Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä myös ihan sellainen olo vatsassa, että menkat alkaa ihan just. Tuttua kyllä edellisistäkin raskauksista, mutta ikävä tunne.

Samoin! Lisäksi paisuttelen tota tunnetta pään sisällä ihan jatkuvasti :banghead:

Menkkakipu on vaivannut ihan alusta ja luulen, et kiinnittyminenkin tuntui menkkakipuna. Muuten ollut lähinnä "täynnä oleva" olo. Ruokaa ei jotenkin kauheesti mahdu. Hiukset rasvoittuu ihan heti ja heräilen keskellä yötä muuten vaan. Eli ei vielä väsytä! Eilen tuli myös ekaa kertaa olo, että pitää vähän puhallella huonoa oloa pois. Syömättä pystyy oleen hyvinkin mut syömisen jälkeen pitää vähän huilata.

Rinnat on ihan löllöt ja vaikka kuinka kuvittelisin, niin en saa niihin pienintäkään kipua/arkuutta aikaan. :grin
 
Mulla ollu kans tota menkkamaista kipuilua. Mulla oli pillereiden jälkeen vaa yhdet luomumenkat mitkä oli aiempaa kivuliaammat.

Vähän ennen plussaa tuli kipua orgasmin jälkeen ja ihmettelin että mitäs tämä on. Tosi herkältä tuntuu kohtu ja säikähtää jokaista kipua, jomotusta ja nipistelyä :sad001

Silti mullakin tota samaa että olen niin onnellinen ku löytyy myös pissahätää, turvotusta ja kuvotusta :wink
Nyt rv 3+6
 
Nyt rv 5+2 ja väsyttää!!! Ihan tolkuttomasti. Silti illalla ei meinaa uni tulla.. Lisäksi iltaisin on alkanut turvottamaan.
 
Täällä periaatteessa tosi oireetonta, mutta:
  • Rinnat koskettaessa arat, vain hieman
  • Välillä just tota "menkkajomotusta"
  • Närästää vähän
  • Autoon istuessa alkaa heti väsyttää kamalasti
  • Herään klo 4 maissa joka aamu virkeänä
Mut näistä kaikki on siis sellaisia että en varmaan mihinkään oireista yksittäisenä kiinnittäisi mitään huomiota. Mut yhdessä kaikki nämä on kuitenkin mulle poikkeuksellista.
 
Mulla ei kauheasti ole oireita ja sekös stressaa, vaikka pitäisi tietysti nauttia :woot: Väsymystä ollut, olen mm.nukahtanut päivällä, mitä harvoin tapahtuu. Vihlovaa tunnetta oli jossain kohdun paikkeilla etenkin viime viikolla, jos nousin ylös äkisti. Ja aivan jäätävä turvotus, näyttää samalta kuin esikoisesta joskus puolivälin jälkeen :grin:oops:
 
Samoin! Lisäksi paisuttelen tota tunnetta pään sisällä ihan jatkuvasti :banghead:

Menkkakipu on vaivannut ihan alusta ja luulen, et kiinnittyminenkin tuntui menkkakipuna. Muuten ollut lähinnä "täynnä oleva" olo. Ruokaa ei jotenkin kauheesti mahdu. Hiukset rasvoittuu ihan heti ja heräilen keskellä yötä muuten vaan. Eli ei vielä väsytä! Eilen tuli myös ekaa kertaa olo, että pitää vähän puhallella huonoa oloa pois. Syömättä pystyy oleen hyvinkin mut syömisen jälkeen pitää vähän huilata.

