Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä tuli eka oksennus. Confounded Face Aivan kamala olo.. Viikot varmaan jotain 6+2-6+4 väliltä. Oon tänään menossa labraan mittauttaan hcg:n ja iltapäivällä 2.varhaisultra, katotaan mikä tilanne. Hcg ainakin tämän pahoinvoinnin määrällä vaikuttaa nousseen.. Beaming Face With Smiling Eyes

Voi etominen. Aamulla herätessä oli noin 40 minuuttia hyvä olo ja maku suussa. Nyt kun söi niin sen jälkeen alkaa puskemaan taas tätä ällöttävää makua suuhun. Alan ymmärtämään miksi erityisesti hammashygieniasta / hampaiden kunnosta ollaan raskauden aikana huolissaan. En usko että tämä maku suussa ihan hapotonta nestettä on.

Eilen tein etänä töitä ja makoilin lähes koko päivän sängyllä. En tarvinnut sen johdosta päikkäreitä, katsotaan miten tänään päivä toimistolla menee.

Juuri kun eilen pääsin sanomasta ettei ne nännit ole kipeät, niin eiköhän ne illan aikana muuttuneet superherkiksi. Aivan vihloo kun niihin jotakin osuu. Ja jatkui myös aamulla tämä ihanuus.

Myös pissattaa ja sen myötä janottaa enemmän. Muutama viesti sitten oli ketjussa puhetta aikaisin heräämisestä, niin mä oon kans nyt pari aamua herännyt jo kuudelta ilman kelloa, mikä on aamu-uniselle ihmiselle aivan uutta.

Nyt on ollut mieliala aikamoista vuoristorataa itkettää ärsyttää naurattaa masentaa. Ja tänään iski kauhea nälkä. Siis pakko syödä parin tunnin välein ettei tuu huono olo.

Täällä ollaan päästy aika vähillä oireilla. Normaalia väsyneempi kyllä olen. Ajoittain saattaa tulla hieman etova olo, varsinkin ruuan jälkeen. Mutta muuten ei oikein ole mitään oloja. Vähän jopa toivoisi, että tulisi jotain! Nyt ei edes muista koko raskautta.

Mulla oli eilinen tosi vähäoireinen ja tuli jo fiilis etten ole raskaana. Tänään kuitenkin ällötys ja väsymys on palanneet ja alavatsaa on kevyesti nippaillut ja tuntunu sellainen painon tunne. Tissitkin taas kipeät. Nyt rv 6 + 1.

Lueskelin tänään mitä olin kirjannut edellisen raskauden alussa vointeja ja ne aaltoilivat myös tähän tapaan. Joka toinen päivä hyvä olo ja joka toinen päivä huono. Pitää yrittää pysyä toiveikkaana :) Varhaisultra vähän yli viikon päästä niin sit vahvistunee mikä tilanne.

Hauskaa että on vanhoista raskauksista kirjauksia niin saa vahvistusta oloihin nykyisessäkin raskaudessa. Tää oireiden aaltoilu on kyllä jännää.

Mulla muuten myös tissikipu hävisi plussauksen jälkeen hetkeksi ja palasi sitten takaisin. Menee kyllä aaltoilleet oireet. Paitsi pahoinvointi on nyt pysynyt reilun viikon aika samanlaisena.. Onko kellään kokemusta pahoinvointirannekeiden käytöstä? Mietin että pitäisikö kokeilla.

Mulla muuten myös tissikipu hävisi plussauksen jälkeen hetkeksi ja palasi sitten takaisin. Menee kyllä aaltoilleet oireet. Paitsi pahoinvointi on nyt pysynyt reilun viikon aika samanlaisena.. Onko kellään kokemusta pahoinvointirannekeiden käytöstä? Mietin että pitäisikö kokeilla.
Minä käytin ensimmäisessä rakkaudessa kun oli voimakkaampi pahoinvointi. Mielestäni ne hieman auttoivat. Kannattaa kokeilla.

Minä käytin ensimmäisessä rakkaudessa kun oli voimakkaampi pahoinvointi. Mielestäni ne hieman auttoivat. Kannattaa kokeilla.

Täytyy käydä ostamassa, kuvotus on aika karsea olotila.

Pakko kyllä käydä metsästämässä noi rannekkeet jostain! Toivottavasti ois apua. Taas oksensin aamupalat. Anxious Face With Sweat- Pelkkää aamuvuoroa tekevälle tää on kyllä melkosta touhua, kun koko aamu töissä menee huonovointisena ja koitan väkisin syödä jotain, että saisi energiaa edes hieman. Confounded Face

Ennen plussaa ei oireita, normaalia kiertoa oireettomampi. pari päivää menkkojen väliin jäämisen jälkeen alkoi rinta-arkuus ja turvotus. Mahan kovuus, ja välillä huimaus. Palelu ympäri vuorokauden jäätävä.
Nyt viikkojen edetessä rinta-arkuus ja kohtutuntemuksia pääsääntöisesti aaltoilevasti. Eilen etovaa oloa ja kuvotusta. Ei pahoinvointia kuitenkaan. Heikottava olo välillä. Paino laskusuuntainen, edellisistä Menkoista paino laskenut yli 4 kg. Ruokahalu hyvä ja syön isoja annoksia.

