Pakko vähän purnata.. me ollaan pyydetty kaikilta, joille ollaan kerrottu, et älkää kertoko vielä muille ja et ei haluta vielä, et koko kansa tietää, koska vielä on olemassa omat riskinsä ja muutenkin.. Niin eikös mun anoppi ja käly oon menny kälättään jo kaikille.. ihan kaikille. Sen lisäks, että harmittaa, ettei lupausta olla voitu pitää, me menetetään itse osa kertomisen riemusta, kun porukka toteaa, et "nooh, kyllä me vähän kuultiinkin jo.." tai reaktiosta näkee selvästi, et nyt ei kyllä asiasta puhuta ensimmäistä kertaa. Ollaan puhuttu tästä juoruamisesta heidän kanssaan aikaisemminkin ja nyt meni kyllä miehellä taas huolella tunteisiin.. Totesi, ettei olis pitäny kertoa heille hetkeen vielä mitään. Se on musta tosi surullista.. Lisäks meidän kanssa asiasta ei juurikaan haluta puhua, mutta muille siitä rupatellaan kyllä. Uskomatonta
Sitten parhaillaan valitetaan miksei heille kerrota "mitään" asioita meidän elämästä.. no miksiköhän.. 

Muutenkin uutinen tulee olemaan aika monelle yllätys, ainakin niin uskon. Asiasta nimittäin olen puhunut paljonkin muutaman kaverin kanssa, ja kaikki elävät siinä luulossa että meille ei lapsia vielä ole tulossa lisää.. Mutta pian saan kertoa kaikille, kunhan ultrassa sais ensin nähdä kaiken olevan hyvin!
Eräs toinen vanhempi tuttu oli kommentoinut sitten statustani vauvatyylisesti, vaikka siinä ei ollut mitään siihen viittaavaa. Minkä takia ihmiset eivät tajua että jos en itse tällaisesta asiasta ole maininnut MITÄÄN julkisesti facessa niin en ehkä halua että siitä siellä kirjoitellaan siihen tyyliin että kaikki saavat tietää. Onneksi ehdin poistaa nuo kommentit aika pian sen jälkeen kun ilmestyivät sinne, mutta silti ärsyttää kun joillain ei ole käytöstapoja.