25+3
Aamulla huippasi välillä ja sitten menin kauppakeskukseen kävelemään ympäriinsä, kotiin tullessa otin sandaalit pois jaloista ja huomasin turvonneet jalat, oli jäänyt painaumat sandaalien reunoista ja nilkkojen kohdasta varsinkin paksunneet.. ei auttanut vedenjuonti tai parin tunnin unet.. nyt olen pitänyt jalkoja ylhäällä.
Huomenna käyn ostamassa lisää Floradixia ja jotain muuta, vaikka raskausajan vitamiinia.
Ajattelin raskauden alussa, että jee, kesämaha tulee, mutta en nyt olekkaan itse tilanteessa enää yhtä mieltä. Jos on mietteissä joskus toinen lapsi ja sitä yritetään saada tulevaksi, niin koetan raskautua mieluummin talven ajaksi.. ?!? Vaikka ei kai se niin suunnitelmallisesti mene noin vaan, että "minäpä haluan olla raskaana marraskuussa parhaimmillaan.."Tuntuu vaikealta kuumuus + vaateongelmat raskaana raskas olo muutenkin yms yhdessä paketissa, mieluusti piiloutuisin talvella isoihin neuleisiin ja legginseihin ja kaulahuiviin ja nauttisin pimeistä illoista kotona vatsan kanssa. Hyvä sanoa, mistäs sitä tietää, onko sekään sitten helpompi.

Eihän tämä tila nyt kuitenkaan kauaa kestä, niin kai tämä yksi kesä menee tässä vauvan eteen kärvistellessä :) :D
Eli oma olo on tukala ja harvoin tunnen itseäni hehkeäksi tai mitenkään kauniiksi,
mutta ajatus mahassani asuvassa vauvasta kuitenkin kantaa, ja se, että en malta odottaa, miten minä, mies ja kissat reagoi sitten syksymmällä kun on uusi, jännittävä perheenjäsen talossa.