Mulla ollu nyt parina aamuna silleen, että oon tehny aamupalan valmiiksi ja alkanut syömään, niin melko nopeasti tullu olo, ettei enempää tarviis syödä, ettei tule huono olo. Hitaasti pitää pureskella ja varata ruokailuun aikaa, että ruoka pysyy sisällä.

Oireet ollut aika vähäisiä, plussasta pari ekaa viikkoa jatkuvia menkkamaisia kipuja, mutta nekin viime päivinä vähentyneet. Rintatuntemukset tulee ja menee, välillä iltaisin tuntuu raskailta ja aroilta mutta saattaa mennä päiviäkin ettei tunnu mitään. Nyt parina viime päivänä aamuisin ollut vähän etovaa oloa. Tänään pitäisi siis olla 6+4.

Täällä edelleen 4+6 hyvin vähäisiä oireita, tai sanotaanko helppoja. Rinnat ja nännit on kipeät, ja tosi pinkeät. Alavatsalla välillä menkkamaista kipua, välillä oon miettiny onko vähän etovaa oloa. Mutta siinäpä ne. Itselle olis ehkä jopa helpompaa henkisesti, että tulis voimakkaammat oireet. Keskenmenojen jälkeen on niin hankala jotenkin löytää se luottamus, että tämä voisi olla se joka onnistuu. Tokihan lieväoireinen raskaus voi olla onnistunut siinä missä suuremmat oireetkin, mutta kai sitä jotenkin ajattelee että se olis varmempaa silloin. Millä viikoilla teillä alkanut voimakkaampi pahoinvointi? Indi tuossa jo kirjottikin, että viikolla 6+ ja oli ihan pakko laittaa voittaja-reaktio Beaming Face With Smiling EyesBeating Heart

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin! Onhan tää piinaavaa aikaaCold Face

Täällä aamulla oli kaikki oireet hävinneet. Kahvi ei etonut, rinnat ei olleet arat ja muutenkin ihan normaali olo. Heitin lähes hanskat tiskiin, kun ajattelin, että tässä tää taas oli. Just tälläi 6-8viikoilla tulleet kaikki keskenmenot. No, onneksi oireet palasivat aamupäivän aikana! Huh!
Mulla ei yleensäkään ole raskauksissa ollut pahemmin oireita.
Tästä kävin verikokeessa joskus rv 5+5 ja hcg oli jo 23100, joten hyvin kuitenkin oli siihen asti noussut, vaikka oireita ei pahemmin ollutkaan.

Täällä aamulla oli kaikki oireet hävinneet. Kahvi ei etonut, rinnat ei olleet arat ja muutenkin ihan normaali olo. Heitin lähes hanskat tiskiin, kun ajattelin, että tässä tää taas oli. Just tälläi 6-8viikoilla tulleet kaikki keskenmenot. No, onneksi oireet palasivat aamupäivän aikana! Huh!
Mulla ei yleensäkään ole raskauksissa ollut pahemmin oireita.
Tästä kävin verikokeessa joskus rv 5+5 ja hcg oli jo 23100, joten hyvin kuitenkin oli siihen asti noussut, vaikka oireita ei pahemmin ollutkaan.
Mulla on kans aamusin oireet pois, mutta tulevat siinä aamupäivän aikana takas. Oon nykyään tyytyväinen siihen pieneen hetkeen kun tissit ei oo kipeet :P

Selkäkivut onneks hävinnyt, pahin oksetus hävinnyt. Mutta pahin huono olo on iltaisin kun pitäis syödä KOKO AJAN jotain! Tulee sellanen levoton ja ärtynyt olo kun heikottaa ja ei oikeen tiedä mitä söis... Confounded Face mutta eilen käytiin syömässä tosi myöhänen illallinen Mäkkärissä: vedin aterian ja mcflurryn ja voi sanoa et ei ollu nälkä koko loppuiltaan! Eli säännöllinen mäkkäri-ähky paikallaan Cat With Tears Of JoyCat With Tears Of Joy

@Jane Doe ootko keksinyt mitään helpotusta tuohon suuhun tulevaan makuun? Mulla alkoi tänään maistua suussa "kuivuneelta" tai mitenköhän sitä voisi kuvailla. Pahalta kuitenkin. Veden juonti ei tuonut helpotusta (ensin luulin tosiaan janoksi vain mutta ei ollut se) ja purkka tasan sen aikaa kun se on suussa ja maistuu vielä raikkaalta..

@litranmitta syöminen vie hetkeksi aikaa makua pois, mutta apu on maksimissaan 30 minuuttia. Huomasin myös tänään kävellessä juoksumatolla että silloin ei tuntunut huonoa oloa ollenkaan.

Automatkalla tuli varmaan 30 röyhtäystä matkan aikana ja kokoajan työntää nestettä suuhun

Takaisin