Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä pahoinvointi vaan pahenee. Etova olo jatkuu koko päivän. Tänään myös oksensin ekaa kertaa. Yyh, toivottavasti tää ei kestä kovin montaa viikkoa. Voisko mennä vaan nukkumaan ja nukkua näiden alkuviikkojen yli :smiley-angelic001 Väsymys on myös aika lamaannuttavaa...
Muoks. tänään siis varhaisultran mukaan 7+0...

Täällä vähän sellainen krapulamainen / vellova olo. Huippaa ja etoo. Tosi täsmällisesti alkaa aina aamulla samaan klo aikaan ja loppuu yleensä 13 aikaan. :wacky:

Pahoinvointi pahenee. Rupee taas olee samaa luokkaa kuin viime raskaudessa, älyttömän paha olo, mutta ei kuitenkaan oksennusta tule. Ja voisi jopa sanoa että olisi parempi olo jos oksentaisi :depressed:

Tänään about 5+4 ja hiljalleen alkaa olla etovaa oloa ja esim. leipä maistuu pahville.. toisaalta odotan, että oireet alkaisi selvästi toisaalta pelottaa se olo, kun on aina ollut niin rajut olot..

Mulla oli 3 päivää huono olo, ei
yrjöttäny mut sellanen vähä krapula fiilis. Kaikkee pystyn kyl onneksi syömään.
Mulla ei tosiaan onneks vatsa kestä sipsejä, suklaata, jätskiä yms, ni ei tuu kauheesti herkuteltua. Tai eipäs oo kyl ees tehny mieli oikee mitää, outoo..

Täälläkin ollut tuota krapulaista oloa ja just mitään ei tee mieli syödä. Ja väsymys on valtaisa.

Voisko mennä vaan nukkumaan ja nukkua näiden alkuviikkojen yli :smiley-angelic001 Väsymys on myös aika lamaannuttavaa....
Tää ois munkin toive! Jos voiskin herätä vasta sitten kun alkaa taas olla normaaliolo. Olin ihan kypsä sänkyyn jo ennen ysiä, kun kyöräsin lapsia petiin, mutta sitten jumahdin tähän. Nyt taidan kyllä oikeesti siirtyä itekin.

Oi ei, kauhulla odotan oloja kun näitä lukee :sour: esikoisesta kun oli kaikki mahdollinen... tänään 4+1 neuvolan laskun mukaan, (mun mielestä kyllä 5+0:smiley-angry017) ja oireina rinnat kipeät, vihlomista, aamuisin puuskututtaa/etoo, kylmä, väsymys... ja nyt kaksi yötä olen valvonut klo 3 eteenpäin :wideyed: onko muilla ”unettomuutta”? Oon siis illalla aivan väsynyt ja uni tulee heti, mutta sit keskellä yötä uni ei enää tulekkaan pariin tuntiin... kunnes tietty nukahdan just ennen kellon soittoa :rolleyes:

Oi ei, kauhulla odotan oloja kun näitä lukee :sour: esikoisesta kun oli kaikki mahdollinen... tänään 4+1 neuvolan laskun mukaan, (mun mielestä kyllä 5+0:smiley-angry017) ja oireina rinnat kipeät, vihlomista, aamuisin puuskututtaa/etoo, kylmä, väsymys... ja nyt kaksi yötä olen valvonut klo 3 eteenpäin :wideyed: onko muilla ”unettomuutta”? Oon siis illalla aivan väsynyt ja uni tulee heti, mutta sit keskellä yötä uni ei enää tulekkaan pariin tuntiin... kunnes tietty nukahdan just ennen kellon soittoa :rolleyes:

Mulla oli aivan samanlaista unettomuutta 5+ viikolla. Nyt 7+0 nukun jo paremmin ja pidempään. Päiväväsymys ei vielä ole kadonnut minnekään.

Meillä on vielä pienet lapset taloudessa joten viime yönä esikoinen vähän valvoskeli ja sen takia sit oma uni katkesi klo 2. Onneks tänään on vapaapäivä niin saa ottaa vähän rennommin, versus että jos pitäisi vielä töihin tänään mennä. Sain kyllä aamuyöstä hetkeksi unenpäästä takaisin kiinni, ja nyt jo voisin painua takaisin sänkyyn.

