Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä tietämätön ensimmäisen odottaja melkein jopa huolissaan kun ei juurikaan oireita ole. Tuntee että jotain tekeillään. 4+6 tänää ja jos ruokatauko venyy hieman etova olo, välillä vähän vatsaa jomottaa. Tissit ei oo kipeet eikä muutakaan. Ehkä vähän aiempaa väsyneempi oon ja vähä enempi vv ei muuta.
Mullakaan ei ihan maata mullistavia oireita oo. Kai ne on hyvinkin yksilöllisiä 🤔

Täällä tietämätön ensimmäisen odottaja melkein jopa huolissaan kun ei juurikaan oireita ole. Tuntee että jotain tekeillään. 4+6 tänää ja jos ruokatauko venyy hieman etova olo, välillä vähän vatsaa jomottaa. Tissit ei oo kipeet eikä muutakaan. Ehkä vähän aiempaa väsyneempi oon ja vähä enempi vv ei muuta.
Mun mielestä ihan normaalia.
Oireet voi tulla yllättäenkin vähän myöhemmin, ainakin minulla viime raskaudessa tää 5. viikko oli vielä aika normaali olo verrattuna mitä se oli 7. viikolla sitten jo :)

Mun mielestä ihan normaalia.
Oireet voi tulla yllättäenkin vähän myöhemmin, ainakin minulla viime raskaudessa tää 5. viikko oli vielä aika normaali olo verrattuna mitä se oli 7. viikolla sitten jo :)
Kiitos tästä! Oon kyllä kans lukenut että ei ne välttämättä vielä olis edes. Jotenki silti tuntuu vaa oudolta 🙈

Kiitos tästä! Oon kyllä kans lukenut että ei ne välttämättä vielä olis edes. Jotenki silti tuntuu vaa oudolta 🙈
Ihana sama epävarmuus täällä. Jokaisesta oireesta tai oireettomuudesta miettii onko tää normaalia. 😂

Mulla tänään 5+0, ja oireita ollut jo reilun viikon pitkä liuta: voimakas väsymys, korkea syke, hengästyminen, alamahan tuntemukset (nipistely, jomotus, ”kuplinta”, kihelmöinti, turvotus), plussan aikaan flunssainen olo, nenän tukkoisuutta. Nukkunut olen tavallista huonommin, mutta siihen vaikuttaa varmaan moni asia. Pahoinvointia ei ole ollut vielä.

Eka raskaus, pää on ihan pyörällä kun kaikki on niin uutta ja ihmeellistä 😅

Oireet ja oireettomuus(ja välillä oireettomat päivät oireiden välissä) on kaikki normaalia. Itsellä oli esikoisen raskaus hyvin oireeton etenkin alkuun. Varhaisultrassa olin ihan varma, ettei alkiota olekkaan, koska ei ollut oireita.

Rinnat ovat melkoisen kipeät 😵‍💫 Ja sama erikoinen vaiva aiemmista raskauksista. Kaikki lämpö joka osuu otsaan, sattuu. Esim. jos avaan uunin luukun ja sieltä tulee lämpöä se sattuu otsaan 😁 En tiedä mistä johtuu, mutta äitini on kärsinyt samasta raskausaikoina. Saunassa pitää olla kylmä pyyhe tai joku saunahattu päässä 😁

Rinnat ovat melkoisen kipeät 😵‍💫 Ja sama erikoinen vaiva aiemmista raskauksista. Kaikki lämpö joka osuu otsaan, sattuu. Esim. jos avaan uunin luukun ja sieltä tulee lämpöä se sattuu otsaan 😁 En tiedä mistä johtuu, mutta äitini on kärsinyt samasta raskausaikoina. Saunassa pitää olla kylmä pyyhe tai joku saunahattu päässä 😁
Onpa jännä! 😄

Siis tää nälkä. Voi luoja. 😂

Väsymys, lievä lämpöily ja ilmaa vatsassa nyt toista päivää. Myöskään veden juonti ei ole jotenki napannut enää, etoo. 4+0

Pahoinvointi on saapunut sekä selvästi tämä aamuyöstä kukkuminen. 😴
Rinnat on olleet kipeät ja pari viikkoa ja väsymys painaa. Tää on ikuinen kierre kun nukkuu huonosti niin väsyttää enemmän, sit nukahdan sohvalle joskus 21 illalla ja herään aamuyöstä ja seuraavana päivänä uusiksi. 😂

Ihan jäätävä turvotus joka pahenee iltaa kohti. Esikoisen raskausaika kuvista sanoisin, että suunnilleen rv 17-18 kokonen vatsa iltasin🙈 ja tämä sama vaiva oli esikoisestakin aikanaan.

Oireettomuus jatkuu muuten, mutta tänään nännit ehkä vähän arat ja tisseissä on välillä muutenkin tuntunut sellaista pientä tuikkivaa tunnetta. En edes kivuksi sanoisi. Kuulostaako tutulta kenellekään aiemmin raskaana olleelle?
Ja hei mulla alko eilen toi tuikinta rinnoissa! Hyvin kuvasit. Maidontuotanto siel jotenkin varmaan vähän aktivoituu jo🤔

No niin, tänään herättiin vähän kipeiden nännien kanssa. Jäämme seuraamaan. 😅
5+2.

Hei mulla ihan sama! En oikein saunassa pysty käymään edes tuon otsasäryn kanssa. Ollu joka raskaudessa.

Täällä myös aika oireetonta, mutta nautin siitä, koska parin viikon sisään todennäköisesti pärähtää vaikka ja mitä. Tosin, poikaraskaus oli alussa hyvin oireeton ja tyttöistä on ollut sitten senkin edestä. Ehkä näillä meriiteillä voi kohta ennustaa, kumpi on tulossa 🙃 Oireettomille mielenrauhaa, oireet tulevat jos tulevat ❤️

Hei mulla ihan sama! En oikein saunassa pysty käymään edes tuon otsasäryn kanssa. Ollu joka raskaudessa.
Ihana kun löyty kohtalotoveri! Kaikki aina ihmeissään kun kerron tuosta 🤣 Pakko kysyä, että onko sulla taipumusta migreeniin? Oon yrittänyt miettiä mistä tämä johtuu 😁

Ihana kun löyty kohtalotoveri! Kaikki aina ihmeissään kun kerron tuosta 🤣 Pakko kysyä, että onko sulla taipumusta migreeniin? Oon yrittänyt miettiä mistä tämä johtuu 😁
No itseasiassa kyllä! En oo ees osannu yhdistää tuohon, aatellu että verenpaineet ne heittelee 😁

Takaisin