Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa a! Oon ihan täpinöissäni niin en oikeen tiedä onko osa mielentilan aiheuttamia oireita vai ei. xD
Ainakin ollu rinnat ihan tosi kipeet ja alavatsaa vähän juilii. Huono olo aaltoilee, välillä parempi, välillä huonompi... mitenköhän muutaman viikon päästä jos nyt jo on huono olo??
4+3 ja iltaisin menkkamaisia alavatsakipuja. Ei mitään muuta
Taidan olla epänormaali, kun kaikilla muilla on jo pahoinvointia!?
Varasin tänään varhaisultran kun ollaan ivf hoidoista raskauduttu ja kuuluu protokollaan. Meinaatteko muut käydä?
4+3 ja iltaisin menkkamaisia alavatsakipuja. Ei mitään muuta
Varasin tänään varhaisultran kun ollaan ivf hoidoista raskauduttu ja kuuluu protokollaan. Meinaatteko muut käydä?
Meidän alueella kuuluu varhaisultra neuvolakäynteihin. Helmikuun puolessa välissä päästään kurkkaa, että kaikki kunnossa4+3 ja iltaisin menkkamaisia alavatsakipuja. Ei mitään muuta
Meillä
Meidän alueella kuuluu varhaisultra neuvolakäynteihin. Helmikuun puolessa välissä päästään kurkkaa, että kaikki kunnossa
Ja voin kuvitella miten kitumista on nää kolme viikkooKatoinkin, että sulla on sama laskettu, kun meillä! Meillä myös helmikuun puolessa välissä käynnit
Ja voin kuvitella miten kitumista on nää kolme viikkoo
Mulla on kans ihan epäuskoinen olo ja koko ajan pelkään hirveesti, että alkaako menkat ja kaikki osottautus vaan pelkäks kemialliseksi... Tai sit paljastuu tuulimuna tai jotai muuta tää on niin erilainen raskaus, ku en oo aiemmin koskaan potenu mitään vauvakuumetta tai osannu jännittää mitään..No jep! Mulla vielä ensimmäinen raskaus, ei meinaa uskoa todeks, oli niin outoa soittaa eilen neuvolaan ja kertoa asiasta