Ei *piip* mikä yö, meinasin ite lähtee synnärille...
Ihan järkyttävä tunne tuolla alavatsalla. Ja edelleenkin oon huuli pyöreenä, et supistaako? Tuntui sellaselta voimakkaalta suonenvedolta alavatsalla ja ristiselän alla, jota ei voinut helpottaa millään. Kesti varmaan joku 10 minuttia putkeen, ja olin valmis amputoimaan koko kehoni. Noh meni ohi, tuli muutaman kerran lievempänä uudestaan ja sain viimein nukahdettua. Vauveli on nyt ollut ihan aktiivisesti hereillä, että tuskin tuo mitään vakavaa oli (eli toivon mukaan ihan vaan supistus).
Maha mulla on koko ajan kova, joten siitä en voi päätellä että onko kyseessä supistus vai ihan vaan joku äärimmäinen lihaskipu mut niin... astetta kovempi meno siis viime yönä kuin toissa yönä. Kauhulla odotan mitä ensyö tuo tullessaan.
...ja niin voisin sen sairaalakassin tosissaan pakata. Siis kaikki sisältö on hommattuna, mut en oo niitä ahtanut niitä reppuun :P
Nyt vaan reippaillen kaupoille tuskailee... Mun oikea kylki on ihan *askana, eli joudun taas vaappuilemaan tuolla. Ja eiköhän ne sukkapuikot ja muut iske, kun on pari metriä päässyt eteenpäin. Jee, on tää niin ihanaa :D Jännittää, josko tää tyyppi ois täsmällinen ja tulis maanantaina - äiti ois niin ylpeä :)