Mun mielestä on ihan ok myötäillä noin kuten jennimus kertoi jollei vielä halua kertoa kun ollaan kumminkin todella alussa vasta.. en pidä tollasta valehteluna se on vaan asioiden kiertelyä :) tää tietty vaan mun mielipide
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun mielestä on ihan eri asia olla kertomatta kuin valehdella. Mä oon ite irtaantunut ystävistä jotka tekee noin. Ne on sit niitä hyvän päivän tuttuja.
Mitä valehtelin? He kyllä tietävät, että haluaisin jo lapsia, asiasta ollaan ennenkin keskusteltu. En siis sanallakaan sanonut, että "minä en halua lapsia" tms vaan nyökyttelin ja olin vain mukana jutussa kertomatta raskaudesta. Onneksi omat ystäväni ovat ymmärtäväisiä ja myötämielisiä. Eiköhän ole ihan minun asiani kertoa koska haluan. Kyllä menisi mun puolelta ystävyys jäihin, jos ystäväni suuttuisivat kun en kertonut viikolla 7
Haluan jättää kertomisen iloa vielä myöhempäänkin 
Mun mielestä Jennimus ei valehdellut, jätti vaan kertomatta, mitä ei vielä halunnut kertoa :) eli ei mitään väärä ja ihanaa että sulla on sellaisia kavereita jotka ymmärtävät :) jokainenhan toimii miten parhaaksi näkee, eikä se oikeuta ketään sanomaan valehtelijaksi.
Miusta on vähä kohtuutonta tulla tänne haukkumaan toisia valehtelijoiksi. Kuten mami tuolla toisaalla kirjoittikin, et olis mukava et tänne kaikki olis tervetulleita ajatuksineen, mielipiteineen ja tunteineen, kenenkään sitä kritisoimatta:)