Millaisia raskausoireita sinulla on?

Ei siitä kannata murehtia, vissiin normaalia et oireita tulee ja menee vaihtelevasti :rolleyes:

Tiiän, mutta silti se aina pistää mietityttään, kun yhtäkkiä oireet vähenee. :nailbiting: itsellä kun on takana kkm, joka tuli ilmi joskus rv 8 (oli siis jo aiemmin löytynyt syke yms.), niin on ihan supervainoharhainen näiden oireiden ja niiden vaihtelun kanssa. :oops:
 
Tiiän, mutta silti se aina pistää mietityttään, kun yhtäkkiä oireet vähenee. :nailbiting: itsellä kun on takana kkm, joka tuli ilmi joskus rv 8 (oli siis jo aiemmin löytynyt syke yms.), niin on ihan supervainoharhainen näiden oireiden ja niiden vaihtelun kanssa. :oops:


Täysin ymmärrettävää toi pelko, varsinkin kun oot tollasen joutunut kokemaan :smiley-ashamed008 Luulen että oireet sieltä palailee taas :cat:
 
Juu, pitäis olla vaan tyytyväinen, kun ei oo etova olo. :angelic:
 
Kauhee nälkä :woot: Melkeinpä kun yhden aterian lopettaa niin pitää jo seuraavaa miettiä et varmasti tulee syötyä ajallaan, tulee nimittäin ihan hirveän huono olo jos ruokien väli on liian pitkä ja nälkä pääsee yltymään :dead:
 
Mulla oli viikon verran ihan oireetonta ja sitten iski päälle pahoinvointi ja rintojen aristus. Nyt 6+6 ja viikon on nyt saanut käydä halaileen vessanpönttöä säännöllisesti. Väsymys on kova, kun herään kesken unienkin pahoinvointiin :sad001
 
Nytkö tää iskee :hungover: Tänään siis 6+0, tähän saakka on ollut vaan alavatsan jomottelua ja väsymystä. Mutta nyt… yhtenä hetkenä ummettaa (joka laukaisee alavatsan jomotuksen), seuraavana on pakki aivan sekaisin. Etoo, turvottaa ja aivan kaikki itkettää. Väsyttää, mutta heräilen silti muutaman kerran yössä.

Tiukka työviikko tulossa ja vähän jo jännittää, että mitä siitä mahtaa tulla :nailbiting:
 
Moikka, onko teillä muilla vielä viikolla 6+2 ajoittain melkosta alavatsakipua? Varhaisultraan olisi tarkoitus mennä jo parin päivän päästä. Jännittää.
 
Moikka, onko teillä muilla vielä viikolla 6+2 ajoittain melkosta alavatsakipua? Varhaisultraan olisi tarkoitus mennä jo parin päivän päästä. Jännittää.

Oon samoilla päivillä sun kanssa ja kyllä meinaan on. Välillä tuikkasee niin että tekisi mieli kaksinkerroin mennä :inpain:
 
Moikka, onko teillä muilla vielä viikolla 6+2 ajoittain melkosta alavatsakipua? Varhaisultraan olisi tarkoitus mennä jo parin päivän päästä. Jännittää.

Mulla on myös! Tulee ja menee, sellaista aika ajoin kovaakin jomotusta.
 
Täällä rinnat on kipeänä ja alavatsaa juilii vaihtelevasti. Välillä ei tunnu ollenkaan, nyt taas sitten tuntuu kivuliaampaakin puristusta. Välillä tuntuu keskellä, välillä enemmän oikealla puolella. Toivon, että tuo oikean puolen jomotus tulee keltarauhasesta, kun tiedän, että siltä puolelta ovuloin tällä kertaa. Kivuliaammat piristykset saa välillä kyllä pelkäämään keskenmenoa… On tää kyllä. Miten tätä jaksaa sinne turvallisemmalle viikoille?
 
