Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tämäkin on muuten totta. Ja jalat menee hapoille jyrkässä ylämäessä ja portaissa, joita kuljen joka päivä.Oon pannut nyt merkille hengästymisen. Kävelen pysäkiltä työpaikan pukkariin ja vaihdan työvaatteet, niin hirveä puuskutus
Nyt on sellainen insomnia menossa että hyvä jos saan 3h nukuttua. Tämä siis erityisen kiva lisä kun on tuo 9kk esikoinen jonka kanssa pitää jaksaa olla valveilla koko päivä. Toivottavasti saisi unta pian koska olen tosi loppu. Myös järjetön kylmyys, nukun leggingsit, verkkarit ja huppari päällä ja välillä pidän sisällä takkia koska tärisyttää. Varmaan väsymys pahentaa tätä.
Nukkuu kahdet päikkärit jotka kestää noin 1h kummatkin ja niiden aikana yleensä teen ruokaa/siivoan tai harjaan meidän pitkäkarvaiset kissatMulla tää onneks vähän vaihtelee, yhden yön nukun ja toisen kukun..tasaa vähän :D eikö teillä 9kk nuku siis päiväunia olleskaan?
Itkuisuus. Aivan sekopäinen poraaminen ties mistä..eilen illalla syynä ensitreffit alttarilla. Mies koitti olla nauramatta ja lopulta mä kyyneleet poskilla itkin ja nauroin yhtä aikaa tajuten että vähän ehkä hyrrää korvien välissä.
Aamulla töihin ajaessa sain itteni jo lähes kauhun valtaan ajatuksesta että koululaiset jäi nukkumaan yläkertaan ja miten ne sieltä sit pelastautuu jos alakerrassa syttyy tulipalo..että tervetuloa hormonit ja tervemenoa terve järki...vähän alkaa huomaamaan että ei ihan normaalilla olotilalla enää porskuteta eteenpäin
Ja rinnat on kipeet. Tai enemmänkin jotenkin nännit on tosi arat ja nyt aamulla kun heräs vatsaltaan nukkuen niin heti tuntu epämukavalta. Onneks ei rintsikat päällä tätä tunnetta.
Tää kuulostaa niin tutulta, mulla ihan samoja oireita! Mä kans liikutun vaikka mistä, muutenkin oon aika herkkis mutta nyt vielä tavallista enemmän. Ja samoin oon välillä paniikissa milloin mistäkin, ja myös hermot menee paljon nopeammin kuin yleensä. Nännit arat ja mahallaan ei voi nukkua. Maha siis ihan turvoksissa edelleen, ja nälkä mut ei tee mieli syödä.
Mut koko ajan tarkkailen oloani ja mietin onko oireet vähentyny, ahdistavaa!
Nukkuu kahdet päikkärit jotka kestää noin 1h kummatkin ja niiden aikana yleensä teen ruokaa/siivoan tai harjaan meidän pitkäkarvaiset kissat
Joo siis suurin ongelma on varmaan se että itse myös olen ylisuorittaja ja teen pääsääntöisesti kaiken itse. Pitää pyytää miestä osallistumaan nyt vähän enemmänJos perheessä toinen aikuinen niin onnistuisko rytmittää niin että ruoka ja kissat hoituis sit kun joku muukin kotona? Että saisit vähän huilata ite sillon kun lapsikin :)
On tämä piinallista. Eilen heitin jo pyyhkeen kehään ja olin ihan varma keskenmenosta, kun vessareissulla hulahti pönttöön kirkasta verta ihan kunnolla. Tuosta on nyt 14h, mutta sen jälkeen ei ole mitään tullut siteeseen saakka, vain ruskeaa vähäistä tuhrua pyyhkiessä välillä. Mitään kipujakaan ei ole. Kesän spontaanista keskenmenossa ruskea tuhru muuttui aika nopeasti runsaammaksi ja kun verta alkoi tulla, vuoto ei enää loppunut. Ja oli myös alavatsa- ka -selkäkipuja. Nyt ei ole. Joten ehkä tässä edelleen ollaan raskaana. Yritän selvitellä josko johonkin pääsisi tarkistamaan tilanteen, mutta eipä ultrassa mitään vielä näillä viikoilla näy.
On tämä piinallista. Eilen heitin jo pyyhkeen kehään ja olin ihan varma keskenmenosta, kun vessareissulla hulahti pönttöön kirkasta verta ihan kunnolla. Tuosta on nyt 14h, mutta sen jälkeen ei ole mitään tullut siteeseen saakka, vain ruskeaa vähäistä tuhrua pyyhkiessä välillä. Mitään kipujakaan ei ole. Kesän spontaanista keskenmenossa ruskea tuhru muuttui aika nopeasti runsaammaksi ja kun verta alkoi tulla, vuoto ei enää loppunut. Ja oli myös alavatsa- ka -selkäkipuja. Nyt ei ole. Joten ehkä tässä edelleen ollaan raskaana. Yritän selvitellä josko johonkin pääsisi tarkistamaan tilanteen, mutta eipä ultrassa mitään vielä näillä viikoilla näy.