Täällä on unettomuutta. Herään öisin parin tunnin välein joko muuten vaan tai sit kuopus 1v. herättää. Ei muuten mut unet jää vähiin kun tää samainen neiti on virkkuna hereillä klo 6 oli arki tai pyhä. Ja arkena soi kello 5.30 et ehtii töihin. Ei kauheesti jää unta itselle. Nyt vielä stressaan lisänä työjuttuja ja omia verenpaineitani. Vois tosiaan nukkua ja herätä vasta kun eka kolmannes on ohi :grin

Täällä myös tuota aamuyön unettomuutta! Herään jossain kuuden maissa ja vaikka tekisi mieli nukkua niin ei enää saa nukahdettua. Lisäksi tänään jouduin aamulla ekat kerrat yökkimään pytyllä aamulla. :hungover:

Mulla edelleen 8+6 aamuyön heräilyä, usein pari tuntia ennen oikeaa herätystä. Tämä siitä huolimatta, että päivällä nukuttaa hemmetisti. Onneksi on etätyöt, voi olla itselle vähän armollisempi.

Ja hitto kun osaisi nukkua aamulla pidempään. Perjantai-iltana tuli yhtäkkiä huono olo ja istuskelin aikani veskin lattialla, mutta en edes yökkinyt. No, meni ohi ja kello oli jo suht paljon siinä vaiheessa. Mietin jos vaikka nukkuisi aamulla pidempään kun esikoinen harvoin ihan niin aikaisin herää, mutta eeeiiii. :meh: Kello kuusi aamulla silmät auki ja sit pläräsin puhelinta kunnes muut heräsi. :woot:

Mulla edelleen 8+6 aamuyön heräilyä, usein pari tuntia ennen oikeaa herätystä. Tämä siitä huolimatta, että päivällä nukuttaa hemmetisti. Onneksi on etätyöt, voi olla itselle vähän armollisempi.
Tämä! Samaa miettinyt että onneksi voin olla etänä. :thumleft

Täälläkin on ollut aamuyöstä heräilyä. Tosin aiemmin en saanut unta, nyt sentään nukun jotenkuten, eli semmoista hyvin pinnallista unta viimeiset 1-2h ennen kuin herätyskello soi.

Ja tää pahoinvointi vaan pahenee päivä päivältä. :hungover: Tosin nyt on iltaisin ollut parempi olo, ei täysin normaali, mutta selvästi parempi kuin muuten. Ja olo tosiaan muistuttaa pahaa krapulaa, ei tarvitse yökkiä tai oksentaa, mutta olo on todella järkyttävä, melkein tuntuu välillä siltä että se oksentaminen saattaisi jopa helpottaa olotilaa :grumpy:

Milloin teillä muilla alkoi pahoinvointi? Mulla ollut vasta yksittäisinä hetkinä pari kertaa kuvottavaa oloa. Lähinnä kummastelen sen puuttumista :woot: muutenkin mietin, että ihmeen vähän tuntuu olo raskaanaolevalta.

Jotenkin tosi vaihtelevaa on oireiden suhteen. Aamuisin heräilen ennen kelloa, mutta en enää joka yö pitkin yötä. Tää siis näköjään monilla syyskuisilla oireena :rolleyes: Tsemppiä kaikille heräilijöille:sleep011
Turvotusta on, mutta vähän vähemmän nyt parina päivänä. Vatsa toimii paremmin kuin plussauksen aikoihin, mutta ilmavaivoja on, ei kiva :grin rintojen kipuilu vaihtelee, joka päivä on kipeät, mutta joku hetki enemmän, toisena vähemmän tai ei melkein ollenkaan. Outoa.
Vatsakivut ja menkkamaiset krampit jatkuu, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Menossa vasta 5+1 tai 5+2.

Tää on niin totta! Etätyöt on parasta tähän hetkeen. Tälläkin hetkellä olen yöpaidassa sohvalla peiton alla :grin:rolleyes::sleep002

Takaisin