Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla ei oo just nyt muuta kuin isot tissit ja se turvotus. Heti pelottaa jos ei kuvota, ällötä tai tunnu alavatsalla mitään, vaikka ymmärrän et oireet voi sahailla miten sattuu. Jotenkin kuitenkin odottais et näin alussa vähintään vatsalla tuntuisi jotain menkkamaista lähes päivittäin :pompus: :sad001 4+2 menossa ja selasin epätoivoisesti jo aiemmat hoitopäiväkirjat läpi, etsien yhtäläisyyksiä oireista näille samoille päiville. Ahdistaa.
 
Tissit elää kyllä ihan jotain omaa elämäänsä. En ihmettelis vaikka ne kohta irtautuis muusta kropasta ja muuttais omilleen :biggrin Pahoinvoinnin kanssa on hyviä ja huonoja hetkiä mutta vieläkään ei oo tarvinnut oksentaa! Jääkaapin järjestely otti eilen koville, sitä ei pysty tonkimaan kun alkaa ällöttää liikaa kaikki ruuat siellä.

Muilla heikotusta? Tuntuu että energiat on tippunut puoleen. Pahoinvointi vie osansa ja toisen osan vie ihan vaan se kun sykkeet nousee pienestäkin taivaisiin, ahdistaa ja heikottaa. Hetken pystyy tehdä kotihommia ja sitten on pakko levätä että jaksaa taas. Luojan kiitos oon vielä 2 viikkoa hoitovapaalla, ei tulis töiden teosta mitään näin. Toivon että olo paranee nopeasti.
 
Nyt on sit taas ollut vähän heikompi aamu, kahvi tökkäs yhen kupin jälkeen ja piti mennä makaamaan hetkeksi. Hirveesti tuntuu vaihtelevan nää olot o_O
 
Nyt on sit taas ollut vähän heikompi aamu, kahvi tökkäs yhen kupin jälkeen ja piti mennä makaamaan hetkeksi. Hirveesti tuntuu vaihtelevan nää olot o_O


Sama. Oli kans aamulla sellanen olo et kohta pitää mennä oksentamaan. Ja vielä ei oo onneks tarvinnut, nyt rv 4+4. Tänään myös ollut viiltävämpiä kipuja alavatsalla hetken aikaa. Ja tää huimaus on perseestä :sad001
 
Sit pääsi itku kun piti lähteä ruokakauppaan :bag::angelic: ihan vaan siks ku oli huono olo ja ahdisti ajatus maskista naamalla. Sit kauppaan mennessä meidän edessä käveli ihmisiä, joista lähti ihan hirvee pistävä hien haju :wacky: sanoin miehelle siitä autossa, niin se ei ollu huomannut mitään :woot:
 
Onko kellään pitäny vielä oksennella vai onko vaan semmosta etomista? Täällä nyt 6+1. Oireena just välillä kevyttä huonoa oloa, nännit edelleen vähän arat ja väsyttää. Välillä pientä juilimista, mutta aika harvoin enää. Kaikki ruoka toistaiseksi maistunut, mutta herkkuja tekee iltaisin mieli ehkä vielä tavallista enemmän. Ehkä mun kroppa hakee vararavintoa ku oon aika kevyt. :grin
 
Onko kellään pitäny vielä oksennella vai onko vaan semmosta etomista? Täällä nyt 6+1. Oireena just välillä kevyttä huonoa oloa, nännit edelleen vähän arat ja väsyttää. Välillä pientä juilimista, mutta aika harvoin enää. Kaikki ruoka toistaiseksi maistunut, mutta herkkuja tekee iltaisin mieli ehkä vielä tavallista enemmän. Ehkä mun kroppa hakee vararavintoa ku oon aika kevyt. :grin

Ei ole onneksi täytynyt oksennella! Etomista on ja muutaman kerran on tuntunut siltä, että jos yhtään menee pahemmaksi niin voi olla yökkäily lähellä:puke_r
Täällä jostain syystä alkanut tekemään mieli ananasta, tiedä sit mikä siinä voisi olla syynä :biggrin
 
Ja nyt on alkanut täällä aamupahoinvointi :sick009 koiran kanssa aamulla ulkona oli tiukka paikka kun koira etsi antaumuksella paikkaa tarpeilleen ja itsellä tunne että vessaan pitää päästä ihan heti nyt :hilarious: onneksi vielä ei laatta lentänyt, toivottavasti ei siihen menisikään!
 
