Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liittyyköhän raskauteen, kun joka ilta nukkumaan mennessä paleltaa kovasti? Menen illalla aina peittokasan alle nukkumaan! Jossain vaiheessa tulee kyllä tosin sitten hiki.
Ihana että muillakin! Minulla oma täkki, miehen täkki ja paksu päiväpeitto illalla päällekäin! Beaming Face With Smiling Eyes Silti tärisen vilusta!Kyllä! Täällä kans yksi alkuraskauksissa paleleva. Se on ihan älytöntä välillä, tuntuu et tärisee vaikka ois miten paksut vällyt päällä Cat With Tears Of Joy
Ihana että muillakin! Minulla oma täkki, miehen täkki ja paksu päiväpeitto illalla päällekäin! Beaming Face With Smiling Eyes Silti tärisen vilusta!
Muistan kun edellisessä raskaudessa alkoi hyvin varhain käsien puuttuminen nukkuessa. Nyt on sama oire tullut. Välillä on molemmat kädet ihan puuduksissa kun herää, yleensä vain toinen.
Unet on aika villejä Alien Monster
Minä heräilen myös aikaisin ja uni on levotonta. Herään monta kertaa yössä. Edellisessä raskaudessa kärsin pahasta unettomuudesta useamman kuukauden, sitä en toivo kenellekään.Ruokahalu lisääntynyt tosi paljon ja juoksen vessassa monta kertaa päivässä. Aikaisemmin en joutunut koskaan yöllä heräämään vessaan, nyt on sekin koettu Menkkakipujen kaltaisia tuntemuksia on ollut aina välillä viime ovulaatiosta alkaen. Oudointa on ollut se, että herään itselleni epätyypillisen aikaisin joka aamu, vaikka menisin nukkumaan myöhään. En tiedä, voiko tämä johtua raskaudesta, mutta klo 5:00 Hesaria en ole ennen raskautta joutunut koskaan odottamaan ovella