Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos rohkaisusta, näinhän se varmaan on! Muuten on kyllä oireetonta, mutta näillä viikoillahan se sopii ihan kuvaan. Ei voi muuta kuin odottaa siis. Parin kuukauden takainen kemiallinen sen varmasti tekee, että pitää ihan itselleen muistuttaa, että joka ainoa ympärilläni näkemäni ihminen on joskus ollut hedelmöittynyt munasolu joka ON kiinnittynyt ja jatkanut kasvuaan.Mulla on tänään 4+4, eikä mitään oireita. Miten monta kuukautta elämästä onkaan käyttänyt raskausoireiden kuulosteluun ja sitten kun vihdoin on raskaana, niin ei mitään .
@harsokukka vissiin melkeinpä mikä vaan voi olla raskausoire eli voihan se hyvin olla. Hormonitoiminnan muutos kuitenkin tekee kaikkea mahdollista.
Tiedän niin tunteen! Mutta viime raskaudessa sanoin miehelle ääneen että "olisi edes vähän huono olo, niin tietäisi olevansa raskaana" oksensin sitten rv 6:sta synnytyssaliinMulla tänään 4+0, eikä minkäänlaista oiretta. Tuntuu niin absurdilta koko ajatus, kun ei tosiaan tunnu mitenkään omituiselta. Plussasin eilen ja tänään oli pakko aamulla tehdä vielä varmistus. :)
Mitkä sulla olikaan nyt viikot? Mulla alkoi oksentaminen viime kerralla 5+3 ja nyt on 5+1, jännityksellä ja kauhulla odotan, miten nyt käy. Tsemppiä pahoinvointiin!Mulla ollu viimepäivät aika kovaa väsyä ja pahoinvointia pitkin päivää, myös oksentelua aamusta ja välillä illasta. Ei ruoka meinaa upota ja olo aika heikko. välillä onneks parempia hetkiä. en osannu kuvitella että alkuraskaus voi tuntua näin ikävältä
6+3 ja alkoi tää olo 5. viikolla just kans. Kiitos tsempeistä! Toivotaan et pääset tällä kertaa helpommalla pahoinvoinnin suhteen :)Mitkä sulla olikaan nyt viikot? Mulla alkoi oksentaminen viime kerralla 5+3 ja nyt on 5+1, jännityksellä ja kauhulla odotan, miten nyt käy. Tsemppiä pahoinvointiin!
Mullakaan ei oo kyllä vielä mitään kovin huomattavia oireita ollu. Ehkä rinnoissa ollut jotain pientä kipeytymisen yritystä.Yleensä ne alkanu sielä 5-6 vkojen paikkeilla. Tällä hetkellä kauhee päänsärky enkä uskalla ottaa särkylääkettäHämmentävää, ettei ole vieläkään mitään oireita.
Tästä vasta tajusin, että onhan mullakin turvotusta reilusti. Pari viikkoa sitten käyttämiäni shortseja ei pystynyt enää tänään pitämään kiinni, kun ahdistivat niin paljon.Mulla on järjetön turvotus mahassa. Mies kommentoi, että näyttää raskausmahalle. Ei ihan vielä tarvitsisi.
Menkkamaista vihlomista oli parina iltana, se ei ollut kauhean kivaa.
Aiemmissa mulla oli pojasta voimakasta etomista, tytöistä ei. Tiedän, että pitäisi olla toisin päin, mutta mulla näin. Oksentanut en kuitenkaan ole raskauksien aikana, kuin ehkä kerran pojan loppukolmanneksella.
Tämä siis vaikuttaa tytölle tähän asti, kun ei hajut yms. tunnu missään.