Millaisia raskausoireita sinulla on?

On kyllä orastavaa pahoinvointia. Jotkut hajut ällöttää huolella ja hajuaisti ihan superherkkä! Koko ajan on tarve syödä, mutta toisaalta ei tee kauheesti mitään ruokia mieli. :yuck:
 
Rv 4+2. Välillä menkkamaista särkyä ja vihlontaa. Tuntuu et kohta valahtaa verta, mut tähän saakka ainakin ollut vetistä valkovuotoa. Alaselkä on alkanut ajoittain särkemään, ja oikealla nivusessa "vetää suonta". Pahoinvointi lähestymässä varmaankin, on saanut nieleskellä aikalailla pari päivää :nailbiting: Tissit alko eilen oleen jo herkät, mut ei mitenkään paljoa. Huimausta edelleen ja väsymystä :smiley-angelic006
 
4+1. Tissit turposi aikalailla heti kiinnittymisen jälkeen. Ne on vähän arat myös, mutta olivat jo ennen alkionsiirtoakin, johtuen kaikista hormoneista. Turvotus on järkyttävää, vatsa on ihan pingottunut koko ajan ja mitkään housut ei tunnu hyviltä. Välillä olen itkuinen ja hengästyn nopeammin. Joskus on heikko olo mutta ei varsinaista kuvotusta vielä.
 
Tänään on 5+4 ja pahoinvointi on alkanut hiipiä kuvioihin. Vatsassa velloo, öklöttää, mutta ainakaan vielä ei oo tarvinnut oksentaa… Pakki menee nyt myös tosi herkästi sekaisin :dead:
 
Herranjestas tää nälkä on hirveää! Molemmissa aiemmissakin raskauksissa ollut mutta miten se oireiden ikävyys/ärsyttävyys tuppaakin unohtumaan helposti laughing7 Siis voisin syödä about koko planeetan kun se iskee, ja puolen tunnin päästä on taas nälkä ja pakko syödä ettei laatta lennä koska pahoinvointi pahenee heti nälästä. Että tämmöset ruokamaiset tunnelmat tänään. :help
 
Tur-vo-tus!!!!!! :silent
Totesinkin sen jo kerran aiemmin tänään tähän ketjuun, mut toistetaan nyt vielä varmuudeksi, niin järkyttävää tämä on kyllä :confused2
 
Täälläkin turvottaa kunnolla.. Ja on myös ihan kamalat ilmavaivat ja niidenkin myötä vatsakipuja. :arghh:
 
Mä taas tässä tunnustelen et ihan kuin oireet olisi vähenemässä :sorry: pari päivää sitten oli semmoista kuvotusta aamulla havaittavissa mutta nyt ihan normaali olo. Samoin minusta se hajuaisti on heikentynyt, nyt en enää keittiössä haista sitä teetä mikä alkuviikosta oli tosi voimakas.. eikö oireiden kuuluisi tässä vaiheessa vaan voimistua :sad001
 
Mä taas tässä tunnustelen et ihan kuin oireet olisi vähenemässä :sorry: pari päivää sitten oli semmoista kuvotusta aamulla havaittavissa mutta nyt ihan normaali olo. Samoin minusta se hajuaisti on heikentynyt, nyt en enää keittiössä haista sitä teetä mikä alkuviikosta oli tosi voimakas.. eikö oireiden kuuluisi tässä vaiheessa vaan voimistua :sad001


Mitä oon lukenut, niin jollain oireiden voimakkuus vaihtelee, et joskus ei oo "mitään", ja sit taas oireet palaa. :cat: Ootko testaillut, onko raskaustestissä viivat haalenemaan päin?
 
Mitä oon lukenut, niin jollain oireiden voimakkuus vaihtelee, et joskus ei oo "mitään", ja sit taas oireet palaa. :cat: Ootko testaillut, onko raskaustestissä viivat haalenemaan päin?

En oo uskaltanut testata. Siinä ekassa testissä testiviiva oli niin tumma kun voi olla, tummempi kuin kontrolliviiva. En tiiä uskallanko testata kun jos näyttää vähänkään haaleammalta niin aiheuttais sit vaan lisää murhetta :confused: Jos nyt jotain hyvää niin tissit on edelleen tosi kipeät ja raskaan tuntuiset, se on ainoo oire joka ei ole kadonnut. Nyt pitäis olla joku 5+3 tai sinne päin ehkä.
 
