiin tultua mietin sitä kangasta edelleen [:D] ja ajattelin että siitähän saisi aivan ihanan reunasuojuksen pinnikseen. Sellainen kun vielä puuttuu meiltä, tosin puuttuu se sänkykin mihin sen pistäisi, mutta hankintalistalla on sekin jo. Meinasin hakea palan sitä kangasta seuraavalla reissulla, metrihintakaan kun ei ollut kovin kummonen. Toivottavasti sitä kangasta löytyy vielä sieltä silloin. [:)]

Minäkin liityin tuohon vau´kirjaan ja nyt odottelen sitä tervetuliasipakettia, jota pääsee sitte tutkiskelemaan ja ihailemaan. [:)] Kauheasti tekisi mieli hankkia kaikkea kivaa vauvalle, välillä pitää toppuutella itseään, koska muuten kohta matti huutaa kukkarossa tyhjää. [:D] Oon yrittäny pitää mielessä senkin että vauvan synnyttyä vieraat tuovat kuitenkin jonkin verran mukanaan tavaraa pienelle ja sit voi heille antaa toiveita mitä vielä puuttuu. Kaikki isommat tavarat kyllä hommataan itse, mutta jotain vaatteita ym pientä voisi jättää toivelistallekin.

Voi kun jotkut on jo kovasti ostanu tavaraa [:D] Täällä vasta eilen tehtiin ensimmäinen hankinta, eli vaunut[:)] Pisti netissä silmään niin kivan näköiset että oli pakko saada, yhdistelmätkin ne on ja sain ne uutena 300 eurolla, joten vielä parempi [:)] Aiemmin vaan kauhuissani kattellu miten keskiverto jokapaikassa on jotaki 500-600 euroa jos uutena tahtoo. Lisäks saan kaupan päälle hyttysverkon ja sadesuojan niin säästää siinäkin muutaman roposen[:)] Tänään sitten muutaman vaatteen tilasin myös netin kautta ja on muuten hankalaa hommaa kun ei tiedä kumpi on tuloillaan[:D] Kamalan vähän jotenkin sellasia neutraaleja sävyjä saatavilla mitkä kävis molemmille. Ihan hirvittää miten paljon kaikkea joutuu vielä hommaamaan, onneks tässä on vielä muutama kuukausi niin kerkeää jokakuukausi jotakin ettei sitten kamala rahanmeno ole yhden kuukauden aikana. Seuraavana olis varmaan vuorossa turvakaukalo, mutta sen homman jätän isännälle kun näemmä niin innoissaan sitä on itse hankkimassakin [:)]

Voi kun sitä joskus miettii miten oliskaan kiva olla miljonääri [:D]

http://www.on24.fi/child/kalusteet_sisustus/kaapit_lelulaatikot/9424

http://www.on24.fi/child/kalusteet_sisustus/sangyt_sohvat/9423

Aivan ihania noi olis mutta ei varaa[:(] muutenkin tuolla paikassa kaikkia kivoja. Harmi kun ton tyylisiä ei saa oikein mistään, ainakaan halvalla. Pitää tyytyä semmosiin yksinkertaisiin lipastoihin jotka nekin on aika kalliita[:D]

Takaisin