Mä toivon että myös minulla olisi oikeus kertoa mielipiteeni. En sanonut, että "senkin valehtelija" tai muutakaan dramaattista.
No enhän minäkään mitään muuta tehnyt kuin kerroin mielipiteeni

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä toivon että myös minulla olisi oikeus kertoa mielipiteeni. En sanonut, että "senkin valehtelija" tai muutakaan dramaattista.

Pakko vielä tähän kommentoida et esikoisen ryhmässä ei kertaakaan kritisoitu toisten tapoja tms vaan hyväksyttiin kaikkien erilaiset tavat jne ja kerrottiin omat tavat lannistamatta muita :) mun mielestä se on parempi kun ett kritisoitaisiin toisiamme täällä kun kaikki ollaan erilaisiaNiin sanoit "Miusta on vähä kohtuutonta tulla tänne haukkumaan toisia valehtelijoiksi"
No en haukkunut ja kyllä meillä pitäisi tosiaan olla oikeus myös sanoa, että ollaan eri mieltä tai sanoa ettei itse toimisi samoin.
Kaikki vanhemmuuteen liittyvät asiat kuohuttavat helposti tunteita. On mielestäni aika epärealistista ajatella ettemme ollenkaan kritisoisi toistemme tapoja, perusteluja tai asenteita. Sehän kuuluu normaaliin keskusteluun. Tässä kirjoittamisessa on se huono puoli ettei kuule toisen äänensävyä ja näe ilmeitä ja eleitä. Tulee enemmän hutitulkintoja.