Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tämä onkin "hauskaa". Itsellä myös käynyt niin, että sitä on ihan kauhuissaan, kun on se oireeton hetki. Ja kun/jos oireet on palanneet, niin on ihana wc-pöntön äärellä harmitella, miksei tilanteesta nauttinut! Itsellä taustalla myös km/tuulimuna-raskauksia, jolloin oireet eivät palanneet.Useamman huonovointisen aamun jälkeen pelottavan hyvä olo tänään!
Hei miten sua ohjattiin ton koronan kanssa? Saitko verenohennuslääkityksen? Mulla oli myös korona posi vuoden lopussa. Kysyin tästä neuvolasta, että olen juuri samoihin aikoihin raskautunut ja sain vain vastauksen, että toivottavasti minulle soittanut lääkäri aloitti ohjeen mukaisen verenohennuslääkityksen.. noh muuten hyvä, mutta ei täällä paljoo puheluita saada :D en nyt ihan allekirjoita väitettä enkä noteerannut sen koommin. Kiinnostaa tietää kuinka kohdallasi on mennyt.Oireina on kova pahoinvointi mihinkä ei auta edes syöminen tässä kohtaa. Illaksi ja yöksi onneksi on helpottanut. Sain korona positiivisen testin viime viikolla, mikä onni onnettomuudessa on antanut aikaa lepäillä. Jos tämmönen pahoinvointi jatkuu niin jännityksellä odotan kun palaan töihin ensi viikolla kun kasvatusalalla työskentelen eikä olisi periaatteessa mahdollista poistua ryhmästä. Mutta sen näkee sitten muita oireita on ollut rintojen arkuus, korkea syke sekä hengästyminen mikä myös taitaa paljastaa raskauden monelle läheiselle
Hei miten sua ohjattiin ton koronan kanssa? Saitko verenohennuslääkityksen? Mulla oli myös korona posi vuoden lopussa. Kysyin tästä neuvolasta, että olen juuri samoihin aikoihin raskautunut ja sain vain vastauksen, että toivottavasti minulle soittanut lääkäri aloitti ohjeen mukaisen verenohennuslääkityksen.. noh muuten hyvä, mutta ei täällä paljoo puheluita saada :D en nyt ihan allekirjoita väitettä enkä noteerannut sen koommin. Kiinnostaa tietää kuinka kohdallasi on mennyt.