Mä taas tässä tunnustelen et ihan kuin oireet olisi vähenemässä :sorry: pari päivää sitten oli semmoista kuvotusta aamulla havaittavissa mutta nyt ihan normaali olo. Samoin minusta se hajuaisti on heikentynyt, nyt en enää keittiössä haista sitä teetä mikä alkuviikosta oli tosi voimakas.. eikö oireiden kuuluisi tässä vaiheessa vaan voimistua :sad001
Oireet ja niiden voimakkuus voivat vaihdella kovastikin :Heartpink vaikka tietysti se aiheuttaa huolta kun oikein kuulostelee ja tunnustelee omaa oloaan
 
Mä taas tässä tunnustelen et ihan kuin oireet olisi vähenemässä :sorry: pari päivää sitten oli semmoista kuvotusta aamulla havaittavissa mutta nyt ihan normaali olo. Samoin minusta se hajuaisti on heikentynyt, nyt en enää keittiössä haista sitä teetä mikä alkuviikosta oli tosi voimakas.. eikö oireiden kuuluisi tässä vaiheessa vaan voimistua :sad001

Itelläki saattaa vähän vaihdella oireet. Joku päivä tuntu jo aavistuksen etovaakin oloa (hetkittäin) , mitä ei tullu sen jälkeen pariin päivään ehkä. Samoin väsymys vaihdellut. Tsemppiä, toivotaan että kaikki edelleen hyvin :Heartred:happy:
 
Mulla oli eilen ekaa nukkumaan mennessä kovan ja raskaan tuntunen syke, en millään meinannu sen takii saada unta. Tänään tuntunu et syke vähä normaalia korkeempi ja hirvee nälkä koko ajan. Onks muilla ollu tän tyyppistä?
 
Mulla oli eilen ekaa nukkumaan mennessä kovan ja raskaan tuntunen syke, en millään meinannu sen takii saada unta. Tänään tuntunu et syke vähä normaalia korkeempi ja hirvee nälkä koko ajan. Onks muilla ollu tän tyyppistä?

Joo mulla on syke koholla. Mulla on tuollainen unen laatua mittaava kello, ja se on näyttänyt ihan järjettömän huonoja yöunia nyt 1,5 viikkoa putkeen, vaikka unen määrä olisikin hyvä, mut koska syke niin koholla.
 
Mulla ainakin aaltoilee oireet. Suureksi osaksi vähentyneet ja tuntuu ettei ole juuri mitään oireita. Sit taas välillä tulee jotakin mahajuilimista ja nännit arat. Huonoa oloa iltaisin jonkun verran, mutta ei joka ilta ja ei läheskään oksentamiseen johtavaa. Ja viikot nyt 6+0.
 
Huh, hyvä että oireiden vaihtelua on havaittavissa muillakin :smiley-angelic001 En mä muistanutkaan miten piinaavaa tämä alku on, vaikka kuinka yrittäisi ottaa rennosti. Edellisestä raskaudesta hurahtanut jo 5 vuotta. :wideyed:
 
Mullakin on oireet jonkun verran sahannut, rinnat tosin on kokoajan hellänä. Nyt uutena on alkanut tulemaan iltaällötystä. Selkeästi pahentaa asiaa jos syö jotain rasvaista. Hieman yököttänyt nyt tänään ja eilen. :yuck:
 
No mustakin tuntuu et nyt iltaa kohden taas palannu semmonen outo olo. Eli eiköhän se tuota sahaamista vain ole! Ja tissit on niin kipeet et ei tee mieli ottaa liivejä ollenkaan pois :inpain:
 
Mä taas odotan sitä hetkeä, että saan riisua rintsikat pois. :hilarious:
Iltavuorossa olen vielä hetken niin ei viitsi, mutta ehkä autossa sitten. :hilarious:
 
No mustakin tuntuu et nyt iltaa kohden taas palannu semmonen outo olo. Eli eiköhän se tuota sahaamista vain ole! Ja tissit on niin kipeet et ei tee mieli ottaa liivejä ollenkaan pois :inpain:

Iltaisin Mullakin oireet pahimmillaan. Kamalaa huimausta :oops:
 
Takaisin
Top