Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä jätin Ouran ekaa kertaa ikinä viime yönä yöpöydälle. Enkä mitannu BBT-mittarillakaan, sellainenki nimittäin löytyy (sai ilmaiseksi Natural Cyclesin tilauksen yhteydessä) Tajusin eilen kui paljo noi lämpöjen heittelyt aiheuttaa mulle turhaa stressiä, joten pakko jättää koko Oura ekaa kertaa evör pois. Harmi kun siitä appista ei saa blokattua sitä lämpötilan seurantaa vain pois, kun ne muut käppyrät kiinnostelis edelleen! Mutta näillä nyt mennään oman mielenterveyden takia.Täältä saa kahdella desimaalilla: https://cloud.ouraring.com/trends mutta itse pitää arpoa ”lähtölämpätila”, mä arvioin BBT-mittarilla saamien tuloksien perusteella.
Täälläkin niin odotan oireita, että vois uskoa raskauteen. Ja kun on aiempia raskauksia niin tietysti sitä heti vertaa siihen mitä oireita oli alussa, ja sitten huolestuu kun ei menekään nyt samalla tavalla.4+2 ja oireita odotellessa, nyt ei mitään. Ennen plussaa mielialavaihtelut olivat jäätävät, mies epäili jo tovin että plussaa on tulossa samoin turvotus tuntui olevan pahempaa ennen plussaa. Ainut mikä poikkeaa normaalista on, että tonnikalaa tekisi mieli laittaa vähän kaikkeen vaikka normaalisti en tykkää yhtään
Esikoisen kohdalla rinnat kipeytyvät ihan heti alkuun, voi että en sitä kaipaisi yhtään (toisaalta kuitenkin olisi kiva niin se antaisi varmuutta tähän että on tosiaan raskaana )
Onko muilla tullut jo ruokahimoja?
No sepä juuri, pitäisi osata lopettaa tämä vertailu heti alkuunsaTäälläkin niin odotan oireita, että vois uskoa raskauteen. Ja kun on aiempia raskauksia niin tietysti sitä heti vertaa siihen mitä oireita oli alussa, ja sitten huolestuu kun ei menekään nyt samalla tavalla.
Ruokahimojakaan ei enään ole, viime viikolla vielä teki mieli sitrushedelmiä
Mulla on myös tuota, että lenkillä alkaa tuntua alamahassa. Ja jos jotakin äkkinäisiä liikkeitä tekee niin vihlaisee kipeästi. Varmaankin on ihan normaaleja tuntemuksia kun kohtu kasvaa ja kudokset venyyOnko kellään sellasta, että etova olo tulee lähinnä syömisen jälkeen? Mulle tulee kuvottava olo nimenomaan silloin jos syön jotain pientä, vaikka ohje nimenomaan on, että pienet annokset auttaa pahoinvointiin, mulla taas ne just aiheuttaa sitä kuvotusta ihme homma taas. Eli siis parempi olo, jos on syömättä, mut sit toki nälkä on hirvee.
Ja entä onko kellään sellasta, että on noita lieviä menkkakipuja päivittäin ja siis ne yleensä provosoituu pidempää matkaa kävellessä? Kun siis ekal kolmanneksella pitäis pystyy harrastaa liikuntaa aika lailla normaalisti, ni sikäli outoo... Menkkakivut ei oo toispuoleisia, eikä ole vuotoa ollu kertaakaa, onneks. Mut heti tulevat päälle, kun kävelee pidempään. Ei viittis pelkästään sohvallakaan maata.
(5w+5d tänään)
Ymmärrän ton Mua stressaa jo sekin, ettei oo laatta lentäny, eikä oo ollu mitään voimakkaita pahoinvointikohtauksiakaan, ainoastaan etovaa oloa. Kun oma äiti ja ystävät ovat kuvailleet omia raskauksiaan niin, että laatta lensi aivan alusta saakka, pää vessanpöntössä, karmee olo ihan koko ajan ja kaikki etoi. Alkaa väistämättäkin miettimään onko hormoniarvot sit niin alhaiset, kun ei lennä laatta…. Mut täytyy yrittää lohduttautua sillä, että kaikki raskaudet on erilaisia ja onnekkaita ovat he, jotka eivät kärsi koko ajanMulla ei oo yhen yhtäkään oiretta, rinnoissa ei tunnu miltään eikä vatsassakaan stressaa ihan älyttömästi kun ei tunnu yhtään siltä että olisi enää raskaana