Mulla öklö olo on ollut poissa pari päivää ja sehän mietityttää. :oops: Väsymys, turvotus ja jatkuva nälkä vaan läsnä.
 
Mulla öklö olo on ollut poissa pari päivää ja sehän mietityttää. :oops: Väsymys, turvotus ja jatkuva nälkä vaan läsnä.

Ei siitä kannata murehtia, vissiin normaalia et oireita tulee ja menee vaihtelevasti :rolleyes:
 
Täällä kanssa pahoinvointi alkanut joskus 4+5, mutta ahdistaa myös oireiden vaihtelu! Saattaa olla monta päivää putkeen tosi huono olo ja sitten useamman päivän ajan ei mitään. Nyt on taas ollut kahden päivän ajan parempi olo, eli ei ole jatkuvaa kuvotusta. Ja sehän saa aina pääkopan laukkaamaan liikaa vaikka varmaan pitäis vaan osata nauttia siitä kun ei okseta :BangHead muina oireina ollut väsymystä, vatsan turvotusta ja vatsalla erilaisia kipuja.
 
Samaa mieltä. Vaikka murehdin itsekin kun sattuu oireettomuus omalle kohdalle :angelic:

Joo sama :hilarious: Sais äkkiä kuluu nää päivät! Tänään ollu enempi nipistelyä taas alapäässä ja tunne et kohta vuotaa :nailbiting: Oon niin helpottunut iltaisin, et taas meni yks päivä ilman vuotoa :cat: Ja pahoinvointi lähestyy uhkaavasti, ei varmaan mee ku pari päivää niin täytyy mennä oksentamaan :smiley-ashamed008
 
Ja aamuisin ku pesee takahampaita niin on kyl oksennusrefleksi aika liki :happy118
 
Onko teillä vielä paino lisääntynyt? Itestä tuntuu että ois kauheesti tullu lisää, mutta ihan tais olla turvotusta ku puntari näytti samoja lukemia kun ennen raskautta.
 
Onko teillä vielä paino lisääntynyt? Itestä tuntuu että ois kauheesti tullu lisää, mutta ihan tais olla turvotusta ku puntari näytti samoja lukemia kun ennen raskautta.
Mä turposin ton ivf-stimulaation takia jo ihan kivasti, et kaikki housut on edelleen mallia "superjoustavat" :rolleyes:
 
Tää mahan turvotus on jotain niin järkyttävää, että en varmasti uskaltaudu vaa'alle ennen kuin mut pakotetaan sinne. :scared001:laughing002
 
Onko teillä vielä paino lisääntynyt? Itestä tuntuu että ois kauheesti tullu lisää, mutta ihan tais olla turvotusta ku puntari näytti samoja lukemia kun ennen raskautta.

Jaa-a. En oo uskaltanut vaalle muutamaan kuukauteen :shifty: Ahdistaa jo tuleva neuvolakin sit joskus, just ton painon takia :oops:
 
Mulla on kesälomakiloja pari :angelic: Muuten ei vielä kauheesti turvota mielestäni
 
Mulla alkanut työhousut vähän kiristämään. Turvotus on ollut tuossa mahan kohdalla edessä, vaikka yleensä mulla esimerkiksi menkkaturvotusta näkyy reilusti lanteilla. Vaa’alle en uskalla mennä, yritän välttää stressin aiheita :grin
 
Takaisin
Top