Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Noi vessaviikot... ja niiden yöjuoksut syö kyllä reippaanpaakin naista. Toisaalta erään uskomuksen mukaan ne pitävät muut rasksusoireet maltillisia, tapahtukoon sulle nyt siis niin!Mulla alkoi siis etova olo ja lisääntynyt väsymys ennen plussaa. Sama oli aikanaan esikoisesta. Lisäksi oon juossut vessassa omalle mittapuulleni jatkuvasti.
Mä en ollut tuota kuullutkaan, niin toivottavasti pitää paikkansa! Olo on nimittäin jo melko kaamea, mutta en oo oksentaja, niin tää vaan on tämmöstä etovaa. Pitäisi keksiä taas, että mikä naposteltava maistuisi.Noi vessaviikot... ja niiden yöjuoksut syö kyllä reippaanpaakin naista. Toisaalta erään uskomuksen mukaan ne pitävät muut rasksusoireet maltillisia, tapahtukoon sulle nyt siis niin!![]()
He! Ripuliin hiilitabletteja apteekista, saa ilman reseptiä. Suosittelen ☺Mulla (rv 5 + 4) on kohta pari viikkoa ollut rinnat kipeinä ja turvonneina, päänsärky, jäätävä väsymys ja kirsikkana kakun päällä jatkuva ripuli.Sit alavatsaa nippailee ajoittain, mutta se ei kauheasti häiritse onneksi.