Tarvis saada tää jumalaton koko vatsan turvotus hallintaan. Koko ylävatsakin on niin pinkeänä, että tuntuu että räjähtää. Ahdistaa ihan kylkiluissakin ja närästää. :wtf:
 
Tarvis saada tää jumalaton koko vatsan turvotus hallintaan. Koko ylävatsakin on niin pinkeänä, että tuntuu että räjähtää. Ahdistaa ihan kylkiluissakin ja närästää. :wtf:
Mulla oli tota viime viikolla mut ihan ku se olis vähän helpottanut. Ja sekin tuo ahdistusta, kun tuntuu ettei ole tarpeeksi oireita.
Nyt on vaan pieniä tuntemuksia alavatsalla välillä, tissit on turvonneet ja arat ja välillä saa ihan minimaalisesti nieleskellä, mut ei mitään pahoinvointia kuitenkaan. Silti tuntuu et nää oireet junnaa paikoillaan, eikä ole muuttuneet/vahvistuneet tai mitään :arghh: 5+0 tänään
 
Mulla oli tota viime viikolla mut ihan ku se olis vähän helpottanut. Ja sekin tuo ahdistusta, kun tuntuu ettei ole tarpeeksi oireita.
Nyt on vaan pieniä tuntemuksia alavatsalla välillä, tissit on turvonneet ja arat ja välillä saa ihan minimaalisesti nieleskellä, mut ei mitään pahoinvointia kuitenkaan. Silti tuntuu et nää oireet junnaa paikoillaan, eikä ole muuttuneet/vahvistuneet tai mitään :arghh: 5+0 tänään

Joo, koskaan ei oo hyvä, liikaa oireita, niin sitä pitää valittaa, mutta oireettomuus/lieväoireisuus vasta kamalaa onkin. :grin edellisten raskauksien oirepäiväkirjoista luin, ettei mulla ollut ainakaan tällaista järkkyä turvottelua vielä alkuraskaudessa, se alkoi vasta myöhemmin ja oli yleensä iltaa kohti pahimmillaan. Sen sijaan väsymys ja uupumus on ollut läsnä kaikissa raskauksissa, kop kop, tässä on ollut nyt viikon verran helpompaa... :angelic:
 
Joo, koskaan ei oo hyvä, liikaa oireita, niin sitä pitää valittaa, mutta oireettomuus/lieväoireisuus vasta kamalaa onkin. :grin edellisten raskauksien oirepäiväkirjoista luin, ettei mulla ollut ainakaan tällaista järkkyä turvottelua vielä alkuraskaudessa, se alkoi vasta myöhemmin ja oli yleensä iltaa kohti pahimmillaan. Sen sijaan väsymys ja uupumus on ollut läsnä kaikissa raskauksissa, kop kop, tässä on ollut nyt viikon verran helpompaa... :angelic:
Tää on niin totta! Eilen illalla oli kovempaa kipua vatsassa ja mietin, että siinäkö se meni. Tää päivä ollut hennompia tuntemuksia ja taas panikoin. En käsitä miten pysyn järjissäni, jos tätä jatkuu monta viikkoa? Aikakin tuntuu hidastuneen etanavauhtiin
 
On tää mystistä touhua :hilarious: Oon elänyt viimeiset pari päivää smoothieilla ja jugurtilla, kun kaikki muu on etonut niin kovasti. Eilen tuli huono olo jopa tuoreen pullan tuoksusta :hungover: Tänään taas… yhtäkkiä iski aivan hirveä nälkä ja huitaisin ison kulhollisen pasta bolognesea hyvällä halulla. Eikä tunnu missään.

Tissit eivät ole mulla tähän saakka arastelleet yhtään, mutta nyt ovat yhtäkkiä kipeytyneet. :oops:
 
Muokattu viimeksi:
Mittaako joku muu täällä muuten lämpöjä? Mulla Oura tekee sen mun puolesta ja tiedostan, että sormesta mitattu lämpö ei ole luotettavin. Mulla kuitenkin plussan jälkeen lämmöt sahanneet. Viime yönä oli -0.1 normaalista. Pysyykö ne teillä muilla ihan tasaisesti ylempinä kuin normaalisti?
 
Vuoroin koskee vatsaan/alavatsaan/päähän. Iltapäivällä alkaa huono olo, joka helpottaa iltaa kohden. Rintojen aristus vähän helpottanut. Minullakin ihmefinni reidessä!

Ja tämä yleinen väsymys. En pysty keskittymään mihinkään epämääräiseen työtehtävään (joita nyt olisi suurimmaksi osaksi).
 
Vuoroin koskee vatsaan/alavatsaan/päähän. Iltapäivällä alkaa huono olo, joka helpottaa iltaa kohden. Rintojen aristus vähän helpottanut. Minullakin ihmefinni reidessä!

Ja tämä yleinen väsymys. En pysty keskittymään mihinkään epämääräiseen työtehtävään (joita nyt olisi suurimmaksi osaksi).

Ooh mua rassaa kanssa nyt nuo epämääräiset työtehtävät. Aivot tartteis vaan jotain simppeliä ja suoraviivaista manuaalista tehtävää :inpain:
 
Takaisin
Top