Rinnat on ihan löllöt ja vaikka kuinka kuvittelisin, niin en saa niihin pienintäkään kipua/arkuutta aikaan. :grin
Mulla ihan sama täysi olo vatsassa ja turvoksissa mutta silti esim äsken oli jo ihan nälkäkipua kun olin syöny n. 17 aikaan töissä viimeks yhtään mitään.. Kahvia join yhen kupin sen jälkeen jossain välissä. Nyt maistuu makaronilaatikko :) Ja kovaa jomotusta ja viiltoja usein alavatsassa. Ja paineen tunne. Ja siis ihan kaikki muutkin oireet mitä vaan keksii. Paitsi rintojen arkuus tai kipu. Ja rv 3+3..o_O
 
Mä olen ollut ihmeissäni kun rinnat ei oo olleet yhtään arat, niinkuin kaikista aiemmista raskauksista. Hmm. No levottomat yöt on vaivanneet niinkun aina. Muita oireita ei ole vielä ollut, ehkä hyvä niin.
 
Mulla tuli etova olo jo reippaasti ennen plussaa. Rinnat arat, ei tosin paljoa. Sama kuin keskenmenneessä versus edelliseen raskauteen uutena öinen unettomuus, saatan olla valveilla öisin tunteja ja tätä ei koskaan muulloin. Pahoinvointi alkoi tosiaan jo ennen plussaa ja nyt 4+4 oli jo todella lähellä ettei aamupala tullut ylös. Verensokeria pitää pitää ylhäällä koko ajan, muuten tulee todella paha olo. Siis oireita paljon mutta ne ei lohduta. Uskon tähän vasta np ultran jälkeen :)
 
Nyt 4+0-4+5, menkat vähän heittelee niin varmaksi en osaa sanoa. Kp 26/26-32.

Oireet heittelee paljon! Ja se vasta pelottaakin kun ei oikein tiedä onko tuolla mitään elämää vai ei
Pahaa oloa ei ole, nälän tunne tulee ehkä normaalia herkemmin. Rintojen arkuus vaihtelee tosi paljon. Alavatsassa painon tunne/sellainen että olisi sikana ilmaa vatsassa.
Ummettaa! Hyi.

Pelko on kova, ajattelin varata ar-ultraan aikaa kunhan saan aikaseksi..
 
Täällä kans levottomia unia. Pari yötä sitten unissani olin ihan lääpälläni yhteen töiden kautta tuttuun yhteistyökumppaniin. Aamullakin olin vielä ihan ihmeissäni, että mitä täällä tapahtuu:laughing021
Muutenkin unirytmi on jotenkin sekaisin. Illalla ei väsytä, nukahtaminen kestää ja aamulla on sitten silmät ihan ristissä.:confused:

Iltaisin myös turvottaa ja vyötärö on mukavasti kadoksissa:grin
 
Mulla on yöt ollu vähän vähäunisempia kuin normaalisti, illasta tuntuu et ei tuu uni mut sit aamulla kyl väsyttäis mut taapero ei anna armoa :dead:
 
Mulla tuli etova olo jo reippaasti ennen plussaa. Rinnat arat, ei tosin paljoa. Sama kuin keskenmenneessä versus edelliseen raskauteen uutena öinen unettomuus, saatan olla valveilla öisin tunteja ja tätä ei koskaan muulloin. Pahoinvointi alkoi tosiaan jo ennen plussaa ja nyt 4+4 oli jo todella lähellä ettei aamupala tullut ylös. Verensokeria pitää pitää ylhäällä koko ajan, muuten tulee todella paha olo. Siis oireita paljon mutta ne ei lohduta. Uskon tähän vasta np ultran jälkeen :)
Mulla ihan sama, ihan muutama päivä oviksen jälkeen alkoi pahoinvointi, en oo kyllä oksentanut vielä kertaakaan. Mäkin oon vähän varuillani intoilemisessa koska edellinen meni kesken n. 6+1 (huomattiin viikkoa myöhemmin) ja nyt vasta 3+4 ja neuvolaan tasan kuukausi.. Ajattelin tilata liudan testejä että voi parin päivän välein testaa että viivat vahvistuu. Haluisin myös hcg-kontrolliin. Lisäks varmaa taas varaan varhaisultran..
 
Takaisin
Top